Wersje EU które nie mają poduszek kolanowych to też "gównolit" i psują rynek..?Obecność poduszek kolanowych w USA wynika tego, że robi się tam testy zderzeniowe bez zapiętych pasów i wtedy poprawiają bezpieczeństwo. Przy zapiętych pasach nic nie dają, ew. mogę zaszkodzić (wg badania IIHS).
proszę Cie nie pisz głupot o testach zderzeniowych bez pasów- naprawdę - to nie forum kabaretowe. Ja wiem że tanio było bo wywalony przód był ale na przyszłość najpierw sprawdź ceny cześć co kupujesz i ile będzie naprawa kosztować- jak oszczędzasz na takich rzeczach strach pomyśleć jak wygląda reszta. - trytka drut szpachla. nie zapomnij to kompletu zregenerować deskę - najlepiej szpachla blacha i klej do szyb i o opornikach w miejscu pozostałych poduszek i wywaleniu kontrolki poduszek- tak żeby iść za ciosem i być konsekwentnym.
W sumie pasów też wymieniać nie musisz bo w syrenie był statyczne bez napinaczy i ludzie dawali radę.
naprawdę wybacz z język i nie odbieraj tego osobiście ale mamy 21 wiek i czas troszkę się ucywilizować także kwestii naprawy aut.
Ostatnio edytowane przez Dareek ; 15-05-2022 o 12:19
XD Ale czemu dopisujesz sobie jakieś teorie o szpachlowaniu deski, kleju do szyb i wywalaniu reszty poduszek..? Pytam o poduszki kolanowe, których w wersjach EU i tak nie ma i jak pokazuje raport IIHS nie mają żadnego wpływu na bezpieczeństwo. W BMW można je wykodować, i nie montować. Nie wiem jak to wygląda w Alfie, więc pytam.
Widzę, że rozgorzała dyskusja nt co zostawić, a co wywalić, to może powiecie co z czujnikami ciśnienia. Po zmianie softu na eu amerykańskie będą działać czy trzeba je wywalić :-)