Skłaniam się ku opcji zakupu lamp EU 35W i dorobienia samopoziomowania - wiem, że lampy muszą mieć 2 puszki, strzałki i homologację E z numerkiem oraz oczywiście brak obrysówki.
Jest wiele różnych numerów lamp, a sprzedawcy mówią różne rzeczy...
Czy lampy przed i po liftowe (do połowy 2018 i od połowy 2018) różniły się czymś? Większość opini jest, że lampy są identyczne, ale skoro mają różne numery to pewnie czymś się różniły.
Spotkałem się z opiniami, że wnętrze lamp poliftowych jest ciemniejsze, ale nigdy nie zauważyłem różnicy na zdjęciach.
Jak za pomocą numerów lamp ustalić ich rok?
EPER nie działa, a jak znalazłem jakiś działający link na zagranicznej stronie to nie ma stelvio
Czy jakaś dobra dusza na priv sprawdziłaby mi rok produkcji po numerach lamp, które sobie upatrzyłem?
Gdyby ktoś potrzebował sprawną bazę dla przeróbek to posiadam kpl. lamp do Giulii EU (salon polska) z lekko uszkodzonymi szkłami (kamienie z piaskarki) - wymienione kilka dni temu z polisy AC. Kompletne z żarówkami, przetwornicami i pozostałym osprzętem. Poza odpryskami na szkle (ktoś mi nawet sugerował, żeby nakleić folię ochronną do lamp) i jeździć dalej ale w związku z planowaną sprzedażą auta chciałem żeby wszystko było ok. Poza tym mam ochronę zniżek więc dlaczego nie skorzystać.
No właśnie, dołączam się do pytania. Czy lampy z 2016 konkretnie 50559300, będą działać w Stelvio z 2018?
Zmiana numerów ma jeszcze drugie dno: poza zmianami konstrukcyjnymi lub np. zmianie dostawcy, numery są przyporządkowane do lat produkcji. Chodzi o to, żeby nie podkładać elementów ze starszych aut do zleceń gwarancyjnych w nowszych. Widziałem już odpowiedź działu technicznego, który pisał, że owszem, element jest uszkodzony ale nie ma możliwości żeby został zdemontowany z auta widniejącego na zleceniu gwarancyjnym ponieważ ostatni raz był montowany do aut sprzed daty produkcji rzeczonego auta. I dopisek, żeby "przeanalizować tok pracy serwisu i realizacji zlecenia". I od tego momentu serwis ma przes.ane. Każde zlecenie gwarancyjne jest oglądane przez kilku audytorów. To tak dla tych, co szukają w każdym nowym numerze innego odcienia jakiegoś elementu. Pozdrawiam.
Może i oczywiste, ale czy przy Stelvio im wyższy numer lamp tym są młodsze rocznikowo? Zakładając, że poniższe są od najmłodszych do najstarszych to czy na pewno wszystkie są EU bez UK?
50563959 i 50563962
50559297 i 50559300
50552984 i 50552987
Od jakiegoś czasu czytam posty o reflektorach USA/EU i z góry sorry, może zaśmiecam, ale:
Cytat: Każda lampa wymaga poziomowania, ręczne poziomowanie dozwolone jest dla lamp H7 i D5S (strumień świetlny <2000 lm), autopoziomowanie konieczne dla D3S i dla wszystkich AFS niezależnie od technologii (w tym matrycowe LEDy)
Mam w Veloce 2017 xenony z ręcznym pokrętłem. Czyli mam u siebie D5S, a nie D3S.
Znalazłem w DE sklepie refletory do 25W https://italo-fahrzeugteile.de/Ersat...non-links.html jak i do 35W https://italo-fahrzeugteile.de/Ersat...inks-oxid.html
I teraz pytanie, czy technicznie uda mi się zamontować do reflektora D5S, jak przypuszczam dla 25W, żarówkę 35W? Abstrahuję od legalności, oślepiania itd, itp. Pytam tylko, czy do lampy EU z 2017 roku podejdzie 35W D5S? I czy nie wypali mi ona lampy?