Kurde widzę że sam sobie odpowiadam w poście ale może przynajmniej kiedyś ktoś coś znajdzie.
Mój samochód był u 3 rożnych elektryków i każdy z nich rozkładał ręce nie wiedząc co w ogóle należałoby zrobić i od czego zacząć

Problemem było dla nich znalezienie schematów czy innych wskazówek które mogłyby podpowiedzieć co się w ogóle stało i co należałoby wymienić - no ale trudno.
Sobota wolna jedna w miesiącu a więc od rana zaczynam walkę i... wygrałem

Jeden z kabli który przychodził do złącza w słupku nie wiedzieć dlaczego odcinał prąd nie pozwalając na połączenie między drzwiami a jak wiadomo drzwi przednie są na osobnych modułach. Mała wskazówka w słupku gdzie podłącza się drzwi są 2 kable +12V i jedna masa. Jest jeszcze jedno 12V ale nie dotarłem do tego co to może być

Jeden prąd jest prądem stałym który znika gdzieś po drodze do komory i to właśnie ten skurczybyk jest uszkodzony. Drugi +12V to ten który po wyłączeniu zapłonu znika prąd w aucie a więc i zasilane w drzwiach znika.
Jako że na kabelkologi spędziłem prawie 12h

to póki co podłączyłem to na "partyzanta"

Zmostkowałem 12V plusy z sobą ale to są te plusy które po wyciągnięciu kluczyka znikają ALE nie znika prąd wybudzający czyli moduł komfortu

a więc aby drzwi przednie otworzyć trzeba przytrzymać zamykanie szyb w pilocie i prąd w przednich drzwiach się budzi

i potem tylko otwórz i wszystko działa

a więc takie małe zabezpieczenie. Finalnie wymienię ten całościowy kabelek i wszystko wróci do normy

także jest spoko i podczas całego tego repairingu nauczyłem się wiele o elektryce naszych alf
