Tak jak kolega wyżej pisał czujniki są 2 po lewej stronie z przodu i tyłu. Wymieniłem tą blaszke i wypsikałem wszystkie częsci ruchmome WD40.
Zdejmnij kolego koło przednie i zobacz czy oby napewno nie masz tego samego problemu co ja miałem![]()
Tak jak kolega wyżej pisał czujniki są 2 po lewej stronie z przodu i tyłu. Wymieniłem tą blaszke i wypsikałem wszystkie częsci ruchmome WD40.
Zdejmnij kolego koło przednie i zobacz czy oby napewno nie masz tego samego problemu co ja miałem![]()
wielkie dzieki pozdr
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
mylisz się, w 166 światła podnoszą się do góry na maxa i opadają do swojego poziomu branego z czujnika na wahaczu.
nie chce się tu wykłucać o szczegóły, ale wyraźnie widać ze strumień swiatła idzie tak jak napisałeś z " dolnego " połozenia do maxymalnego " górnego " i odrazu opada do połozenia z czujnika, ale to sie dzieje w 2sekundy, w 156 moze takich kombinacji nie ma![]()