Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 46

Temat: "Kolejny raz" Problem na zimnym

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Slades
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Radziejów
    Auto
    Była 145 1.6 TS/ Była 147 1.9 JTD/ Jest 159 1.9 JTDM 16V :D
    Postów
    219

    Domyślnie "Kolejny raz" Problem na zimnym

    Mecze sie juz z tym i nie moge dojść co jest. opisze wszystko dokładnie i mam nadzieje ze ktoś mi pomoże

    Wiec tak dzieje sie to Tylko na zimnym silniku, im nizsza temp na dworzu tym jest gorzej. jak sie rozgrzeje nie ma juz problemu. jak bedzie stał dość dlugo ale tak zeby nie wystygł silnik do końca to tez chodzi normalnie.
    A teraz opis zachowania silnika.
    Odpalam jak zimny przy temp zewnetrznej około 10 st odpala normalnie obroty na około 1200 i wzystko ok (przy minusowych od razu po odpaleniu jest coś nie tak) po około 10 sekundach zaczyna "prykać" z wydechu jak dodaje gazu powoli to dławi sie ale jakoś wchodzi na obroty gdy daje ostro to albo wogóle nie wchodzi tylko sie dławi lub nie wchodzi i strzela w dolot. Jak silnik osiągnie około 35 st wszytko mija. I teraz tak świece mam nowe wymieniane około 7 tyś km temu NGK (nie o takich nr co podaje instr ale w kazdym razie made in japan ) kable wymieniłem na używki ponoć w 100 % dobre.

    Prosze o sugestie
    Posiadam Blokady wałków rozrządu zastosowanie:
    Alfa 145 1.4 16V i 1.6 16V ,Alfa 147 1.6 16V ,Alfa 156 1.6 16V
    Oraz VAG USB KKL + Alfadiag. Moge pomóc

  2. #2
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    Cytat Napisał Slades Zobacz post
    ponoć w 100 % dobre
    właśnie - "ponoć"..
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  3. #3
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał Slades Zobacz post
    nie o takich nr co podaje instr ale w kazdym razie made in japan
    Bardzo ciekawe.
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  4. #4
    Strzala_1
    Gość

    Domyślnie

    świece jak firma to pikus mogą być i china

    ale

    świeca ma być odpowiedniej ciepłoty to raz a kable jak kolega wspomniał "ponoc"

    przykład założyłem jakie kol wiek świece na czas chwilowy, kupna nowych należytych, po 15 km pękły wszystkie 4 dlaczego ?? bo były przystosowane do niższej temperatury pracy niż posiada silnik
    Ostatnio edytowane przez Strzala_1 ; 12-10-2009 o 19:20

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Slades
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Radziejów
    Auto
    Była 145 1.6 TS/ Była 147 1.9 JTD/ Jest 159 1.9 JTDM 16V :D
    Postów
    219

    Domyślnie

    Cytat Napisał fr33 Zobacz post
    właśnie - "ponoć"..
    A Jak sprawdzić kable???
    Posiadam Blokady wałków rozrządu zastosowanie:
    Alfa 145 1.4 16V i 1.6 16V ,Alfa 147 1.6 16V ,Alfa 156 1.6 16V
    Oraz VAG USB KKL + Alfadiag. Moge pomóc

  6. #6
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał Slades Zobacz post
    A Jak sprawdzić kable???
    Zwilżyc wodą i sprawdzic czy nie ma przebic.

    Btw. A świece to chociaż są do tego silnika? Bo same Made in Japan jest na wielu częściach.
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  7. #7
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Slades
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Radziejów
    Auto
    Była 145 1.6 TS/ Była 147 1.9 JTD/ Jest 159 1.9 JTDM 16V :D
    Postów
    219

    Domyślnie

    Cytat Napisał Strzala_1 Zobacz post
    świece jak firma to pikus mogą być i china

    ale

    świeca ma być odpowiedniej ciepłoty to raz a kable jak kolega wspomniał "ponoc"

    przykład założyłem jakie kol wiek świece na czas chwilowy, kupna nowych należytych, po 15 km pękły wszystkie 4 dlaczego ?? bo były przystosowane do niższej temperatury pracy niż posiada silnik

    Ale na tych świecach jezdziłem miesiąc i nic sie nie działo wspomne jeszcze ze ten cały problem raz jest a raz np przez 2 tyg jest dobrze i znowu powraca
    Posiadam Blokady wałków rozrządu zastosowanie:
    Alfa 145 1.4 16V i 1.6 16V ,Alfa 147 1.6 16V ,Alfa 156 1.6 16V
    Oraz VAG USB KKL + Alfadiag. Moge pomóc

  8. #8
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Kable sprawdza się przez mierzenie oporności przewodów , nie powinno być wyższe niż 2.5ohm z tego co ja pamiętam ale lepiej niech ktoś to potwierdzi

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #9
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Slades
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Radziejów
    Auto
    Była 145 1.6 TS/ Była 147 1.9 JTD/ Jest 159 1.9 JTDM 16V :D
    Postów
    219

    Domyślnie

    na świecach jest NGK SPARK PLUG

    Duże: 6992 BKUR6ETB
    małe: 7004 CR7EKC
    Posiadam Blokady wałków rozrządu zastosowanie:
    Alfa 145 1.4 16V i 1.6 16V ,Alfa 147 1.6 16V ,Alfa 156 1.6 16V
    Oraz VAG USB KKL + Alfadiag. Moge pomóc

  10. #10
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    nie powinno być wyższe niż 2.5ohm z tego co ja pamiętam ale lepiej niech ktoś to potwierdzi
    zależy jaki opór przewidział producent... przewody z resystorem lub bez
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

Podobne wątki

  1. [159] Katalog felg pasujących na zaciski Brembo: "duże" 2.4, 3.2, "małe" 1.9 polift)
    Utworzone przez Ciacho13 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 78
    Ostatni post / autor: 15-07-2020, 11:04
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 20:10
  3. [MiTo] Kolejny problem - płyn hamulcowy "brake fluid level infused..."
    Utworzone przez Jola w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 05-02-2012, 22:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory