Strona 200 z 204 PierwszyPierwszy ... 100150190191192193194195196197198199200201202203204 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,991 do 2,000 z 2037

Temat: Chiptuning

  1. #1991
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2024
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Subaru OBK 3.6 MY12, Giulia 2.0T MY23
    Postów
    198

    Domyślnie

    Bez Race jest dość odczuwalna różnica między N a D, w D kierownica daje mocniejszy feedback.

  2. #1992
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,622

    Domyślnie

    to że niektórzy tak pisali to wiem, ja tego nie kojarzę ze swojego auta. może od czegoś to zależy typu któreś softy, coś w proxi zagrzebane - nie interesowałem się bo jak piszę, było dobrze wcześniej, jest dobrze po dodaniu Race - sprawdza się w mieście, na trasie i na torze - zero uwag.

    Duża różnica to jest w Giulietcie - tam w N za lekko chodzi a w D za ciężko - idealne tam byłoby coś pomiędzy i mogłoby być w każdym trybie takie samo - a tu mam na myśli taka siła wspomagania jaką mam właśnie w Giulii (po Race).
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  3. #1993
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2013
    Auto
    Giulia 200 my22
    Postów
    438

    Domyślnie

    Ogólnie kierownica chodzi inaczej nawet na A (tak mi się przynajmniej wydawało jak to kiedyś włączyłem), opisowo to mniej wiecej tak:
    A: Chodzi lekko, ma bardzo dużo luzu od pozycji na wprost w którym to nic sie nie dzieje, trzeba powidzmy skręcić np 20 stopni żeby w ogole poszło na koła, coś jak w starych filmach gdzie do jazdy na wprost kręcą lewo prawo kierownicą, to tu też tak można
    N: Chodzi lekko ale ten luz jest zmniejszony, jest szybsza reakcja, mniej gumowato
    D: Chodzi wyczuwalnie z wiekszym oporem, wystarczy minimalny skręt kierownicą i auto od razu skręca.

    Jeszcze kiedyś sobie zerknę z ciekawości czy faktycznie A i N coś zmienia na kierownicy, może miał na to wpływ odbiór całości, że się robi taka nijaka, gumowata i wszystko "wolniej" działa

  4. #1994
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,622

    Domyślnie

    siła wspomagania to jedno i u siebie zauważalnych różnic nie widziałem. trybu A nie używam.
    Co do skręcania, proszę bez żartów - mamy mechaniczne połączenie przez przekładnię - nie ma różnicy w kącie skrętu względem kąta obrotu koła kierownicy - to nie jakiś e-steering który był w Infiniti czy niektórych Mazdach żeby dało się to programowo zmieniać.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  5. #1995
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2013
    Auto
    Giulia 200 my22
    Postów
    438

    Domyślnie

    ok, może faktycznie to tylko siła wspomagania, ale mam wrażenie jest inna na każdym z trybów

  6. #1996
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,622

    Domyślnie

    Co do sily tu sa zdania podzielone, moze od czegos to zalezy typu proxi/wersje firmwarow akbo niktorzy sa mniej wyczuleni i nie zauwazyli (bo jesli juz to jest nieznaczna-znaczna to jest w giulietcie - przelaczysz przed zakreyem na D to mozna sie rozwalic). Reszta to po prostu przekładnia mechaniczna 11.9stopnia kiery do 1stopien skretu kół.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  7. #1997
    Użytkownik Rowerzysta Avatar woockush
    Dołączył
    05 2020
    Auto
    Giulia Q4ERTY
    Postów
    334

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    W Ghibi jest większe turbo. Tylko nie wiem jakie. Czekam na info od chłopaków od Pietrzaka.
    Czy ktoś ciągnął temat montażu turbo sprężarki z Ghibli/Levante 2.0? Pojawiły się w rozsądnej cenie na allegro. Na szybko widać, że są produkowane przez Borg-Wagner, a nie Garett, mają regulowane cięgno wastegate i brak twin-scrolla. Rozłożenie elementów podobne jak w turbosprężarce z Giulii/Stelvio.

  8. #1998
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2023
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Stelvio
    Postów
    67

    Domyślnie

    Cześć,

    Panowie, którzy robili chiptuning. Ile wykrzesaliście mocy ze swoich Stelvio/Giuli?

    Dzwoniłem dzisiaj do tunera, by co nieco przebadać temat i powiedział mi, że z wersji 280km nie da się wykrzesać za dużo mocy, gdyż fabrycznie jest to już bardzo mocno wysilony silnik. Konkretnie powiedział, że bez zmiany turbo, nawet instalując tylko down pipe albo sportowy katalizator to da się zrobić tylko w granicach 300km może trochę więcej. Jak to u was wygląda?

    Moj plan był na tuning był taki, żeby wstawić sportowy katalizator i z tym wybrać się na podnoszenie mocy, ale jeżeli nie da się zrobić z tym setupem okolic 320-325km i 500nm to chyba odpuszczę.

  9. #1999
    Użytkownik Świeżak Avatar kml89
    Dołączył
    08 2024
    Mieszka w
    Poznań Zwiedzam
    Auto
    Giulia 200@294KM (2017) | Audi S3 (2022)
    Postów
    114

    Domyślnie

    Też słyszałem, że ciężko bez zmiany turbiny, może parę koni jeszcze jak zalejesz na strojenie lepsze paliwo (i się go później będziesz trzymał)

    Moje 200 poszło na 294, więcej to już nie chciało - jakieś drgania się niby pojawiały, ale na paliwie 95 wszystko i bez modyfikacji
    Ostatnio edytowane przez kml89 ; 07-11-2024 o 22:08

  10. #2000
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2022
    Auto
    Giulia
    Postów
    141

    Domyślnie

    Wszystko jest opisane w tym temacie. W skrócie -tuner ma rację.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Chiptuning.
    Utworzone przez epsonix w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 575
    Ostatni post / autor: 21-09-2024, 09:46
  2. Chiptuning JTD
    Utworzone przez hump.O w dziale GT
    Odpowiedzi: 108
    Ostatni post / autor: 25-01-2021, 00:02
  3. Chiptuning
    Utworzone przez Seweryn13134 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-09-2016, 17:32
  4. [Giulietta] Chiptuning 1,6
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-06-2015, 00:29
  5. chiptuning TS'a ?
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 27-09-2011, 20:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory