Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Wszystkie marki mają problemy produkcyjne. Wieksze europejskie, ze względu na rozmaitość konfiguracji.
Od września próbowałem zamówić Forda Focusa kombii w dieslu. Na początku grudnia dostałem wiążącą informację, że przydział diesli na Polskę na 2022 rok to 120 szt i tylko pod floty. Brak w cenniku.
15 grudnia zamówiłem do produkcji Kia ceed, bo podobno Koreańczycy nie mają problemów z produkcją. Wg umowy rezerwacyjnej (normalnej diler nie chciał podpisać) miała już być dostarczona 3 dni temu.
Nie wiadomo kiedy będzie.
Stan na dziś jest taki, że jak produkt jest wyprodukowany to jest, a jak nie jest wyprodukowany - to nie wiadomo kiedy będzie. I tyczy się to wszystkiego, gdzie są półprzewodniki.
W każdej Alfie możliwości personalizacji były duże, obcina się je dopiero jak model zbliża się do końca swojej kariery. Sprzedaż Giulii i Stelvio jest niska i obcinają to i owo dla optymalizacji procesu produkcji, żeby marka stała się rentowna. W przypadku Tonale nie powinno być dużych ograniczeń ale podejrzewam, że też nie będzie pełnej konfiguracji jak w wcześniejszych modelach. Przyczyna będzie leżała jednak w sytuacji na rynku podzespołów i ograniczeń w produkcji z nim związanych.
Tak, zgadza się, jednak... wiesz dobrze, że sporo opcji nie było dostępnych od samego początku, i to nie ze względów produkcyjno-technicznych, ale po prostu takie było "widzimisię" Włochów. Chodzi o różne dobory kolorystyczne, łączenie materiałów, przycisk RACE i wyłączenie kontroli trakcji w wersjach innych niż Q kończąc na całych pakietach dostępnych na zasadzie "albo sport, albo elegancja", bez możliwości łączenia wybranych elementów pomiędzy nimi (np. chciałeś sportowe wnętrze, ale wygodne fotele).
Wg mnie była to niespójna i głupia polityka powodująca frustrację u kupujących - czyli chyba jedną z ostatnich emocji które powinieneś odczuwać w salonie premium kupując auto premium![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Pomyśleć, że jeszcze niedawno nie było pakietów tylko zamawiałeś to ci się zachciało... Np. przy konfigurowaniu 146. Przy okazji ostatniej przejażdżki 146 zauważyłem, że ma więcej miejsca na nogi niż w giulii. W dodatku nogi na wysokości kolan o nic wystającego nie dotykają jak w giulii (np o uchwyt do zamykania drzwi/panel sterujący szybami)..
Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka
Jest to całkiem zrozumiałe, że nie powinno się łączyć elementów z pakietu sportowego z luksusowym wnętrzem itp. Podejrzewam że u wielu innych szanujących się marek jest podobnie. Co do kolorystyki to zakładam, że Włosi mają lepszy gust niż my![]()
Przycisku Race nie dali , bo pewnie bali się powstania nowej legendy Alfy jako niebezpiecznego wozu. W końcu była to pierwsza cywilna Alfa z tylnym napędem od wieków.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio edytowane przez Żuczek ; 18-04-2022 o 16:24
Kupując auto dla siebie obchodzi mnie mój gust, a nie Włochów
Lexus jest elegancką i stonowaną marką i jakoś nie zabrania połączenia czerwonej tapicerki z niebieską karoserią.Już nie wspomnę o BMW gdzie mogę sobie listwy dopasować niezależnie od tapicerki, koloru,czy pakietów
A fotele sportowe są po prostu wygodniejsze, więc czemu nie mógłbym ich sobie zamówić do wersji, którą chcę?W innych markach nie ma tego problemu.
Powtórzę jeszcze raz-auto kupuję pod siebie a nie pod opinię czy Włochom się to podoba czy nie.
Pozwól, że sparafrazuję pewną postać z kultowego już filmu: nie uważam, że jest zrozumiałe, aby nie łączyć elementów z pakietu sportowego z luksusowym. Nie zakładam wcale że Włosi muszą mieć lepszy gust niż mój, tym bardziej że kupuję auto dla siebie, a nie dla Włocha. Nie obchodzi mnie czy ktoś w fabryce AR boi się powstania legendy - w końcu kupując auto z taką mocą i tylnym napędem chciałbym móc to wykorzystać.
Mam niejasne przeczucie, że komuś tam w Centrali coś się mocno pomyliło. Odebrał znaczenie słowa "Premium" jako marketingową otoczkę wokół jakiegoś produktu. Rzeczywistość jest jednak bardziej skomplikowana, a za tą otoczką muszą iść konkrety
A już zakładanie, że kierowca kupujący takie auto nie potrafi jeździć (vide tryb Race) to po prostu strzał w kolano![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
To kupuj Lexusa.... ale nic z tego, bo nie mają teraz w ofercie sedana wielkości Giulii. Czyli jednak Alfa Romeo oferuje większy wybór, bo można kupić sedana klasy D , chociaż w ograniczonych wariantach kolorystycznych![]()
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Grube bzdury tutaj idą. O czym wy piszecie? Mało kolorów do wyboru? Jak konfigurowalem Superba Sportline pół roku temu za prawie 200k to miałem do wyboru raptem 9-10 kolorów, kolor wnętrza JEDEN, opcji dodatkowych nie było jakoś mnóstwo. Przecież w Giulii w ubiegłym roku mogliście mieć 3 różne kolory tapicerki w środku + opcje przeszyć. Wiec skończcie malkontenci te bzdury o tym, ze za mało kolorów tapicerki, ze nie macie 10 silników do wyboru ( z czego 5 byliby do dupy ) i brak 24 rodzajów podświetlenia ambiente, bo to bez znaczenia. Alfa jest marka niszowa jak choćby Jaguar i nic tego nie zmieni. Kowalski bierze albo taniochę, albo T-Crossa/ Xceeda. Ci bogatsi biorą Premium BMW 5 lub Audi A6. Bo te marki się dobrze kojarzą od lat, Alfa już nie. BMW 3 sedan jeśli idzie to głównie flotowo w biednej wersji lub w dużej ilości pod firmy od najmu. Podobnie rok temu widziałem wszędzie gole Audi A4 Avant 35TFSI Advanced w Arvalu czy CarLease. Alfa Będzie sprzedawać niewiele sedanów, bo one po prostu umierają. Na ulicach w Gdańsku widzę mniej Volvo S60, niż Giulii. Audi A4 B9 w sedanie tez nie za dużo jest tak naprawdę.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio edytowane przez zalezi ; 18-04-2022 o 20:34