zgodnie z instrukcją po odlaczeniu aku odpala sie auto kiera lewo prawo srodek, wylacza, drugi rozruch jest ok wszystko
zgodnie z instrukcją po odlaczeniu aku odpala sie auto kiera lewo prawo srodek, wylacza, drugi rozruch jest ok wszystko
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
to nie ma wielkiego znaczenia, IBS się nauczy nowego SoC po postoju minimum 4h bez poboru prądu.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Tylko odpięcie aku. generuje blędy ( do skasowania w min.) Swój aku. (bez odpinania), od czasu do czasu podładowuję ładowarką mikroprocesorową, nigdy żadnych błędów nie ma.
Zauważyłem w mojej Giulii, że po każdym odłaczeni aku. i jego ponownym podpięciu, włacza się wentylater chłodnicy i mimo że silnik jest zgaszony i zimny, zapłon wyłaczony chodzi ok. 5min. Czy u Was też tak jest?
czesto to widzę po robotach w różnych giuliach/stelvio, wiadomo odpinam aku, robie proxi itp, choc wydaje mi się że raczej po większych zmianach w proxi to się włącza. założyłem że sprawa zagwarantowania bezpiecznych warunków zanim ECU pouczy się pewnych rzeczy i upewni że wszystkie sensory itp działają dobrze.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Niestety, standardowo odpiąłem akumulator, aczkolwiek instrukcja nic o tym nie mówi. Piszą tylko, że jak się odepnie to uważać. Na szczęście żadnych błędów nie było, choć rano się spieszyłem i szlag mnie trafił, że muszę coś zrobić, a nie wiem co się dzieje![]()
Na alfaowners twierdzą tak jak kolega tutaj pisał
Włacz zapłon (nie silnik)
Kierownica do końca w lewo
Kierownica do końca w prawo
Kierownica na środkowa pozycję
Wyłącz zapłon
Któryś sterownik musi mieć ulotną pamięć, dlatego pewnie sypie błędami po odpięciu aku.
Jak kręcić kierownicą bez wspomagania? Trzeba uruchomić silnik i wtedy kręcić jak piszą.
[MENTION=86881]bursz[/MENTION] - nie mówi? instrukcja np strona 12 (przynajmniej w wersji z 2018):
OSTRZEŻENIE Po odłączeniu
akumulatora i ponownym podłączeniu
zacisków nie należy uruchamiać
natychmiast silnika, ale - bez naciskania
na pedały - nacisnąć na przycisk
uruchamiania, aby spowodować
włączenie zestawu wskaźników,
a następnie uruchomić silnik.
Wzestawie wskaźników będzie się
świecić symbol , który sygnalizuje
konieczność aktywacji układu
kierowniczego, dlategowciągu
30 sekund od uruchomienia należy
przekręcić kierownicę od jednego
położenia krańcowego do drugiego
i ustawić ją ponowniewpołożeniu
środkowym. Gdyby czerwone lampki
sygnalizacyjnewzestawie wskaźników
nie gasły, należy wyłączyć silnik,
poczekać co najmniej 5 sekund
i powtórzyć opisaną właśnie procedurę
rozruchu.
Ostatnio edytowane przez epsonix ; 08-04-2021 o 15:13
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Tak, oczywiście o tym mówi. Dzięki instrukcji uruchomiłem samochód i niepotrzebnie rozpętałem dyskusję. Mi chodziło o to, że nie mówi czy odpinać akumulator, czy nie.