Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: czy ktoś ma u siebie założone zawieszenie obniżające w 166?

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Nie wiem czego się cieszyć. Zbyt twardy zawias i krótki skok amortyzatora i na pagórku wystrzelisz w drzewo idealnie. Pozatym cała buda dostaje, bo gdzieś te tłumienie musi się rozchodzić. Tylko na tory takie zestawy, albo na idealne drogi. Ja przy okazji wymiany sprężyn i amortyzatoró w 155 zmieniałem 15 na 16stki 205/50 na 205/45 i na tych samych dziurach bywało o wiele nieprzyjemniej, a co dopiero jakieś ekstremalnie niskie profile. Moim zdaniem warto znaleźć jakiś kompromis. W końcu warto cieszyć się jazdą a nie omijaniem dziur. Znam takich co pakowali 225 na niskich profilach. Nie wiem, rzecz gustu i upodobań właściciela.
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Niski profil w PL to max 50, mam u siebie 205/45/16 i pluje sobie w brodę że takie kupiłem. Po przejechanych 150km zaczynają boleć plecy.
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  3. #13
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał wasyl Zobacz post
    Nie wiem czego się cieszyć. Zbyt twardy zawias i krótki skok amortyzatora i na pagórku wystrzelisz w drzewo idealnie. Pozatym cała buda dostaje, bo gdzieś te tłumienie musi się rozchodzić. Tylko na tory takie zestawy, albo na idealne drogi. Ja przy okazji wymiany sprężyn i amortyzatoró w 155 zmieniałem 15 na 16stki 205/50 na 205/45 i na tych samych dziurach bywało o wiele nieprzyjemniej, a co dopiero jakieś ekstremalnie niskie profile. Moim zdaniem warto znaleźć jakiś kompromis. W końcu warto cieszyć się jazdą a nie omijaniem dziur. Znam takich co pakowali 225 na niskich profilach. Nie wiem, rzecz gustu i upodobań właściciela.
    dokladnie tyle ze tamte wozy ie byly moje a znajomych ja osobiscie w 155 mialem obnizone o jakies 4 cm do tego amory koni z regulacja twardosci auto bylo deko sztywniejsze i trzymalo w zakretach wysmienicie

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    jak wy w ogole mozecie myslec o obnizeniu 166 która juz w serii jest bardzo niska

    ciagle gdzies tą płytą pod silnikiem sie trze a to bujanie mnie osobiscie sie podoba, nie lubie jak jest twardo w aucie

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Nie no tak, kwestia gustu i oczekiwań.
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar b-ski
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    PiotrkĂłw Trybunalski, Poland
    Auto
    Bella 166 2,4jtd Millenium
    Postów
    754

    Domyślnie

    Dokładnie. rzecz gustu, mnie tam twardość i inne niedogodności nie przeszkadzają puki co(może to ze względu ma młody wiek) trzeba po prostu bardziej uważać na naszych polskich dróżkach i wszystko będzie ok. Odkąd mam obniżoną belle jeszcze nie udało mi się dobić do gleby "odpukać w nie malowane". To tak ode mnie, pozdrawiam.

  7. #17
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    no wlasnie to bujanie jest za bardzo dnerwujace jak auto stanie sie sztywniejsze to moze bedzie sie mniej dobijac do ziemi bo nie bedzie tak bujac

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Byłem w czwartek na diagnostyce. Po rozmowie z mechaniorem stwierdziłem że wymieniam sprężyny na oryginalne a dlaczego? Po 4-6 miesiącach mam znów do wymiany polowe tulei wahaczy z tyłu. Nie jest to wina tulei czy złego montażu tylko sprężyn
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

Podobne wątki

  1. Ma ktoś u siebie felgi 18" z oponami 215/45R18?
    Utworzone przez drift-r w dziale GT
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 17-09-2012, 23:45
  2. [156] Ma ktoś u siebie sprężyny -40 -50 -60mm itp???
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 15-04-2010, 23:04
  3. Przerabiał ktoś u siebie wahacze firmy GAP?
    Utworzone przez bodzio012 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-02-2009, 22:48
  4. Przerabiał ktoś u siebie wahacze firmy GAP?
    Utworzone przez bodzio012 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-02-2009, 22:19
  5. 14'' w 145/146-ma ktoś założone ?
    Utworzone przez dareme89 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 11-11-2008, 11:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory