Strona 55 z 58 PierwszyPierwszy ... 54546474849505152535455565758 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 541 do 550 z 576

Temat: Chiptuning.

  1. #541
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2020
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Mito 1.4 t-jet 155
    Postów
    79

    Domyślnie

    Wiem że to temat nie o mito ale silniki chyba te same? Chodzi o t jeta 155km
    Jaki przyrost może mi wyjść jeśli zrobię downpipe i większy intercooler? Na ihi vl36?
    Na takim zestawie jest szansa na 200?
    Raczej więcej mnie nie interesuje.
    Chciał bym osiągnąć coś w okolicy 200km i momentu bezpiecznego jeszxze dla skrzyni m32
    I czy ktoś korzystał z usług Tune force?
    Bo tam zamierzam oddać auto.

  2. #542
    Użytkownik Świeżak Avatar 68oct
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Fiat bravo 1,4t-jet 207KM 300Nm Red maranello + AR Stelvio 2.0 Seria 280KM Competizione Red
    Postów
    124

    Domyślnie

    Ja stroilem auto w tuneforce, t-jet 120.

    Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

  3. #543
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2020
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Mito 1.4 t-jet 155
    Postów
    79

    Domyślnie

    I jak? W porządku?

  4. #544
    Użytkownik Świeżak Avatar 68oct
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Fiat bravo 1,4t-jet 207KM 300Nm Red maranello + AR Stelvio 2.0 Seria 280KM Competizione Red
    Postów
    124

    Domyślnie

    Długa historia, ostatecznie wyszli z twarzą, Grzegorz się zna na rzeczy, myślę, ze możesz spróbować. Tuneforce raczej odważne programy robi:-)
    Auto jest aktualnie ok 30tys po modzie, ma się dobrze.
    200HP chyba nie zrobisz na takim setupie, myślę ze 180max.

  5. #545
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2020
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Mito 1.4 t-jet 155
    Postów
    79

    Domyślnie

    Coś poszło nie tak? Chętnie się dowiem, nie chce niespodzianek.
    Samym programem dają 170 więc myślałem że z dp i IC podjedzie pod 200 No ale ok się zobaczy

  6. #546
    Użytkownik Rowerzysta Avatar alehandro
    Dołączył
    09 2020
    Auto
    Giuelietta 1.6 jtdm
    Postów
    258

    Domyślnie

    Cytat Napisał Chudy__ Zobacz post
    .... myślałem że z dp i IC podjedzie pod 200 No ale ok się zobaczy
    Pewnie to wiesz, ale warto o tym wspomnieć skoro to poruszyłeś - intercooler nie daje mocy więc wymiana na wydajniejszy nie przyłozy sie do przyrostu samego w sobie.
    Nie wiem czy na zrobieniu calkowitego dolotu i wydechu podejdziesz na 200 szczerze mówiąc.

  7. #547
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2020
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Mito 1.4 t-jet 155
    Postów
    79

    Domyślnie

    Ale w gorące dni nie będę miał start.
    W poprzedniej turbo benzynie strasznie "puchł" podczas upałów i zmiana na trochę większy odrazu to poprawiła, a po drugie jeśli taki cooler sam sobie schłodzi powietrze mocniej od seryjnego to napewno wyjdzie to na plus przy strojeniu.
    Czyli jeśli cxhe bliżej 200 to tylko i wyłącznie garett musi wleciec?

  8. #548
    Użytkownik Świeżak Avatar 68oct
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Fiat bravo 1,4t-jet 207KM 300Nm Red maranello + AR Stelvio 2.0 Seria 280KM Competizione Red
    Postów
    124

    Domyślnie

    T-jeta 120 z turbina ihi vl38 tuneforce wystroił na 158KM i 278Nm, mojego takze 120 z garretem, walkami od 150tki, i dużym coolerem zrobili na 207KM i 298Nm. Nie mam kumpli którzy stroili w poznaniu 150tke ale Cinek na ori gratach robił z tego jakieś 175-8KM. Bardziej zachwawczo do tematu podchodził. 150KM robił na 200 z garretem i wtryskami z opc. Myślę, ze tuneforce 180 zrobią z tych 155KM i vl36. Jak nie dasz katalizatora to zyskasz trochę mocy na gorze.
    Czy coś poszło nie tak?... tłoków z awatara mam w szufladzie 8:-)

    Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

  9. #549
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2020
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Mito 1.4 t-jet 155
    Postów
    79

    Domyślnie

    No to wiem czego o mniej więcej się spodziewać. Na tak chce zrobić narazie dp i IC, reszta może z czasem.
    Serio aż tak grubo było? No to takiego czegoś się nie spodziewałem... Nadtopione czy co?

  10. #550
    Użytkownik Świeżak Avatar piotruś1
    Dołączył
    06 2019
    Auto
    Giulietta Veloce / Hyundai I30N Performance / Ioniq 6
    Postów
    141

    Domyślnie

    Czy koszt takich modyfikacji jest dużo mniejszy niż różnica między Veloce a modelem słabszym?

    Np. mamy do modyfikacji 1,4 170KM i chcemy osiągnąć te 235 - 240 KM jak w Veloce. Te same roczniki, ten sam stan egzemplarzy itd. Czy nie lepiej sprzedać tę 170KM, dołożyć i kupić Veloce? Ta różnica w cenie modeli jest aż tak dużo większa niż koszt modyfikacji, strojenia itd? Ja akurat nie mam pojęcia o cenach takich zabiegów, a ktoś z Was porównywał takie możliwości pod kątem kosztów?

Podobne wątki

  1. Chiptuning JTD
    Utworzone przez hump.O w dziale GT
    Odpowiedzi: 108
    Ostatni post / autor: 25-01-2021, 00:02
  2. [Giulietta] Chiptuning 1,6
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-06-2015, 00:29
  3. Chiptuning
    Utworzone przez benderas w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-02-2012, 16:13
  4. chiptuning TS'a ?
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 27-09-2011, 20:00
  5. [33] Chiptuning
    Utworzone przez elbus w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-06-2010, 21:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory