Dzięki, bym niepotrzebnie kupił
Do silnika benzynowego - 55232574, K06507741AA - lub (zamiennik) korek BKM-CH-001 za niecałe 10 PLN.
Ostatnio edytowane przez Marek156/159sw ; 08-05-2024 o 17:06 Powód: Korekta
silnik benzynowy ma korek z podgumowaniem o ile pamietam - nie ma żadnych podkładek miedzianych. kosztował ok 30zł parę lat temu.
Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy a nie indywidualne który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Przy Giuliach/Stelvo od lat już nie robię retrofitów (wyjątek radia nowe jakie mam na stocku - tylko polift z nav ostatnie sztuki i koniec jak się sprzedadzą).
Podkładka miedziana ta taka dwuwarstwowa co się zgniata też daje radę. A oring to tak jak pisałem można dokupić z elringa od fordów.
Sama uszczelka z firmy Elring ma numer 176.090, wstawiłbym fotkę jak wygląda sama uszczelka i cały korek ale coś nie działa dzisiaj wstawianie fotek na forum.
Silikon, kit dekarski - koniecznie pod kolor... I porządnie zaglucić tym cały korek... Albo wreszcie zrozumieć, że to nie ta uszczelka i nie ten korek od Forda (mam garść tych uszczelek do mojego Forda i nawet materiał w dotyku jest inny od tego na korku Alfy). A że niektóre niby fachowe firmy proponowały (może nadal proponują) to do Alfy - to już ich problem.
Cześć wrócę jeszcze z tematem oleju do silnika. Ktos zalewał Helix Ultra Professional AP-L 0W-30 do Giulii 2.0 GME 280 KM? Taki olej proponuje mi mój przyjaciel mechanik. Skusić się na to, czy pozostać przy Selenii albo wziąć coś innego np. Millersa?
Chłopaki jeżdżą na Shellu i nie mają problemów. Tylko dobierz
U nich na ich stronie dokładnie który kupić. A co do innych to zależy ile chcesz wydać. Najważniejsze to wymiana na czas i zrobienie adaptacji w sterowniku silnika.