Nie chodzi o to, że słabe. Po prostu, przy pewnym stylu jazdy i użytkowania auta nie istnieją żadne materiały idiotoodporne.
Panowie
Nm spokojnie pod 500Nm można iść.
Sam producent puszcza w serii 470Nm w 2.2Mjet
Skrzynia i tylny dyfer oraz skrzynka rozdzielcza to samo w 2.0 jak 2.2
Tylko zadajmy sobie pytanie czy chcemy mieć fajna prostą Nm.
Czy tylko kopniecie?
Skrzynia dla q jest oficjalnie na 750 nm w cywilnych na 500 nm
Wał akurat nie słyszałem aby komuś poszedł.
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Giulia B-Tech+ Rame Liquido: https://www.forum.alfaholicy.org/nas...o_vesuvio.html
IG: https://www.instagram.com/shimmy.never.stop/
Odpowiadałem koledze wcześniej który pytał w odniesieniu do q (co prawda o wał)
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
No sorry, to było znaczne uproszczenie, a chodziło mi o to, że każde urządzenie da się popsuć poprzez nieumiejętne posługiwanie się nim. I nie tylko układ napędowy miałem na myśli.
Nie wiem, czy wiesz ale wielu producentów aut wyłącza z gwarancji np. układ rozrządu, koło dwumasowe i sprzęgło. I motywuje to tym, że poprzez niewłaściwe użytkowanie (co by to nie oznaczało) mozna doprowadzić do uszkodzenia danego układu po krótkim okresie użytkowania (czutaj: w okresie gwarancji). A z jakiego powodu seryjnie brak możliwości wyłączenia kontroli trakcji? Nie wiem. Myślę, że dbałość o żywotność auta nie była głównym powodem.