Podzielę się swoimi spostrzeżeniami na temat przepływomierzy w 147 2.0 TS.
Na pierwszej wkładce F00C 2G2 044 brakowało mocy powyżej 3 tys. czas do 100 km/h ok.13 sekund do 140 km/h 29 s. czyli lipa-do wymiany.Na wolnych obrotach i po wyrzuceniu na luz nie gaśnie.Czyściłem-zero poprawy-zaczęła gasnąć na wolnych.
Zamówiłem oryginał boscha taki sam.Samochód odzyskał moc śmiga jak dawniej,ale... po wyrzuceniu na luz gaśnie
Dostałem od kumpla z serwisu akurat taki sam,ale utopiony w oleju.Wyczyściłem ekstrakcyjną,zamontowałem.Jest moc,ale znów alfa gaśnie na wolnych.
Pożyczyłem od brata chiński zamiennik co miał być do corsy 1.0 i alfa lata na wolnych,ma moc.Trochę faluje przy stałej prędkości,ale delikatnie,w końcu to nie oryginał.W końcu będę musiał go oddać,dlatego szukam odpowiedzi na forum co może być przyczyną,że na oryginałach samochód po wyrzuceniu na luz gaśnie.Dziwny zbieg okoliczności. 3 bosche i tak samo na luzie.