Wpadaj i odezwij się na www.facebook.com/shopefi poszukam wycenie
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Wpadaj i odezwij się na www.facebook.com/shopefi poszukam wycenie
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
Szybkie 2 pytania:
- W polifcie nie ma skrętnych świateł czy u mnie coś nie działa?
- Jak najprościej i bez uszkodzenia ściągnąć osłonę słupka A? Muszę sobie kabel do kamerki przeciągnąć.
2021 Giulia Veloce Ti Trofeo White
ex:
2018 Giulia Veloce Misano Blue
2006 159 SW Blu Oltremare
Są - ale są 2 wersje ksenonów - 25W bez AFS i 35W z AFS (i spryskiwaczami).
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
No ja mam veloce Ti gdzie są 35W z AFS i nie skręcają.
2021 Giulia Veloce Ti Trofeo White
ex:
2018 Giulia Veloce Misano Blue
2006 159 SW Blu Oltremare
ktoś się skarżył że w polifcie mu nie działało, zmienił auto na nowsze i zauważył od razu. może jakieś bugi softwarowe w poliftach? inna sprawa ze skrętność dopiero bodajże od 40km/h
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Nie no, ja doskonale wiem jak w przedliftem skręcały, bo je miałem w starej Giuli.
Wczoraj odebrałem i ku mojemu rozczarowaniu nie skręcają, diody doświetlają przy niskich prędkościach, ale na zakrętach światła świecą prosto
Mam jednak nadzieje, że to bug a nie funkcja![]()
2021 Giulia Veloce Ti Trofeo White
ex:
2018 Giulia Veloce Misano Blue
2006 159 SW Blu Oltremare
Dzięki, część zamówione od [MENTION=6679]Teddy84[/MENTION] . Z BCM jest problem, specjalista go obejrzał i nie jest to Motorolka czy coś jak mu się wydawało, gdzie w prosty sposób można przegrać dane. Chociaż robi takie rzeczy w grupie Fiata, to ten układ jest jakiś nowoczesny jak mówił, jakby japoński (?), i potrzebny będzie schemat - raczej będzie musiał kupić (?). Jak nie to niby też sobie poradzi "na piechotę", ale na pewno się z tym zejdzie.
Schemat BCM to pewnie nie mam co liczyć, takie rzeczy to tylko w serwisie?
schemat do BCM, wewnętrzny? a gdzie, serwisy nic takiego nie mają, nie naprawia się nic, procedury to wymienić na nowy.
piszę że ktoś już jakiś czas temu się na to skarżył, też przeszedł z przedlifta na polift. jeśli w specu auta jest AFLS to do ASO udeżaj. nie kojażę żadnego service newsa/kampani na ten temat, trzeba wiec cisnąć i niech przez TeSeO ASO kontaktuje się z Włochami o rozwiązanie.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
moge zgadywać, do nowego da się (nie wiem czy do używki) z Witecha wpisać VIN, potem robią proxi restore - server FCA generuje proxi wg fabrycznego konfigu auta wg VIN i taki jest wgrany Witechem do auta. Możliwe że po drodze jest jeszcze generacjia kodu auta do przeprogramowania (moze przy nówce nie potrzebna), może zakodowanie immobilizera/kluczyków na nowo itp. Tu tak sobie spekuluję, w każdym razie schematów nie ma wewnętrznych w ASO dostępnych - mają tyle co każdy może mieć po zarejestrowaniu się (warsztat) i wykupieniu dostępu online (tzw eLearn).
jeśli Twój obecny moduł komunikuje się po CAN to możesz MESem sobie zgrać proxi (choćby zostaje w logu) a potem wgrać do nowego. Pytanie jak ustalić VIN w używce, tu nie podpowiem. jakbyś to miał, to myślę że kod z ASO za opłatą by działał o ile potrzebaby wtedy coś robić z IMMO/kluczykami - może nie bo VIN by się zgadzał.
Ostatnio edytowane przez epsonix ; 23-07-2021 o 12:54
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.