Ale czemu się dziwicie przecież Dodge należy do Stellantis.
Ale czemu się dziwicie przecież Dodge należy do Stellantis.
Korzystanie z technologii marki z jednego koncernu to nic dziwnego ani nowego. Mnie osobiście nieco może nie dziwią, ale ciekawią dwie rzeczy.
Pierwsza, to to że korzystanie z rozwiązań to jedno, ale przepięcie znaczka, po zapewnieniach Imperato jaka to zostanie indywidualna marka z Alfy i odmienna z jedynym charakterem trochę się z tym rozjeżdża i wskazuje na fakt, że jednak unifikacja i masówka górą. Druga to ciekawi mnie, czy na USA Tonale w ogóle wejdzie jako Alfa i będą właściwie dwa auta bliźniacze: Dodge dla ortodoksów USA redneck company, i Alfa dla chcących się wyróżnić, czy po prostu zrezygnują z Alfy na rzecz Dodge na ten rynek, bo co prawda kasa zostaje w rodzinie, ale słabo świadczy o rozwoju marki na danym rynku.
Tylko czy redneck potrzebuje miniaturowego jak na Stany crossovera?Dziwi mnie mocno ten ruch, gdyż zamiast sprzedawać Alfę, która w stanach dobrze się kojarzy, sprzedadzą Dodge, który kojarzy się z toporną masówką lub przerośniętymi musclecarami i pickupami-absolutne przeciwieństwo zwinnej, stylowej włoszki.
Faktycznie to dziwne posunięcie, tym bardziej że Alfa miała niby wzmacniać pozycję w Ameryce. Jeśli wypuszczą takiego Dodga to lepiej żeby Tonale w Ameryce już nie wypuszczali z punktu widzenia wizerunku marki.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Przecież jedno drugiemu nie szkodzi. Redneck nie kupi Alfy i odwrotnie. A tak przynajmniej więcej zarobią niż na samej Alfie.
VW też ma w ofercie skody dla rednecków, vw dla starych dziadków, seaty dla ludzi z "hiszpańskim temperamentem", cokolwiek to znaczy i audi dla reszty.
Jakby samochody dzieliły tylko technologię to Ok ale one są niemal identyczne. Gdzie tu wyjątkowość Alfy i włoski styl jak za mniejsze pewnie pieniądze będzie można kupić identycznego Dodga.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Skąd masz takie wiadomości, że Alfa dobrze się w Stanach kojarzy?? jakieś źrodło?
- - - Updated - - -
Dlaczego analogowe zegary nie są praktyczne? Z jakiego powodu?
- - - Updated - - -
skąd wiesz, że kolega FernandoAlfonso ma krótki sprzęt? demonstrował Ci czy podglądałeś?
Na pewno czymś się różnią, choćby zderzakiem albo logiem. A logo Dodge'a każdy Amerykanin kojarzy, więc mając do wyboru coś znanego i nieznanego, kupi znane.
Poza tym są też Amerykanie, którzy nigdy nie kupią Dodge'a ze względów prestiżowych, tak jak w Polsce skody, a Alfę mogą bez żadnych skrupułów, nawet jeśli to to samo, bo sąsiad nie będzie się śmiał, że jeżdżą Dodgem.
1/2 powierzchni liczników zajęta przez 2 duże tuby, ani tego zmienić, ani przemodelować po swojemu.
I tak jak napisałem, jeżeli ktoś bez tych dwóch dużych tub nie wyobraża sobie motoryzacji, to zawsze w widoku klasycznym wyświetlą mu się takie same na LCD![]()
Ogólnie ten wątek to jakieś jedno wielkie jojczenie, że bez analogów, że brzydko, że za późno, że bez duszy…
Jak by wyznacznikiem była AR75 na bazie fiata, bo kiedyś to było [emoji13]
Motoryzacja i razem z tym Tonale jest jakie jest.
Kibicuję, żeby im się sprzedało dobrze na tyle, żeby AR znów była masowa jak w czasach 156.
A brak LCD, tabletu i systemów wspomagania nie świadczy o aucie z duszą, tylko o zacofanej technologii.