Ja tam nie mam żadnych problemów.
Ja tam nie mam żadnych problemów.
Podobnie jest v6 155 ale najbardziej kląłem przy wymianie w v6 156
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Najlepszy jest chyba w Boxerku.
konstruktorzy chcieli chyba uprzykrzyc zycie niejednemu mechanikowi umiejscawiajac filtry w takich miejscach![]()
Faktycznie jest problem z odkręceniem filtra jest on dość mocno schowany, ale temat już ogarnąłem - trzeba kupić klucz taki który zakłada się na tył filtra i kręci zwykłym pokrętłem do nasadowych kluczy ( tzw. tryczką ) założyć ten klucz można od góry mając przedłużkę do klucza również z góry odkręcić i wyjąć, od dołu wtedy to zupełnie bajka tyle że ja mam płytę i nie chce mi się jej ściągać więc radzę sobie od góry i nie mam z tym problemu tym kluczem.
tak kolego w 2,4 jest słabo...
Co do klucza dopasowanego do AR 164 06412 podpasował klucz 72 z 12 kątami(sam filtr ma ich więcej) od VW-Audi-Porsche. Klucze od Alfa Romeo nie pasowały w ogóle(był jakiś ale chyba właśnie do diesla bo miał sporą średnicę)
http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi
ja sie staram odkrecac starym paskiem klinowym albo w ostatecznosci przebijam filtr jak nie chce puscic
Nie to żeby kasa była tutaj priorytetem, ale w okolicznych warsztatach w których bywałem jest taki zwyczaj, że jak kupię olej u mechanika(za normalne pieniądze) to wymianę wraz z filtrem mam gratis![]()