To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
[MENTION=20089]epsonix[/MENTION] - dziękuję, numerki części przypadkiem znalazłem a dzięki informacji, że był juz taki wątek po numerze części łatwo go znalazłem - gdyby ktoś potrzebował to w szukajce wpisać 50532380
Ale powinna być możliwość zamówienia, ja np. idąc do samochodu wrzucam teczkę do tyłu auta, więc najpierw muszę chwycić klamkę przednich drzwi a potem cofnąć się i otworzyć tylne drzwi, analogicznie z zamykaniem, po wyjęciu teczki muszę podejść do przednich drzwi i wcisnąć guzik. W ogóle, sam fakt że czujnik otwarcia reaguje przy każdym dotknięciu klamki jest trochę głupi, skoro auto jest otwarte to po co po chwyceniu za klamkę znowu odryglowuje zamki ? Na myjni, za każdym razem jak nakieruję strumień wody na klamkę to Alfa mruga światłami, zapalają się Ledy i odryglowuje zamki, i tak z 10 razy na 1 mycie.
Giulia B-Tech+ Rame Liquido: https://www.forum.alfaholicy.org/nas...o_vesuvio.html
IG: https://www.instagram.com/shimmy.never.stop/
Ja również, to co opisałem dzieje się przy otwartym (odryglowanym) samochodzie, po co mam zamykać auto skoro jestem 1 m od niegoNawet jak drzwi są otwarte na oścież (np. odkurzam u siebie w garażu) to gdy syn chwyci za klamkę to Alfa próbuje się znowu otworzyć. Kiedyś jak wsadzał rękę za klamkę, bo wtedy auto tak fajnie mruga, to po 20 czy 30 razie system zgłupiał i się zawiesił.
A ile czasu minęło od wyłączenia zapłonu?
Zwróciłem uwagę, bo napisałeś o odryglowywaniu zamków. Siłą rzeczy nie da się ich odryglować kiedy są otwarte. Słychać tylko klik, że keyless załapał i chyba rzeczywiście światła mogą zaświecić, ale nie kojarzę, żeby tak było.
Giulia B-Tech+ Rame Liquido: https://www.forum.alfaholicy.org/nas...o_vesuvio.html
IG: https://www.instagram.com/shimmy.never.stop/
fotele działają bez zapłonu przed i po liftingu. po pewnym czasie auto zasypia więc wystarczy otworzyć/zamknąć drzwi lub rozbudzić auto w inny sposóbw i fotele znów będą działać.
i tak, podczas mycia auta gdy klucz jest w kieszeńiu keyless zachowuj się w ten sposób. tak się dzieje we wszystkich autach z keyless
PS co do keyless klamkow tylnych drzwi - to "1st world problem"![]()
No ale sprawdzałeś, czy tak Ci się wydaje?
W przedlifcie nie działa fotel pasażera i tyle. W polifcie chłopaki piszą, że już działa. Fotel kierowcy działał zawsze. Mówię o sytuacji kiedy pierwszy raz podchodzimy do auta i je dopiero uruchamiamy.
Bo auto myśli, że struga wody, która uderza w klamkę to 'ręka'
Na 99% to kwestia kosztów, że w tylnych nie dają keyless. Kiedyś w A4 wymieniałem to urządzenie keyless w jednej klamce, na aliexpress ok 25EUR kosztowało. Teraz pomnożyć to razy dwa i razy ilość aut, to się ładna sumka uzbiera.
Pozdro,
Bartas