Przy okazji testu diesla w tekscie jest info, że w Polsce złozono 700 zamówien na Tonale w tym 50 na wersję diesel
Przy okazji testu diesla w tekscie jest info, że w Polsce złozono 700 zamówien na Tonale w tym 50 na wersję diesel
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Czyli trzy. Zawsze coś.
Może jednak jakieś dane?
Bo są dane z sierpnia: w całej Europie sprzedano 930 sztuk. Więcej jak konkurenta, Lexusa UX, którego zeszło 806 sztuk
Ale Formentor to ponad 4500 sztuk... No ale wiem, wiem, Formentor to badziewie
- - - Updated - - -
Niesamowite... w całej Europie od maja do sierpnia sprzedano ok. 3300 sztuk a w Polsce aż 700 zamówień...
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Cupra jest w atrakcyjnej cenie od 130 tyś zł za auto z silnikiem 1,5 150KM. Jak się weźmie automat to kosztuje 140 tyś zł.
W wyposażeniu standardowym ma wszystko co potrzeba (podgrzewane fotele, kamera cofania, fotele skórzano-materiałowe).
W dodatku ma lepsze osiągi niż Tonale.
Jeździłem jednym i drugim i Cupra jest niestety lepsza. Wady to obsługa wszystkiego przez ekran dotykowy oraz brak wygłuszenia oraz patyk do podparcia maski.
W dodatku z salonu Cupry była duża chęć sprzedaży o pożyczeniu auta na godzinną jazdę nie wspomnę.
Wg mnie wizualnie Tonale bije Formentora na głowę, ale...
Na starcie masz kilkadziesiąt tysięcy taniej i lepsze osiągi. To ogromna przewaga!
A później
I w pewnym momencie każdy zdaje sobie sprawę, że ten kijek pod maską, dotykowy ekran i lepsze wygłuszenie to drobiazgi przy tej kasie i osiągach.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
O kijku w autach gdzie nie trzeba maski otwierać się zapomina, chyba coś o tyum wiesz. Swoją drogą, kijek jest bardziej sportowy niż siłowniki tak prawdę mówiąc - jest lżejszy po prostu , pewniejszy, ja w pucharówce wywaliłem siłowniki i zamontowałem kijek właśnie
Natomiast to sterowanie dotykowe może zniechęcać faktycznie, jak jeszcze komuś nie leży DSG, niesterowalny siłą nacisku stopy startstop, czy praca zawieszenia to mimo potężnej przewagi jakością obsługi, ilością wersji i opcji może przegrać. Choć czy z Alfą akurat ?
Radku, Ty jak były właścicle Giulietty wiesz, że tamto auto również było sukcesem rynkowym. Kolega wyżej słusznie pisze o przewagach Formentora nad Tonale ale, moim zdaniem, tego tematu w ogóle nie powinno być.
Alfa nie zostawiła następcy po swoim najlepszym sprzedażowo (od czasów 156) i najlepszym w zakresie opinii, modelu. A przecież masa firm nadal produkuje i sprzedaje masę compactów. Te wszystkie ceedy, i30, 308, C4, scale, leony, megany, civiki i milion innych: nadal ta gałęź jest atrakcyjna. Alfa miała tam widoczną pozycję ale oddała pole.
Próbuje teraz podbić nowe tereny, za pomocą bardzo drogiego auta z ewidentnie za słabym silnikiem, które, co JUZ TERAZ WIDAĆ, nie sprzedaje się.
Nie wiadomo też, dla kogo jest to auto. Oglądałem reklamy, materiały, opisy i nadal nie wiem, kto mialby być klientem na Tonale.
Rozejrzyj się na forum: widzisz tu jakieś gorące napięcie i ekstazę, peany zachwytu i niecierpliwe oczekiwanie na auto?
Nam nie bardzo więc pasuje, też nie wiemy, z czym to jeść.
Rozumiem, że Kowalski wie. Ale Kowalski od tej marki samochodów generalnie jest bardzo daleko.
Ostatnio edytowane przez Teddy Bear ; 11-10-2022 o 23:23
Odnośnie tej akcji serwisowej, dzisiaj znalazłem podsumowanie akcji serwisowych w latach 1992-2022 w UK po markach i modelach.
TOP10 marek z największą liczbą akcji serwisowych w latach od 1992 do 2022 (rynek UK):
Toyota – 818
BMW – 698
Mercedes – 629
Volvo – 551
Citroen – 520
Peugeot – 505
Volkswagen – 329
Ford – 321
Honda – 285
Opel/Vauxhall - 278
TOP10 modeli z największą liczbą akcji serwisowych w latach od 1992 do 2022 (rynek UK):
Toyota Yaris – 131
Mercedes Klasa E – 114
BMW serii 3 – 92
Toyota Avensis – 83
BMW serii 5 – 77
Mercedes Klasa C – 75
Honda Civic – 69
Volvo – V70 – 65
BMW X5 – 64
Toyota RAV4 – 58
No ale czego to dowodzi? zobacz na wolumeny sprzedaży marek i modeli, procent rynku. Faktem jest, ze wpadki Toyoty były poważne, choćby temat pedału gazu.
- - - Updated - - -
Ogłaszam akcje: kto pierwszy zobaczy Tonale w ruchu ulicznym, ale nie democar na jezdzie probnej czy auto reklamowe dealera.
Takie normalne Tonale, z Kowalskim za kierownicą.