Strona 60 z 207 PierwszyPierwszy ... 10505152535455565758596061626364656667686970110160 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 591 do 600 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #591
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    toooooo ja chyba rano podczas zabaw nie zauważyłem, że w tym oknie jest 'suwak' sorx i dzięki

    diesel power http://je.pl/qeuy

  2. #592
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - nauka niestety kosztuje.
    - ja też dopiero niedawno "odkryłem: że jest suwak przy opisie błedów i widać wtedy parametry środowiskowe.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #593
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    ano jest taki suwaczek:] Można nawet kopiować do schowka całe opisy błędów Ale generalnie i tak to nic nie dawało w moim przypadku Trzeba było LPG doprowadzić do porządku, bo sporo błędów potrafiło wywalić Coś między 4 a 7 przy najgorszych ustawieniach instalacji Kiedyś mogę podrzucić wam listę błędów jakie potrafi generować kiepski reduktor w połączeniu ze złą regulacją
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  4. #594
    michall87
    Gość

    Domyślnie

    Czy może ktoś udostępnić pełna wersje alfadiaga mam tylko demo a tam tylko na sensory można sobie popatrzeć

  5. #595
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - czy ktoś ma może problemy z zainstalowaniem alfadiaga na systemie vista z SP1 ?
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #596
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar wiluxx
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    TKN
    Auto
    156 1.8 TS
    Postów
    119

    Domyślnie

    ja instalowałem u siebie na vista ultimate 64bit sp1 i ruszył tzn uruchamia się, ale nie wiem czy się połączy, bo to na stacjonarnym, ale wydaje mi się że raczej bez problemu powinien połączyć, na laptopie mam xp sp3 i tam mam małe problemy ze stabilnością, ale to może być coś od kabla, bo nie mam tego niebieskiego tylko czarny i ostatnio udało mi się nawet go popsuć, urwały się kabelki przy przerabianiu na ABS i airbag a brakuje czasu żeby zabrać się za niego i przywrócić do porządku.

    Dodam jeszcze ciekawą rzecz jaką zaobserwowałem, od lipca mam LPG (wiem niektórzy mnie zaraz za to zjedzą) i po instalacji zniknął prawie problem "spadochronu", tzn pojawia się on ale to bardzo sporadycznie i znienacka. np do dziś, rano ok. odpaliłem ruszyłem normalnie bez problemu przyspiesza, a po pracy odpalam, jedynaczka i gaz i już czuje że będzie spadochron i był ;/ przed gazem jak jeszcze unidiagiem sprawdzałem parametry miałem w miarę w normie tzn TRA za wysokie, ale spalanie ok, tzn akceptowalne przeze mnie (śr. 10l/100). Ale od tamtej pory nie przyglądałem się parametrom, bo auto chodzi bez problemu czy to na PB czy na LPG.
    I teraz zastanawia mnie to czy ten komputerek od lpg potrafi tak ingerować w ECU ze coś tam zmienia/lepiej symuluje jakiś czujnik (głównie pewnie sondę) że auto pozbyło się w jakimś stopniu tego problemu "spadochronu"?
    A i oczywiście falowanie przy hamowaniu mam (było od samego początku na PB), tylko że w takim stopniu że mi nie gaśnie i zaraz się stabilizuje, więc mi to nie przeszkadza
    Ostatnio edytowane przez wiluxx ; 20-10-2009 o 18:17

  7. #597
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał wiluxx Zobacz post
    tam mam małe problemy ze stabilnością, ale to może być coś od kabla, bo nie mam tego niebieskiego tylko czarny i ostatnio udało mi się nawet go popsuć, urwały się kabelki przy przerabianiu na ABS i airbag a brakuje czasu żeby zabrać się za niego i przywrócić do porządku.
    Stabilność nie wiem od czego zależy - raz chodzi dobrze i stabilnie można spokojnie 30 minut popracować a czasami wysypuje w momencie aktywowania jakiegoś parametru . XP z SP3 - i system stoi już 2 lata na laptopie . Łączy się bez żadnego problemu .

  8. #598
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    P0130 P0150 P1177 P1178 P1176 P1173 - Jeśli ktoś posiada instalację LPG, to wszystkie te błędy mogą się pojawić przy złej regulacji LPG lub/i niewydolnym reduktorze. Dodatkowo większość z tych błędów pokazuje dopiero AlfaDiag, UniDiag ich nie widzi. Zazwyczaj świadczą one o złym składzie mieszanki.

    Bubu jak ktoś kiedyś się spyta Ciebie o takie błędy, to pamiętaj spytać wpierw o obecność LPG
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  9. #599
    tiger46
    Gość

    Domyślnie

    Kolego ja właśnie mam LPG i co 3 dni wywala mi błędy P0130,P0150,P1177,1178 skasuje i za 3 dni pali się kontrolka silnika podłanczam alfadiag i znowu te same błędy.Wymieniłem przepływkę,termostat,sondy porównując z wykresami z forum ok.Także może masz rację co do LPG.

  10. #600
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    pojeździj dla odmiany na samym PB przez 3 dni. I zobacz czy błędy powrócą. Mogę się założyć, że nie Chyba, że lewymi ustawieniami LPG rozstroiłeś mapy w ECU alfy od PB.. wówczas nie wiem co będzie się działo Ale jak zrobisz reset adaptacji i nie będziesz używał LPG to błędy nie powrócą
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory