Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: Alfa 145 i lpg

  1. #11
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bob1897 Zobacz post
    oczywiście da się przełączyć na benzynę i na niej jeździć, ale to i tak nie będzie tak samo jak auto zachowywało się przed założeniem gazu. Jednak jeżdzenie jakiś czas na innym rodzaju paliwa uniemożliwia powrót do dawnego stanu
    A co Ty kolego za banialuki mówisz, jak ktoś ci wpakował w dolot mikser lub nawet w przypadku wtrysku LPG źle dobrał komponenty i nie wyregulował zgodnie ze sztuka to oczywiście że nie będzie OK, to tak samo jakby ktoś ci zepsuł regulator ciśnienia przy wtrysku PB.

    W dzisiejszej dobie i zaawansowaniu technologicznym instalacji LPG, przy dobrze dobranej i wyregulowanej instalacji wtrysku LPG nie ma żadnej różnicy w osiągach na jednym i drugim paliwie, ba nawet wiecej powiem ze instalacje wtrysku w fazie cieklej czyli V generacja dają lepsze osiagi niż auto miało fabrycznie na PB.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    Jeśli zaczynasz odczuwać niedosyt mocy w 1.4 po roku czasu jeżdżenia na LPG/PB lub czymkolwiek innym, to raczej znak, że pora przesiąść się na coś mocniejszego.. i bynajmniej nie ma to nic wspólnego ze zużyciem silnika, chyba że jeździsz bez oleju
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  3. #13
    Bob1897
    Gość

    Domyślnie

    Nie no, instalację mam dobrą, nawet bardzo dobrą, bo kosztowała 4500zł i była zakładana w dość renomowanej firmie. Nie wiem GrzesiekK, może tak jest, ja się wypowiadałem na podstawie doświadczeń z innych aut. W każdym razie na benzynie póki co nie próbuje jeździć, bo po co. Po to jest gaz, żeby jeździć taniej.

  4. #14
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bob1897 Zobacz post
    Nie no, instalację mam dobrą, nawet bardzo dobrą, bo kosztowała 4500zł i była zakładana w dość renomowanej firmie.
    Cena nie gra roli, nawet najlepsza instalcje da rade zakład spartolic, cały sukces tkwi w głowie montera i jego checi do pracy.

    Znam auta na Landi Renzo Omegas za grube pieniadze a nie moga dotrzymać w trasie kroku autom z LPG na polskim STAGu300 z dorze dobranym reduktorem i montażem z głową.

    Jesli czujesz taka roznice, i po jezdzie na LPG szwankuje ci auto na PB, to po prostu spaprali ci montaz i regulacje.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory