Witam,
Również jestem na etapie poszukiwania Giulietty, najlepiej z silnikiem 1.4 170km, ale nie wykluczam wersji 120km jeśli wyposażenie i stan samochodu będzie mi odpowiadało i najlepiej w kolorze czerwonym (ale takie połączenie to biały kruk...). W moim budżecie do max 40k niestety większość aut to egzemplarze z przedliftingu. Niestety większość ogłoszeń otwierających stawkę kwotą ok. 23k-25k to sprowadzone egzemplarze z budzącą wiele zastrzeżeń historią, oczywiście na blachach uniemożliwiających dotarcie legalnie do domu na kołach. W przedziale 30-40k też różowo nie ma... Jak do tej pory zainteresowały mnie te 2 ogłoszenia:
1. otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-giulietta-1-4-t-multiair-salon-polska-serwis-aso-skora-xenon-klimatronic-ID6DB3Np.html - VIN ZAR94000007139272, polski salon, więc raczej przebieg prawdziwy. Miał ktoś może do czynienia lub zna kogoś kto miał do czynienia z tą firmą AAA Auto reklamująca się jako pogromca Januszy handlarzy?
2. otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-giulietta-distinctive-dna-salon-pl-170km-panorama-czujniki-skory-ID6DCiYv.html - VIN ZAR94000007142994, polski salon, bardzo niski przebieg i wydaje się być prawdziwy, 3 szkody w historii każda z nich była w tył samochodu i oscylowała w kwotach 1,5k - 3k, więc raczej nie ma się czego obawiać. Sprzedający otwarcie mówi, że jest druga warstwa lakieru na zderzaku i prawych tylnych drzwiach. Wyposażenie bardzo dobre, po rozmowie telefonicznej wynikło, że prawdopodobnie moduł multi air dokonuje swojego żywota, objawiać ma się to nieprawidłową pracą silnika w wysokich partiach obrotów. Jaki jest aktualnie ewentualny koszt wymiany takiego modułu? Szukałem na forum, ale rozbieżność jest kolosalna, jedni twierdzą, że sam moduł można dostać już poniżej 3k, inny, że z wymianą w ASO zapłacili 3,5k, a są też informacje o 5k moduł + wymiana w ASO.