mam korek do opchniecia z box 1,6 co do oringow zawsze sa 2 prawdopodobnie deden oring zesliznol sie i wpadl do miski umnie przynajmniej tak bylo
mam korek do opchniecia z box 1,6 co do oringow zawsze sa 2 prawdopodobnie deden oring zesliznol sie i wpadl do miski umnie przynajmniej tak bylo
Było AR 145 Boxer 1,6---> Blu Inca AR 147 JTD 1,9 115KM +
Sprawa z ilością oringów na korku przynajmniej teoretycznie - dość banalna. Są 2 rowki więc na chłopski rozum powinny być 2 pierścienie uszczelniające. Chcialem się tylko upewnić, jak jest u Was Koledzy, gdyż miałem tylko jeden oring i wczoraj zamontowałem drugi a nie chciałbym zgubić, gdzieś tego swojego koreczka
Co do wypchniecia korka - jeśli odma jest drożna to raczej nie ma się chyba czym martwić![]()
Zastanawiam się, jak przy luzie 0,8 mm, bo tak spasowany jest korek z oprawą - oring średnicy przekroju ok. 3,75 mm może się komuś ześlizgnąć i wpaść do miski olejowj?
Ostatnio edytowane przez as ; 11-10-2009 o 13:49
Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.
Ze 2 miesiące temu kupiłem nowy taki korek za 16 zł. Był co prawda bez uszczelek,ale to juz nie problem. Dostałem go w pierwszym serwisie Alfa,Lancia i Fiat. Bez żadnych problemów.
Podobno Henry Ford zdejmował z głowy kapelusz, kiedy mijała go Alfa Romeo, a Enzo Ferrari w dniu, kiedy pokonał Alfę, płakał jak dziecko.