na jakies 70-80 aut usa jakie zrovilem zadne nie mialo piziomowania, kilka mialo wiazki
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Podepnę się pod temat a czy w Stelvio z USA po przeprogramowaniu świateł na eu trzeba tak jak w Giuli robić przeróbkę w module BSI
alfa 145
alfa 147x5
alfa 155 v6
alfa 159 jtd 8v
robi sie tak samo
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Jeżeli mogę coś dodać to w Stelvio z USA nie ma wersji z poziomowaniem ...w lampach USA jest tylko jeden silnik do doświetlania zakrętów. Druga regulacja jest na dwie śruby.
Wersji takiej jak EU nie znalazłem w oficjalnej dokumentacji serwisowej, nie ma też takiego info w schematach elektrycznych.
Natomiast można zrobić taki myk: > rozkleić lampy (trudne ale wykonalne) + kupić dwie rozbite lampy EU i wymienić soczewki z odbłyśnikami oraz boczne odblaski + założyć żarniki D7S (25W) zamiast D3S(35W) .... wg. diagnosty i przepisów zmiana na 25W eliminuje wymóg samopoziomowania. D7S i D3S mają identyczną budowę i zasilanie, trzeba tylko przerobić gniazdo i złącze ale zajmuje to jakieś 10min.
usługi rozklejania/konwersji lamp robią wyspecjalizowane firmy, o ile wiem auto gamma z krakowa, oczywiscie w tym zakresie co piszesz. co do legalnosci takiej konwersji 35w usa na 25w eu to tak prawie będzie legalne, znaczka homologacji nie bedzie ani regulacji z kabiny ręcznej wysokości
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Cześć, podjąłby się ktoś instalacji czujników poziomowania + spryskiwacze do Stelvio z USA, najlepiej na używanych częściach, lampy europejskie, zaślepki w zderzaku pod spryski są. Preferowana zachodnia/centralna Polska, ale jeśi ktoś może pomóc/doradzić z innej części kraju, proszę o info. Pozdrawiam