500 zł za strojenie???!!!
Nie jest to jakaś specjalnie wygórowana cena biorąc pod uwagę ile to czasu zajmuje, o blokowaniu sterownika nie wiedziałem.
Skoro cena 400 to nic innego jak ,,nie zawracajcie mi d..y bo nie mam czasu na poprawki po kimś,,
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Jaki może być powód i od czego zacząć sprawdzanie w momencie, gdy w kabinie auta śmierdzi spalinami gazowymi?
Sytuacja wygląda tak, że jak stanę, np. na światłach to w 7 na 10 przypadków czuję powyższy smród. Jak jadę takowego problemu nie ma.
Gazownicy sprawdzali z czujnikiem i oni nic nie znaleźli.
Wydech nieszczelny albo membrana w odmie
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Panie Panowie, 2 pytania: 1. w programie BRC Calibration Tool, w zakładce "zimna strategia" są do wpisania progi temperatury cieczy chłodzącej - ale czy powinny być one pobierane przez centralkę z czujnika na reduktorze czy z czujnika przy termostacie? 2. Jaka jest różnica w pracy ECU lpg, jeśli już po wystrojeniu auta, pozostawimy na "włączoną" komunikację po OBD, albo ustawimy na "wyłączoną" ?
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Witajcie,
w zeszłym miesiącu założyłem w swojej Julce 1.4 170KM MA TCT instalację gazową Landi Renzo o następującej specyfikacji:
-Sterownik Omegas EVO
-Wtryskiwacze AEB
-Reduktor LI10 turbo
Mam pewne wątpliwości co do sprawowania instalacji i w związku z powyższym chciałbym poradzić się szanownych Alfaholików
Martwią mnie dwie sprawy. Po pierwsze stały dotrysk benzyny (niezależny od obrotów) na poziomie ok. 1l Pb95/100 km. Na przeglądzie po 1000km dostałem informację od gazownika, że tak musi być i stały dotrysk jest wymagany, aby zabezpieczyć silnik. Taki dotrysk ustawiony jest do 3500 obrotów, powyżej dotrysk ustawiony jest na znacznie wyższym poziomie, czego nie miałem okazji sprawdzić, ale wierzę na słowo. Czy tak powinno być, czy mieszanka składająca się wyłącznie z gazu naprawdę jest szkodliwa? Czy ewentualne wyłączenie dotrysku jest bezpieczne dla silnika?
Druga kwestia to dość wysokie spalanie LPG. Spalanie ocenione na podstawie wypalenia dwóch pełnych zbiorników gazu wyszło w okolicach 8,5 l LPG/100km. Jazda była w cyklu autostrada 80%/drogi pozamiejskie 20%, bez przekraczania 2500 obrotów (maks 120 km/h na autostradzie + ecodriving, bez trybu D). Średnie wskazanie wg komputera wyniosło 5,3 l/100km, a faktyczne 8,5l LPG + 1l Pb95/100km. Przed założeniem instalacji wskazania komputera raczej pokrywały się z rzeczywistością, tj. zużyciem benzyny. Spalanie na poziomie 5,3 jest zaskakująco niskie, niemniej przed założeniem instalacji na podobnej trasie i stylu jazdy wynosiło ok. 6,5l/100km. Spalanie wzrosło o ok. 20-30%, dodatkowo pobierana jest benzyna, co daje wzrost zużycia paliwa o jakieś 30-40%. Spalanie na poziomie 8,5 jest dla mnie satysfakcjonujące, ale ten dodatkowy litr bezołowiówki jest dla mnie trudny do zaakceptowania. Czy takie spalanie to normalna sytuacja? Pozdrawiam