Strona 367 z 370 PierwszyPierwszy ... 267317357358359360361362363364365366367368369370 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3,661 do 3,670 z 3691

Temat: Usterki - większe i mniejsze, rozwiązania i porady

  1. #3661
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mks
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Giulia Veloce '24
    Postów
    406

    Domyślnie

    Cytat Napisał gindek Zobacz post
    Instrukcja mowi ze uruchomienie alarmu jest zależne od wersji wyposażenia (co jest dość zabawne, bo to oznacza ze to musiało zostać oprogramowane i przestestowane ... czyli zrobienie samochodu z gorszym wyposażeniem wiązało się z planowanym pogroszeniem produktu oraz zapłaceniem za to ... cyrk)
    "zależnie od wyposażenia" w sensie uaktywni alarm jeśli auto jest w takowy wyposażone. Nie chodzi o wzór felg lub kolor nadwozia

  2. #3662
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 TBi 280KM Q4 Imola Titanium
    Postów
    314

    Domyślnie

    Jakie oleje idą do dyfrów i do rozdzielnicy? Nie mogę dogrzebać się do parametrów. Nie mam pakietu performance.
    Czy przy wymianie statycznej oleju i filtra w skrzyni ZF trzeba robić jakąś adaptację, podłączać się MESem, czy coś innego jest wymagane?

  3. #3663
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,624

    Domyślnie

    oleje są podane w instrukcji o ile pamiętam, z głowy Ci nie powiem ale raczej tam znalazłem.
    zf-a można robić adaptację ale nie trzeba. z MES chyba nie chce i tak działać. podobno skrzynia i tak po 100-200 km się do wszystkiego zaadoptuje - to powiedział zarówno jeden spec z górnego śląska od tych aut który mi wymieniał olej, jak i inny z dolnego śląska który przeprogramowywał mi kiedyś sterownik skrzynii na inną wersje softu.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  4. #3664
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 TBi 280KM Q4 Imola Titanium
    Postów
    314

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    oleje są podane w instrukcji o ile pamiętam, z głowy Ci nie powiem ale raczej tam znalazłem.
    zf-a można robić adaptację ale nie trzeba. z MES chyba nie chce i tak działać. podobno skrzynia i tak po 100-200 km się do wszystkiego zaadoptuje - to powiedział zarówno jeden spec z górnego śląska od tych aut który mi wymieniał olej, jak i inny z dolnego śląska który przeprogramowywał mi kiedyś sterownik skrzynii na inną wersje softu.
    Dzięki wielkie, wrócę do domu, to sprawdzę w instrukcji. Ze skrzynią podobnie mój mechanik mówi, że jeżeli się da, to można, ale sama powinna się z czasem (przebiegiem) zaadoptować.
    Jeszcze jedna sprawa, czy jakieś udziwnienia są przy okazji wymiany płynu hamulcowego? Tu jest brake by wire, trzeba jakieś procedury specjalne stosować, grzebać w MESie, czy na spokojnie jak w każdym aucie, jedna osoba pompuje pedałem hamulca, druga przy zacisku spuszcza stary płyn i dba o to, by się nie zapowietrzył i dolewa świeżego płynu do zbiorniczka wyrównawczego?

  5. #3665
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,624

    Domyślnie

    hamulce są specjalne procedury. chyba w nowszych mesach dodali, ale nie sprawdzalem. w alfaobd chyba były od zawsze. u mnie zmieniali Texą nie wnikałem - masz płukania automatyczne itp o ile wiem, nie powiem jak odpowietrzanie. trzeba na pewno robić z głową bo jak źle to potem odcina dane koło pompa (zakłada jest wyciek, dziękujemy, odcięty dany hamulec), potem problem z tego błędu wyjść (da się, ratowałem jednego kiedyś, ale na pałę trochę - przyjechał do mnie z wszystkimi kołami odciętymi 200km bez wspomagania brakebywire jechał chyba 5h i nie mógł wysiąść z auta przez ból nogi/biodra haha).
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  6. #3666
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 TBi 280KM Q4 Imola Titanium
    Postów
    314

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    hamulce są specjalne procedury. chyba w nowszych mesach dodali, ale nie sprawdzalem. w alfaobd chyba były od zawsze. u mnie zmieniali Texą nie wnikałem - masz płukania automatyczne itp o ile wiem, nie powiem jak odpowietrzanie. trzeba na pewno robić z głową bo jak źle to potem odcina dane koło pompa (zakłada jest wyciek, dziękujemy, odcięty dany hamulec), potem problem z tego błędu wyjść (da się, ratowałem jednego kiedyś, ale na pałę trochę - przyjechał do mnie z wszystkimi kołami odciętymi 200km bez wspomagania brakebywire jechał chyba 5h i nie mógł wysiąść z auta przez ból nogi/biodra haha).
    OK, gadałem z kumplem, ma specjalne urządzenia do wymiany płynu hamulcowego, bo takie rzeczy nie tylko w alfie są obecnie, także powinien dać radę
    Dzięki wielkie za informacje, zawsze dobrze wiedzieć

  7. #3667
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,624

    Domyślnie

    Urządzenie urządzeniem, ale też trzeba wiedzieć co w Alfie kliknąć itp żeby takie urządzenie odpalić - mój mechanik wiem że ma Texe i chyba tam czyta opisy i postępuje jak karzą. Ja sie procedurami nie interesowałem. Niestety przy nowych autach trzeba ciut bardziej uważać jak się pierwszy raz robi - nie na pałę czy bo tak się robi w VW czy coś.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  8. #3668
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 TBi 280KM Q4 Imola Titanium
    Postów
    314

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    Urządzenie urządzeniem, ale też trzeba wiedzieć co w Alfie kliknąć itp żeby takie urządzenie odpalić - mój mechanik wiem że ma Texe i chyba tam czyta opisy i postępuje jak karzą. Ja sie procedurami nie interesowałem. Niestety przy nowych autach trzeba ciut bardziej uważać jak się pierwszy raz robi - nie na pałę czy bo tak się robi w VW czy coś.
    Dzięki za ostrzeżenie Wczoraj późnym wieczorem odebrałem samochód, wymienione były filtry (oleju, powietrza, kabinowy), zmienione oleje (skrzynia statycznie, dyfry przód+tył i rozdzielnica i zmieniony płyn hamulcowy. Co ciekawe w przednim dyfrze było widocznych więcej opiłków metalu, aniżeli w tylnym. Samochód jeździ, nie wypluł błędów, hamulce działają, także chyba wszystko poszło zgodnie z planem
    Pasek osprzętu ładny, więc zmienię go za 8-10 tys., km., klocki mają jeszcze 20%, także też przy okazji następnej wymiany oleju.
    Co ciekawe, zniknęło to dziwne wycie przy ok. 100 km/h, które wiele osób też tutaj opisywało.

  9. #3669
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2023
    Auto
    Guilia 2.0 200 MY18
    Postów
    22

    Domyślnie

    1. Czy to normalne, że podczas jazdy (zauważone na autostradzie), przy delikatnym wciskaniu gazu słychać a nawet czuć w stopie kliknięcia pedału? Występują w tych samych położeniach (ten sam kąt). Nie występują na postoju przy wyłączonym silniku.

    2. Czy to normalne, że w trybie nawiewu AUTO z włączoną klimatyzacją nie ma nawiewu na nogi?

    Giulia 2018 2.0 200km
    Ostatnio edytowane przez lukeeper ; 25-04-2025 o 15:33

  10. #3670
    Użytkownik Świeżak Avatar kml89
    Dołączył
    08 2024
    Mieszka w
    Poznań Zwiedzam
    Auto
    Giulia 200@294KM (2017) | Audi S3 (2022)
    Postów
    114

    Domyślnie

    kliknięcie to kickdown - taka dodatkowa funkcja, dająca znać skrzyni, że ma zrzucić bieg i dać ci maks momentu

Podobne wątki

  1. Niedomykacjące się szyby i dwa mniejsze problemy.
    Utworzone przez achilles1221 w dziale GT
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-06-2016, 15:04
  2. wieksze czy mniejsze spalanie
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-06-2014, 09:55
  3. [146] mniejsze hamulce przód 1,8 TS
    Utworzone przez stux w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 14-07-2013, 23:12
  4. Nietypowy problem po wymianie opon na mniejsze
    Utworzone przez zabazsc w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 23-07-2010, 08:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory