Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: Olej Twin spark, zuzycie

  1. #11
    ViP Romeo Avatar Mdx
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Volvo V60 D4 2015r.
    Postów
    532

    Domyślnie

    Odkąd kupiłem moją 155 (95 tyś km) to nie dolewałem oleju od wymiany do wymiany, mimo tego że pedał gazu prawie zawsze w podłodze. Teraz ma 133 tyś km i zaczyna troszkę tego oleju popijać. Wydaje mi się, że będzie coś ok. 0,5 - 1,0 l na 10 tyś km.

    Brat śmiga 146 1,6 TS i w chwili obecnej nic nie dolewa od wymiany do wymiany (10 tyś km), a przebieg ok. 136 tyś km

    Pozdrawiam
    Gdy nie dajesz rady, a walczysz dalej.... wtedy zaczyna się Kyokushin

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Zaświtało mi pytanko: jaka jest różnica między górną a dolną kreską na bagnecie w 1.4 TS? Np. jeśli spadnie do dolnej krechy to ile muszę dolać, żeby być pod górną?
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  3. #13
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    z tego co pamiętam to jest litr miedzy min a max

  4. #14
    lysy1234
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał siwy144 Zobacz post
    z tego co pamiętam to jest litr miedzy min a max
    zalezy od silnika!!!w kazdym razie sa to nie duze roznice!!!POZDRO!!!
    Ostatnio edytowane przez lysy1234 ; 17-10-2009 o 15:34

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Litr, więc jest to dużo.

    Zauważyłem, że w oleju mam benzynę. Poprzedni gadał, że jeździł na bardzo krótkich odcinkach. Do tego rozwalony jest termostat(otwarty). W tym tygodniu bedę wymieniał termostat i olej. Mam nadzieję, że nie będzie mi przybywac benzyny :/
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  6. #16
    nieztejbajki
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał wasyl Zobacz post
    Litr, więc jest to dużo.

    Zauważyłem, że w oleju mam benzynę. Poprzedni gadał, że jeździł na bardzo krótkich odcinkach. Do tego rozwalony jest termostat(otwarty). W tym tygodniu bedę wymieniał termostat i olej. Mam nadzieję, że nie będzie mi przybywac benzyny :/
    benzyne? A jak to stwierdziłeś. Nie spotkałem się jeszcze z czymś takim, wydaje mi się, że benzyna by odparowała.

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Na węch kolego. Dzisiaj wymieniłem termostat, więc teraz powinna odparowywać. Oczywiście całe łapy mam pokaleczone od zajebistych "sprzączek" i szarpania się. Ledwo co jedną rurę ściągłem, ciężko było ale udało się.

    Olej wybrałem. Mobil 1 Super S 10w40 półsyntetyk. Jeszcze takiego nie próbowałem i zobaczę co będzie. Valvoline 10w60 odpuszczam, boję się że coś zaczęłoby się dziać
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  8. #18
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar balc3r
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Łomianki, Warsaw, Poland
    Auto
    AR 145 2.0 20VT / Peugeot 3008 1.6 THP
    Postów
    249

    Domyślnie

    Cytat Napisał wasyl Zobacz post
    Na węch kolego. Dzisiaj wymieniłem termostat, więc teraz powinna odparowywać. Oczywiście całe łapy mam pokaleczone od zajebistych "sprzączek" i szarpania się. Ledwo co jedną rurę ściągłem, ciężko było ale udało się.

    Olej wybrałem. Mobil 1 Super S 10w40 półsyntetyk. Jeszcze takiego nie próbowałem i zobaczę co będzie. Valvoline 10w60 odpuszczam, boję się że coś zaczęłoby się dziać
    Przy ściąganiu rur z termostatu najlepiej użyć kombinerek (tylko bez ostrych końców i nożyka ), złapać za przewód na końcówce i delikatnie pokręcić w jedną i w drugą stronę, przewody dzięki temu puszczają i delikatnie można je zsunąć. Sorry za OT
    AR 145 Blu Atollo Met

    Moja Alfa Romeo 145

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    W sumie nie pomyślałem i masakrowałem śrubokrętem trochę.
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  10. #20
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Karol_PKAR
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    AR 156 2.4jtd sportpack '01
    Postów
    119

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzysiek723 Zobacz post
    moja ma 200 tys km na liczniku wlewam Jej castrola 10w40 i ani razu nie dolewam do tego interesu az do nastepnej wymiany oleju

    mam już 220 tys. i do tej pory lałem castrola i potrafiła mi wypić nawet do 0,5l na 1000km.
    jakieś 900km temu zmieniłem na valvoline max live 10m40 i jak do tej pory nie ubyło ani kropli

Podobne wątki

  1. 1.6 Twin Spark 88KW Olej
    Utworzone przez cobryn w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-09-2015, 07:52
  2. Twin Spark 2.0 155km - Zuzycie oleju
    Utworzone przez kobielczak w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 31-12-2011, 16:07
  3. [155] Olej skrzyni biegów: 2.0 Twin Spark '92
    Utworzone przez malecmeister w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-05-2010, 17:43
  4. [155] Jaki olej do 1.8 Twin Spark?
    Utworzone przez piterptf w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-03-2010, 15:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory