Witam,
Mam problem. Posiadam Alfę 159 2,4 z 2007 roku. Kiedyś mi się lał płyn wspomagania na alternator. Zakułem wąż, wymieniłem pompę na nową, a mimo to przy kręceniu kierownicą na postoju lub przy niskich obrotach wspomaganie buczy i drga.
Co udało mi się wyczytać samemu ( m.in. tu na forum ).
- Ponoć nie można zakuwać węża
- Ponoć tylko i wyłącznie orginał za ponad 800zł
- Sitko w zbiorniczku
Więc tak, odkręcam korek, kręcę kierownicą i nic się nie pieni. Układ też nie przecieka. Dzwoniłem do jakiegoś gościa co sprzedaje zbiorniczki i mi powiedział, że w 2,4 z tego roku nie było akcji serwisowej ich wymiany.
Chciałbym wymienić ten wąż i tu moje pytanie. Czy rzeczywiście ten wąż to taka skomplikowana technologia, że nie można kupić tego z allegro za 450zł?
Czy ktoś ma REALNE doświadczenie z zakładaniem zamiennika z alledrogo i wszystko u niego w porządku?
Mi to osobiście nie przeszkadza, alfa wystawiona jest na sprzedaż i nie chcę, żeby ktoś marudził ( a pewnie się będzie uja znać ).
Z góry dziękuje za pomoc
