Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 35 z 35

Temat: Giulia 2.2TD 180KM - silnik - głośna praca / klikanie

  1. #31
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dk08012
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Giulia 2.2 ZF 8HP
    Postów
    355

    Domyślnie

    Kivi Racing - Warszawa

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał stunt_rider Zobacz post
    Tutaj troche nakombinowane, ale fajnie wyszlo https://www.youtube.com/watch?v=kua4v9JXwMM
    Jak dla mnie to słabe, po pierwsze dymi jak cholera przez brak DPF. Po drugie wybulił sporo efekt do wydanej kasy niewspółmierny, a z tego co widze to wersja z manualnem nawet Osobiscie chyba juz skusiłbym sie na jakis aktywny wydech.
    Ostatnio edytowane przez dk08012 ; 09-04-2020 o 11:16
    AR Giulia 2.2 2016 ZF8

  2. #32
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2023
    Auto
    alfa gulia2,2jtd2016 rok
    Postów
    1

    Domyślnie

    witam widze ze panowie zmagali sie z problemem giuli 2,2 jtd glosnej pracy silnika wrecz trzaskami mam ten problem co robic rombie ta cieplym motorze na wonych obrotach dodam gazu na 1500 obrotow trzask ginie

  3. #33
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2024
    Auto
    Stelvio 2.2 210
    Postów
    2

    Domyślnie

    Witam a co ile km wypala wam się dpf ??

  4. #34
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Giulia
    Postów
    330

    Domyślnie

    W trasie 600-800 km, w mieście nie wiem, nie jeżdżę.
    Giulia Super 2.2 MultiJet

  5. #35
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2021
    Mieszka w
    BB & WW
    Auto
    Giulia 2.2 q4
    Postów
    67

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tmh stelvi Zobacz post
    Witam a co ile km wypala wam się dpf ??
    to bardzo różnie.
    Min 350 a czasami to i z 700-800. Ogólnie bym przyjął raz na bak, na pewno nie rzadziej. Mam 150kkm
    Mam podgląd zapełnienia dpf na żywo (performance logger) no i jak jest grane częste odpalanie zimnego auta to wiadomo dużo szybciej sie zapycha ale tez wypalanie wypalaniu nie równe..
    Zdarza się że w trasie odpali sie przy 65% zapchania a zdarza się że dopiero przy 95-100%. Ogólnie ktoś kiedyś pisał że prędzej się odpali wypalanie gdy mamy min połowę baku i przez dłuższy czas powyżej 100kmh. Może tak jest nie wiem nie zaobserwowałem.
    Natomiast wierzę osobie która bada nowoczesne silniki z dpfami w ośrodku badawczo rozwojowym i wg niej scenariuszy kiedy i w jaki sposób załącza się wypalanie dpf jest bardzo dużo bo wpływa na to bardzo dużo parametrów i nie ma co się tutaj doktoryzować. Ogólnie wiadomo że silnik musi być nagrzany to warunek konieczny fizyki nie oszukamy.

Podobne wątki

  1. Giulia 2.2 180KM - dylematy? Opisze któryś posiadacz swoje wrażenia
    Utworzone przez mwielebny w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 20-08-2018, 20:33
  2. [Giulia] Odgłosy z okolic rozrządu Giulia 2.2 Turbo Diesel 180KM
    Utworzone przez SFilip w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-02-2018, 19:11
  3. 1.9 jtd głośna praca
    Utworzone przez kubals w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-11-2013, 19:32
  4. Głośna praca JTD
    Utworzone przez adrianzdyk w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-11-2009, 01:29
  5. Głośna praca
    Utworzone przez przemgodz w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-05-2009, 17:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory