Ja pisalem o tych 2017 po zmianach a przed gpf. Wczrsniejsze 200hp 2016/początek 17 byly idento jak 280hp i stad idento sie krecily spokojnie na 305-310
Ja pisalem o tych 2017 po zmianach a przed gpf. Wczrsniejsze 200hp 2016/początek 17 byly idento jak 280hp i stad idento sie krecily spokojnie na 305-310
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Moje Stelvio 2020 po hamowni Cinsoft 289hp i 430nm polecam gościa
Przebrnąłem przez cały wątek, widziałem kilka pytań pozostawionych bez odpowiedzi - dlatego też ponowię pytania kolegi np. z okolic strony 170 bodajże..
Czy przy samochodach po 2018 r. wyposażonych w dwa zbiorniki wyrównawcze, nieco inne chłodzenie i silnik z kodem "9" (Giulia oczywiście), 2.0 200KM osiągnięcie 280KM można śmiało wyegzekwować poprzez zastosowanie np. RaceChip GTS czy RaceChip RS?
Czy jest jakieś sensowne uzasadnienie dla wizyty u p. Grzegorza Wikiera WORKS, w Kiviracing czy Cinsoft i wybór chiptuningu zamiast zainstalowania urządzenia RaceChip albo JB4?
Jakie są wady i zalety jednych i drugich? Czy chiptuning zadba o odpowiednie i bezpieczne dla silnika dawkowanie paliwa a RaceChip nie? Czy na tym polega różnica?
Dodam, że podobnie jak kolega ze strony ~170 nie jestem zainteresowany prędkościami 200km/h a chodzi mi raczej o poprawienie dynamiki np. przy wyprzedzaniu, przy ruszaniu i przyjemności z jazdy w zakresach 1-140km/h
Ostatnio edytowane przez lukeeper ; Dzisiaj o 09:55