Masz tam 105 KM , te 110 KM to jest tylko szarpniecie na odcięciu ale to i tak dobry pomiar.
Masz tam 105 KM , te 110 KM to jest tylko szarpniecie na odcięciu ale to i tak dobry pomiar.
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
penny ten wykres jest niedokladny. nie ma mozliwosci aby normalnie silnik tuz przed odcieciem mial taki przyrost. a dowodem na to jest to ze ta moc jest u Ciebie przy ponad 7000rpn a tego zaden TS nie ma![]()
Oj niech wywala ten katalizator, i dajcie już spokój![]()
155 V6 była
155 TS była
156 V6 była
156 GTA była
155 TS była
x3 japonce były
156 V6 była
x1 japoniec jest. Zycie.
eee co drugi? mój nie mial, druga 155 tez nie miala, GTV papamka tez nie miala, 156 bianco tez nie miala, gtv freda zgadnij-tez nie miala145 ta czerwona jak twoja tylko ze 1.6 tez nie miala na pierwszym, natomiast miala na drugim wykresie i slyszalem jak facet mowil ze tego z taką "szpicą" nie mozna brać pod uwage.
mimo wszystko 105KM to i tak wynik lepiej jak dobry.
ja też mam dziwny podzwięk wskazujący na zużycie katalizatora. poczytalem troche w internecie na stronach o silnikach boksera i jest tam Wyraznie napisane że: "Duża średnica tłoka pozostawia sporo miejsca na zawory, a krótki skok daje mniejsze opory, sprawne wchodzenie na obroty i dobrą pracę w ich górnym zakresie, stąd moce rzadko spotykane w silnikach 8-zaworowych innych marek: 90 KM z pojemności 1351 cm sześc., 103 KM z 1490 cm i 107 KM z 1712 cm, a dawniej, przed wprowadzeniem katalizatorów, mocy było jeszcze więcej (patrz dane z różnych lat)"
informacje zaczerpnąłem z: http://www.cuoresportivo.pl/_mm/silniki/boxer/
z tego cytatu co wstawiłem jasno wynika ,że samochody bez katalizatorów miały o wiele lepsze osiągi.
Ostatnio edytowane przez Nielot ; 25-10-2009 o 13:38