Strona 204 z 204 PierwszyPierwszy ... 104154194195196197198199200201202203204
Pokaż wyniki od 2,031 do 2,034 z 2034

Temat: Chiptuning

  1. #2031
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,552

    Domyślnie

    Ja pisalem o tych 2017 po zmianach a przed gpf. Wczrsniejsze 200hp 2016/początek 17 byly idento jak 280hp i stad idento sie krecily spokojnie na 305-310
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  2. #2032
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2020
    Auto
    Stelvio 200km
    Postów
    4

    Domyślnie

    Moje Stelvio 2020 po hamowni Cinsoft 289hp i 430nm polecam gościa

  3. #2033
    Użytkownik Rowerzysta Avatar So What!
    Dołączył
    11 2019
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Było Subaru Legacy 3.0R, jest Giulia Veloce
    Postów
    382

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    Ja pisalem o tych 2017 po zmianach a przed gpf. Wczrsniejsze 200hp 2016/początek 17 byly idento jak 280hp i stad idento sie krecily spokojnie na 305-310
    Ja mam już z GPF. Po strojeniu w Woks (dziękuję Epsonix za polecenie) 309HP i 509NM.

  4. #2034
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2023
    Auto
    Guilia
    Postów
    9

    Domyślnie

    Przebrnąłem przez cały wątek, widziałem kilka pytań pozostawionych bez odpowiedzi - dlatego też ponowię pytania kolegi np. z okolic strony 170 bodajże..
    Czy przy samochodach po 2018 r. wyposażonych w dwa zbiorniki wyrównawcze, nieco inne chłodzenie i silnik z kodem "9" (Giulia oczywiście), 2.0 200KM osiągnięcie 280KM można śmiało wyegzekwować poprzez zastosowanie np. RaceChip GTS czy RaceChip RS?
    Czy jest jakieś sensowne uzasadnienie dla wizyty u p. Grzegorza Wikiera WORKS, w Kiviracing czy Cinsoft i wybór chiptuningu zamiast zainstalowania urządzenia RaceChip albo JB4?
    Jakie są wady i zalety jednych i drugich? Czy chiptuning zadba o odpowiednie i bezpieczne dla silnika dawkowanie paliwa a RaceChip nie? Czy na tym polega różnica?

    Dodam, że podobnie jak kolega ze strony ~170 nie jestem zainteresowany prędkościami 200km/h a chodzi mi raczej o poprawienie dynamiki np. przy wyprzedzaniu, przy ruszaniu i przyjemności z jazdy w zakresach 1-140km/h
    Ostatnio edytowane przez lukeeper ; Dzisiaj o 09:55

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Chiptuning.
    Utworzone przez epsonix w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 575
    Ostatni post / autor: 21-09-2024, 09:46
  2. Chiptuning JTD
    Utworzone przez hump.O w dziale GT
    Odpowiedzi: 108
    Ostatni post / autor: 25-01-2021, 00:02
  3. Chiptuning
    Utworzone przez Seweryn13134 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-09-2016, 17:32
  4. [Giulietta] Chiptuning 1,6
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-06-2015, 00:29
  5. chiptuning TS'a ?
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 27-09-2011, 20:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory