Strona 51 z 54 PierwszyPierwszy ... 4142434445464748495051525354 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 501 do 510 z 535

Temat: Akcje serwisowe.

  1. #501
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,604

    Domyślnie

    Totalnie wypaczasz mój przekaz, jakieś dziwne interpretacje tu snujesz i przypisujesz mi to i owo co w ogóle nie jest prawdą. Przecież napisałem Ci co mnie drażni, że zamiast odpowiednią naprawę/modyfikację czy co tam potrzeba i można zrobić w warsztacie (i Ci podpowiadałem jakie warsztaty Ci mogą pomóc - czyli staram się pomóc Ci rozwiązać problem - tak?) aby auto było tip-top i bezpieczne to robisz ping-pingi ze Stellantisem i Francuskie.pl, czas leci a Twoje auto rozumiem jest w jakimś stopniu obecnie bardziej ryzykowne (nie tylko dla Ciebie o czym pisał netzmark). Jeszcze raz powtórzę - staram Ci się pomóc kierując Cię na rozwiązanie i oszczędzić Ci czas i nerwy ze Stellantisem z którym nic nie wskórasz (już @Dareek kóry jest prawnikiem ze 2-3 lata temu też próbował to samo wymusić i odpuścił).
    Nie mam żadnej awersji do posiadaczy aut USA (znam ze 100 conajmniej osobiście a kilku to moi bardzo dobrzy kumple, choćby mój najbliższy przyjaciel ma USA auto). To że same auta opisuję stan faktyczny to jest awersja? Napisałem że przy rozbitym aucie z USA jest jak jest - są wady i zalety takiego stanu, a nie dokuczam o co mnie tu posądzasz. Przecież w USA to auto miało Salvage Title tak? To jest fakt zgadza się? Czyli było uznane za złom (salvage = złom) ale możliwy do naprawy oczywiście. To jest fakt, a nie awersja do aut USA - widzisz to?
    A już tym bardziej wypraszam sobie jakieś insynuacje że oceniam ludzi po porfelu czy kogoś stać na to czy na tamto - pochodzę ze skromnej rodziny, zawsze miałem ciut gorzej niż większość, owszem coś się mi udało pójść do przodu trochę (bez szału ale jest OK/wystarczająco), ale zostałem tym kim byłem. A to że język mam niedyplomatyczny, to też moja cecha od zawsze. To że coś mnie irytuje czasem jak ktoś nie słucha, cóż kolejna moja cecha. Ideałem nie jestem, ale pomiędzy słowami prawdy, czy nawet irytacji jak się powtarzać muszę, zawsze też jest z mojej strony rada i chęć pomocy - tak na to spójrz i proszę nie dorabiaj niczego więcej. Po prostu dostałeś hinty a w kółko robisz po swojemu i nigdzie jak widać z tym nie zaszedłeś przez ten czas- to mnie właśnie zaczęło drażnić, bo nie lubie sie powtarzać.
    Pozdrawiam

    PS.Jeśli chodzi o awersję do aut USA, to mam gdy auto nie jest dobrze skowertowane czy naprawione - wielu zostawia np tylne lampy ori (może ładniejsze czerwone w Giulii), ale przez czerwone klosze zwykłe LEDy żółte są mocno tłumione - w słoneczny dzień np nie widać praktycznie kierunkowskazu! Tu są rozwiązania, wielu osobom polecałem firmy które stosują jaśniejsze LEDy, ale to wyjątki, większość ma świeczuszki. Wielu zostawia też lampy przód USA - ciut inne odcięcie, brak poziomowania/autopoziomowania - takie coś nie jest tip-top i chyba się zgodzisz?. Alergię też mam na "regenerowane" poduszki. Natomiast jak ktoś zrobi naprawę dobrze/uczciwie a konwersję w pełni nic nie powiem krytycznego do takiego auta - sam pół roku temu zastanawiałem się czy Tonale nie sprowadzić własnie z USA (choć tam tego mało i PHEV głównie (przez chwilę były 2.0 GME Q4 jak w Giulii) a nie chciałem), wyszło inaczej. Tak więc nie jestem przeciwnikiem USA, a przeciwnikiem skrótów i druciarstwa często spotykanego przy naprawach/konwersji aut USA. No i to co Ci pisałem we wcześniejszych postach - nie ma gwarancji, nie ma wsparcia Stellantisa, masz taniej, ale sam ogarniasz tematy - na szczęście dizś jest kilka warsztatów w PL które mają komputery USA i mogą robić wszystkie updaty - jeszce 1.5 roku temu nie było tego, albo mocno ograniczone np updaty max 2018r.
    Ostatnio edytowane przez epsonix ; 08-12-2024 o 22:07
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  2. #502
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2018
    Auto
    Stelvio 2.0/200KM
    Postów
    748

    Domyślnie

    Typowo bolszewicka logika - jak nie masz w historii samochodu "salvage title" to jesteś pier...ym burżują i na latarnię z tobą. Weź się @epsonix nie tłumacz, trochę szacunku do samego siebie miej... Co do złomu z USA - na początku jak te odpadki ze szrotów amerykańskich zaczęły zalewać piękny kraj nad Wisłą, odzywałem się ie dlatego, że mnie obchodzi kto ile ma do wydania na samochód (co mam głęboko w ... poważaniu) tylko dlatego, że jak ktoś ma 60KPLN to koniecznie musi kupić BMW albo Alfę posklejaną z trzech pojazdów osobowych, dostawczaka i dwóch przystanków autobusowych, a nie nową Dacię np. A to już inna sytuacja i - zważając na sposób przywracania tego złomu do życia, w 90% stanowi zagrożenie dla normalnych użytkowników dróg przy czym oślepianie czy chmura dymu z spalonego oleju silnikowego to najmniejsze z problemów. I trzeba ciągle na to zwracać uwagę, a nie godzić się z tym bo tak nasze powstałe z kolan bolszewiki sobie życzą...

  3. #503
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2024
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Subaru OBK 3.6 MY12, Giulia 2.0T MY23
    Postów
    193

    Domyślnie

    Lekko zmieniając temat - znacie może warsztat bliżej Lublina ogarniający retrofit itp modyfikacje?

  4. #504
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,732

    Domyślnie

    Jak Dareek rzekł, w tym względzie to dziki kraj.
    Kraj który tak a nie inaczej zarządza dostępem pojazdów do użytkowania na publicznych drogach.
    Parę innych względów też by to się znalazło...

  5. #505
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,604

    Domyślnie

    Cytat Napisał jo_gurt Zobacz post
    Lekko zmieniając temat - znacie może warsztat bliżej Lublina ogarniający retrofit itp modyfikacje?
    Tak lepiej zmienić temat. W Lublinie nie kojarzę, ale możesz na grupie facebookowej Giulia/Stelvio Polska zagadać do Mariano Italiano albo Michał Marcin, bo obaj jeżdżą czasem po Polsce na roboty.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  6. #506
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2018
    Mieszka w
    BIALYSTOK
    Auto
    alfa romeo
    Postów
    1,680

    Domyślnie

    Cytat Napisał jo_gurt Zobacz post
    Lekko zmieniając temat - znacie może warsztat bliżej Lublina ogarniający retrofit itp modyfikacje?
    Białystok zapraszam

  7. #507
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    znajdź mi różnice miedzy rozjeb.. z USA a rojeb.. z DE czy innych zachodnich krajów. Bo dla mnie jeden pies z tym że historie z USA sprawdzisz a DE bez szans- Za to złom z Niemiec wsparcie ma z USA już nie - to po co w USA AR sprzedają? Jakoś inne koncerny potrafią ale stellantis będzie "regulował" rynek ręcznie- paranoja jajk zawsze

    - - - Updated - - -



    pisałem 3 lata temu do UOKIK w sprawie znikającego wyświetlacza i braku wsparcia bo tak de facto to wada prawna- jak zatrzyma cie patrol to co wtedy? odpisano że problem nieistotny. dziki kraj
    bardziej chodziło w mej wypowiedzi o wsparcie z EU masz z USA nie. To są dwie inne centrale w tym problem

  8. #508
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2020
    Auto
    Stelvio Veloce MY2020
    Postów
    311

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    PS.Jeśli chodzi o awersję do aut USA, to mam gdy auto nie jest dobrze skowertowane czy naprawione - wielu zostawia np tylne lampy ori (może ładniejsze czerwone w Giulii), ale przez czerwone klosze zwykłe LEDy żółte są mocno tłumione - w słoneczny dzień np nie widać praktycznie kierunkowskazu!
    Masz całkowitą rację... miesiąc temu zaliczyłbym potężny dzwon na A2, gdyby nie wolny prawy pas to zabrakłoby mi ułamka sekundy na wyhamowanie. Debil przede mną zaczął hamować awaryjnie i nie migotały mu kierunkowskazy tylko stopy? Myślałem że puścił nogę z hamulca i dopiero po chwili zorientowałem się że to hamowanie awaryjne.

  9. #509
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,568

    Domyślnie

    Cytat Napisał ciafok Zobacz post
    Typowo bolszewicka logika - jak nie masz w historii samochodu "salvage title" to jesteś pier...ym burżują i na latarnię z tobą. Weź się @epsonix nie tłumacz, trochę szacunku do samego siebie miej... Co do złomu z USA - na początku jak te odpadki ze szrotów amerykańskich zaczęły zalewać piękny kraj nad Wisłą, odzywałem się ie dlatego, że mnie obchodzi kto ile ma do wydania na samochód (co mam głęboko w ... poważaniu) tylko dlatego, że jak ktoś ma 60KPLN to koniecznie musi kupić BMW albo Alfę posklejaną z trzech pojazdów osobowych, dostawczaka i dwóch przystanków autobusowych, a nie nową Dacię np. A to już inna sytuacja i - zważając na sposób przywracania tego złomu do życia, w 90% stanowi zagrożenie dla normalnych użytkowników dróg przy czym oślepianie czy chmura dymu z spalonego oleju silnikowego to najmniejsze z problemów. I trzeba ciągle na to zwracać uwagę, a nie godzić się z tym bo tak nasze powstałe z kolan bolszewiki sobie życzą...
    w ramach tej "bolszewickiej retoryki" idźmy dalej- zakaz sprowadzana samochodów używanych z zachodu- jakoś tam nikomu złom nie przeszkadza - podobnie w kraju- nie przeszkadzają że auta po całkach wracają do ruchu? - a wróć ..... bo to złom nie z USA więc już jest ok. od filozofia. podobnie jak "przeglądy" za przysłowiową flaszkę- tak wiem Polski lokalny folklor które jako dobro narodowe cza chronić. ot logika.......

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    bardziej chodziło w mej wypowiedzi o wsparcie z EU masz z USA nie. To są dwie inne centrale w tym problem
    wsparcie ma zapewnić producent nie importer - poczytaj sobie trochę. Przepisy UE są jednoznaczne- jeśli chodzi o kwestie bezpieczeństwa a pod takie podpadają np gasnące zegary - oczywiście nikt darmowego wsparica sie nie domaga ale żeby było. Kuriozum sytuacji polega na tym że producent o tym wie - ma listę aut z wadą i ... co i nic...tak to tak ma Stellantis. Jakoś inny każdy producent samochodu nie ma z tym problemu tylko w FCA muszą odlać się pod wiatr.

  10. #510
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    05 2024
    Auto
    Giulia '19 280KM
    Postów
    14

    Domyślnie

    Cytat Napisał wip Zobacz post
    Masz całkowitą rację... miesiąc temu zaliczyłbym potężny dzwon na A2, gdyby nie wolny prawy pas to zabrakłoby mi ułamka sekundy na wyhamowanie. Debil przede mną zaczął hamować awaryjnie i nie migotały mu kierunkowskazy tylko stopy? Myślałem że puścił nogę z hamulca i dopiero po chwili zorientowałem się że to hamowanie awaryjne.
    Jak to wygląda od strony prawnej? Istnieje jakaś linia obrony w takim albo innym, analogicznym przypadku, czy jesteś winny wjechania komuś w dupe i tyle.
    Często widuje auta z czerwonymi kierunkami, które w niektórych autach są naprawdę słabo widoczne - człowiek orientuje się co to było dopiero jak już auto zmienia pas
    O oślepiających autach na drogach nie wspomnę, ale tutaj to może być też kwestia złego poziomowania.

    wg internetów raczej nie ma szans zrzucić wine w 100% na tamto auto. Ciekawe czy dużym problemem było by pociągniecie takiej osoby do współodpowiedzialności.

Podobne wątki

  1. [159] Akcje serwisowe dla 159
    Utworzone przez marqo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 103
    Ostatni post / autor: 13-05-2021, 11:09
  2. [Giulietta] Akcje serwisowe - spis
    Utworzone przez Piwek w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 07-11-2014, 14:10
  3. [Brera] A akcje serwisowe dla Brer'y ???
    Utworzone przez MoonRay w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-07-2011, 17:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory