Strona 199 z 204 PierwszyPierwszy ... 99149189190191192193194195196197198199200201202203204 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,981 do 1,990 z 2037

Temat: Chiptuning

  1. #1981
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2024
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Subaru OBK 3.6 MY12, Giulia 2.0T MY23
    Postów
    200

    Domyślnie

    Cytat Napisał netzmark Zobacz post
    Nie gadacie o różnych samochodach aby? QV (Q) i 2.0 to jednak przepaść.
    Zakładam, że mówimy o wprogramowaniu Race (o aktywowaniu go mówił adamu), a nie Race dostępnym fabrycznie

  2. #1982
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,775

    Domyślnie

    No tak, ale StelvioRS ma w stopce "Stelvio QV & Veloce" więc w sumie nie wiadomo

  3. #1983
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2024
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Subaru OBK 3.6 MY12, Giulia 2.0T MY23
    Postów
    200

    Domyślnie

    A swoją drogą taka ciekawostka: https://shop.alfissimo.com/suspensio...uspension.html
    Podmianka CDCM ECU, żeby adaptive suspension nie głupiało przy dorzucaniu Race.

  4. #1984
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2013
    Auto
    Giulia 200 my22
    Postów
    441

    Domyślnie

    Cytat Napisał jo_gurt Zobacz post
    Ciekawe, bo raporty o zmianie programu pedału gazu po uruchomieniu Race sięgają co najmniej 2019 roku, przynajmniej takie wpisy widziałem na giulia forums
    To jest ciekawe bo ja ze względu na obroty jeżdzę na D, natomiast reakcja na gaz jest trochę za dzika, ruszanie żeby nie rwało do przodu jest trochę trudne, trzeba naprawdę delikatnie wciskać ten pedał, mówię o takiej spokojnej, codziennej jeździe. Jak rozumiem jest szansa, że Race zmniejsza reakcję na pedał w trybie D, czy po prostu na Race jest jeszcze bardziej dziko i to taki efekt innego punktu odniesienia?

  5. #1985
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2024
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Subaru OBK 3.6 MY12, Giulia 2.0T MY23
    Postów
    200

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomaszko Zobacz post
    To jest ciekawe bo ja ze względu na obroty jeżdzę na D, natomiast reakcja na gaz jest trochę za dzika, ruszanie żeby nie rwało do przodu jest trochę trudne, trzeba naprawdę delikatnie wciskać ten pedał, mówię o takiej spokojnej, codziennej jeździe. Jak rozumiem jest szansa, że Race zmniejsza reakcję na pedał w trybie D, czy po prostu na Race jest jeszcze bardziej dziko i to taki efekt innego punktu odniesienia?
    Z tego co czytam, to po Race modzie w 2.0T pedał w D reaguje tak samo jak N. Ale sam nie sprawdziłem jeszcze.

  6. #1986
    Użytkownik Świeżak Avatar lisu7
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Małopolska
    Auto
    Giulia Q4 Veloce Swiss
    Postów
    88

    Domyślnie

    Reakcja pedału zależy od agresywności wcześniejsze jazdy. Jak ktoś jedzie agresywnie to szybciej będzie pedał reagował. Pedał boxy nie poprawiają tej słynnej dziury (laga), jedynie skrzynia z silnikiem do tunera.

  7. #1987
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,625

    Domyślnie

    nie piszemy o pedalboxach chyba, tylko doprogramowaniu race do 2.0, a tu jest zawsze zmiana działania gazu w D na liniowy, jak również limiter momentu w A o 300Nm zostaje wyłączony. Tylko skrzynia zostaje jak była stockowo, dochodzi szybsza w Race.
    Na laga przy ruszaniu wersji Q4 (szczególnie po zmianie ze wstecznego, zaraz po odpaleniu nawet ciepłego auta, czy np próbie wyskoczenia/włączenia się do ruchu typu skręt w lewo sprawny w luce przed nadjeżdżającym autem) ani race ani tuny nie pomagają, ani też żadne pedalboxy - to gdzieś jest zaszyte albo w ECU albo wymuszane przez DTCM w mojej opini. Już 2 mistrzów Alfowych od tuningu próbowało coś z tym zrobić - osiągnęli tyle, że podczas jazdy auto reaguje znacznie lepiej (nastawy z USA opóźnienie turbiny / dozwolone przesterowanie wastegate czy coś takiego), ale przy ruszaniu nic a nic nie zmieniła ani najpierw podniesiona moc/moment, ani potem właśnie kolejne ich próby. Race czy brak też do tego nic nie ma.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  8. #1988
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2013
    Auto
    Giulia 200 my22
    Postów
    441

    Domyślnie

    A charakterystyka kierownicy, zmienia się jakoś po dograniu Race? Normalnie inaczej chodzi na każdym z trybów.

    Brzmi trochę jakby ta zwłoka wynikała z dopinanego przodu w napędzie.

  9. #1989
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2020
    Auto
    Giulia
    Postów
    1

    Domyślnie

    Ja mam race w Giulii MY2023 i nic z trybami jazdy się nie zmieniło, wspomaganie kierownicy też działa tak samo

  10. #1990
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,625

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomaszko Zobacz post
    A charakterystyka kierownicy, zmienia się jakoś po dograniu Race? Normalnie inaczej chodzi na każdym z trybów.

    Brzmi trochę jakby ta zwłoka wynikała z dopinanego przodu w napędzie.
    Kierownicy jakoś nie zauważyłem żeby była zmiana, nawet nie kojarzę czy wcześniej była różnica i jej nie zauważyłem gdy kiedyś pod próby przywracałem u siebie tryb bez Race. Po prostu tak jak jest w D/R, jest dobrze. Jeżdżę 99% w trybie D, N to tylko wyjazd z rodziną na wakacje.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Chiptuning.
    Utworzone przez epsonix w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 575
    Ostatni post / autor: 21-09-2024, 09:46
  2. Chiptuning JTD
    Utworzone przez hump.O w dziale GT
    Odpowiedzi: 108
    Ostatni post / autor: 25-01-2021, 00:02
  3. Chiptuning
    Utworzone przez Seweryn13134 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-09-2016, 17:32
  4. [Giulietta] Chiptuning 1,6
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-06-2015, 00:29
  5. chiptuning TS'a ?
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 27-09-2011, 20:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory