czy ma ktoś informację czy istnieje możliwość zamontowania haka do wersji Stelvio veloce Ti ? w salonie się coś jąkają , może ktoś ma zdjęcie zamontowanego haka, jestem na etapie podjęcia ostatecznej decyzji zakupu ale niezbędny jest mi hak.
No od 2022, widziałem w konfigurstorze![]()
Wczoraj na YT obejrzałem prezentacje Stelvio Q w kolorze ochra i okazuje się, że od MY 22 std sportowe fotele z alcantara wypadają kompletnie z oferty, nawet w Q. Nasz konf też to potwierdza.
[QUOTE=Luke77;2309542]Od kiedy?
Od roku produkcji 2022 - jest nowy cennik:
https://cenniki.alfaromeo.pl/alfa-ro...vio-cennik.pdf
Tylko 4 wersje (nie ma Business i Veloce TI).
Wszystkie wersje mają tempomat adaptacyjny, nawigację, kamerę cofania, bezkluczykowy dostęp i asystenta kierowcy.
Ciekawe też, że wszystkie mają podsufitkę w kolorze czarnym.
Generalnie sporo jest w standardzie, ale część rzeczy usunęli z możliwych opcji za dopłatą, więc niewiele można dołożyć.
Szkoda tylko żółtych zacisków![]()
Ostatnio edytowane przez AR_Fan ; 16-01-2022 o 12:48
[QUOTE=AR_Fan;2309812]Rzeczywiście jest.
Ale przejrzałem cennik Giulii 2022 i nie widzę lakieru 3 warstwowego (competizione rosso), nie ma audio Harmana, alcantary, no i nie ma Veloce TI...
A to była fajna opcja dla tych co nie chcieli mieć Q, za to Veloce była za biedna...
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Zgadzam się, też od razu odrzuciłbym Alfę gdyby cena startowała od 186tys. Za moich czasów Business startował od 139 tys, w standardzie Business-a był np. ACC. Teraz wersje od Super za te 186tys - nie wydaje mi się, by był to dobry pomysł na większą sprzedaż, ale specjalistą od marketingu nie jestem... W ogóle rynek leasingu nowych pojazdów mocno ucierpi dzięki nowo-ładowym zasadom wykupu prywatnego, za to skorzysta pewnie wynajem...
- - - Updated - - -
Te całe konfiguratory to jest tragedia, od samego początku. To możesz, tego nie możesz, tamto tylko w jakiejś wersji... Kto to wymyśla? Po co?
Ja rozumiem, że niektóre elementy są dostępne tylko dla wyższych pakietów. Ale, dlaczego np. w wersji Veloce (w sumie najwyższa, pomijając Q) nie mogę mieć koloru Anodized Blue? Podoba mi się ten kolor i czerwone siedzenia. Nieeeee, bo jakiś idiota w AR stwierdził, że albo masz czerwone fotele, albo kolor anodized blue. Razem jest to forma zakazana i niedostępna. Bo takie fotele pasują tylko do Misano... :facepalm:
Nigdy tego nie rozumiałem i widzę, że tutaj nic się nie zmieniło.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ale wiesz, że cena za Business nie była do negocjacji, bo zawierała już rabat ok. 20%, a na wszystkie inne wersje można było dostać rabat 15-20% od wszystkiego, co się do niej włoży przy konfiguracji, a na auto ze stocku nawet więcej. Teraz już nawet niewiele trzeba dokładać - wybierasz kolor i negocjujesz cenę z dealerem. Ja jestem ciekaw, jakie ceny wystawią w salonach, jak już dostaną te nowe auta z rocznika 2022![]()
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)