nie wiem, ale znając życie raczej powinno być P&P, oczywiście wtyczki zabezpieczyć lub zdemontować. natomiast musisz pozbyć się modułu CDCM z bagażnika (odpiąć wtyk) + proxi puścić, a i wypadałoby to zrobić jak bozia przykazała czyli wyprogramować mimo wszystko z proxi ustawienie - tu ręcznie w MES w hex albo np z alfaobd powinno być ustawienie.
Ustawienie siedzi w proxi w bajcie 89tym osobno przód osobno tył. :
89 59 48 0 1 Not Used Not Used
00 2 4 Suspension_Configuration_Rear Table "0 = Invalid
1 = Type RWD
2 = Type AWD
3 = Type RWD QV
4 = Type Pack Sport
5 = Type OPT SDD
"
00 5 7 Suspension_Configuration_Front Table "0 = Invalid
1 = Type RWD
2 = Type AWD
3 = Type RWD QV
4 = Type Pack Sport
5 = Type OPT SDD
"
moja jako Veloce Q4 ze standardowymi ma oba ustawienia AWD, więc 0x48 w tym bajcie
a w bajcie 103im wyłączyć bit 7:
7 Suspension_Button Table "0 = Absent (SDM Not Present)
1 = Present (SDM Present)"
Aha, nie wiem czy nie są inne spręzyny dla wersji z amorkami aktywnymi, nie sprawdzałem, tylko na szybko Ci looknąłem na sprawy programowe - resztę ktoś inny niech się wypowie
A może rozgryzłeś jakie bajty przełączyć by zdezaktywować s&s, załączyć zapamiętywanie poprzednich ustawień/ustawić domyślnie po załączeniu tryb wyłączony ? W vag to sie robi prosto adaptacją w ecu, idę o zakład, że w AR to też możliwe. Być może w ten sposób można też poprawić tryb pseudo inteligentnego ładowania.
po pierwsze sprzedaję dezaktywatory, więc czy miałbym być zainteresowany dawaniem czegoś inengo konkurencyjnego?
ale oczywiście to sprawdzałem zanim wziąłem się za produkcję, niby jest bajt na to (no bo przecież mapa proxi to efekt wielu poprzednich modeli który ewoluuje do nowych potrzeb), ale jak wprogramujesz to wywala choinkę błędów, nie ma ładowania z alternatora itp.
czyli w skrócie nei ma tego, widocznie ECU ma wymuszone włączenie i ma nie pozwalać na nielegalny konfig. w ECU jak ktoś ma programy do tuningu (nie do proxi) może i może zmienić to.
Co do inteligentnego ładowania - pracuje nad urządzeniem P&P. z proxi też nie da się wyłączyć. czy z ECU przez tunera nie mam pojęcia - pytałem kiedyś i nic takiego tuner nie kojarzył, stąd będzie device za jakiś czas.
![]()
Ostatnio edytowane przez epsonix ; 24-07-2023 o 13:53
Miał ktoś może taki problem u siebie, że w losowym momencie np. podczas ruszania, po wciśnięciu pedału gazu jest zero reakcji ? Nie ważne ile się wciśnie. Jak się odpuści i jeszcze raz wciśnie to normalnie ruszy. Miałem tak już 2 razy w ciągu 2 miesięcy i to podczas skrętu i mnie to trochę zdenerwowało. Co to może być? Skrzynia ma opóźnienie czy może pedał gazu szwankuje? Jakieś sugestie?
U mnie to samo, to chyba soft obcina moc przy skręconych kołach
Rozumiem obcięcie mocy, ale żeby żadnej reakcji nie było to aż dziwne, bo można się nieźle wyrolować przy szybkich skrętach.
Cześć
mam głuche stuki w prawym kole i wymieniłem już łączniki stabilizatora z tyłu i ustawiałem na nowo zbieżność, bo podobno poluzowała się śruba też. Łączniki po zdjęciu miały wyczuwalne stuki i luzy, wydawało się ze wszystko już dobrze, ale stuki dosyć szybko wróciły.
Na Skp amortyzator lewy tlumienie 0.38 a prawy 0.22 czyli 42% różnicy. Wg diagnosty wartości sugerujące wymianę w najbliższym czasie ale jak najbardziej jeszcze do jazdy (jeszcze w normie np na przegląd). Na sucho nie jesteśmy w stanie wywołać stuków... nawet na szarpakach. Największy taki jeden głuchy stuk mam podczas wjazdu tylnym kołem na śpiącego policjanta, lub np na drodze bez dziur ale pełnej łat. Amor suchy, zawias sztywny.... Czy to amor moze stukać wewnątrz czy gdzie mamy szukać? 120kkm pierwsze amorki. wykluczyłem juz stuki we wnętrzu. Jedyne gdzie nie patrzyliśmy to mocowanie amora po zdjęciu nadkola?
Ostatnio edytowane przez mareckiw ; 01-08-2023 o 22:46
Mam taki problem, mianowicie Giulia z za Oceanu po kolizji prawy przód, przypłynęła z wystrzelonymi poduszkami kierowcy i pasażera oraz prawy fotel i kurtyna. Bezpiecznik pirotechniczny opanowany pozostał temat odblokowania pompy paliwa. Akumulator naładowałem, ponieważ był całkowicie rozładowany, po założeniu klemy plusowej świeca się światła awaryjne natomiast w środku nie słychać tego charakterystycznego klikania i na guziku od świateł awaryjnych praktycznie nie widać pulsowania przycisku .jak chce manetka od kierunkowskazów włączyć kierunek lewy lub prawy to nic się nie dzieje, brak dźwięku w środku i brak świateł na zewnątrz. Proszę o poradę co może być przyczyną?
Zdecydowanie to dobry trop..., zamień amory stronami i wszystko będzie jasne. U mnie to był amor...