Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy 12345678
Pokaż wyniki od 71 do 78 z 78

Temat: Czy Alfa Romeo wypełnia obowiązki jakie nakłada na nią udzielona gwarancja?

  1. #71
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2021
    Auto
    Były 159-ki
    Postów
    1,356

    Domyślnie

    Tak dla porównania jak wygląda obsługa w ASO popularnej koreańskiej marki, nie żadnym tam premium, w Hyundai-u. Nowe auto odebrane zimą w salonie w Warszawie. Po ok miesiącu przy porządnym pierwszym wiosennym myciu zauważyliśmy dwie niedoróbki z linii produkcyjnej. Pojawiał się na chwilę losowo check engine. Usterka zgłoszona w innym salonie we Wrocławiu. Przyjechaliśmy, zrobili w umówionym czasie oględziny i diagnozę auta. Trwało to ok. 1,5 godziny. Przychodzi pracownik i informuje: usterki zdiagnozowane, udokumentowane i zgłoszone do centrali Hyundaia, autem można jeździć, w ciągu dwóch dni potwierdzą czy będzie to w ramach gwarancji i kiedy. Dzwonią na drugi dzień, potwierdzają, że wszystko będzie na gwarancji, ale bardzo przepraszają, bo nie ma w magazynach jakiegoś modułu (coś od instalacji mHEV), muszą go ściągnąć i potrwa to ok. 2 tygodni. Kolejny kontakt dokładnie po 17dniach. Dzwonią umówić się na naprawę. Pytam, czy dostanę zastępczy na czas naprawy. Oczywiście. Od razu bez żadnego proszenia. Pani umawia na pasujący mi termin i chwilę później przeprasza znowu bo na ten termin ma już tylko dostępne zastępcze i20. Bardziej mi zależało na terminie, więc ok. Finalnie auto odebrane na drugi dzień, chociaż wstępnie mówili nawet o 3-4 dniach. Po tym co tu koledzy pisali o obsłudze w marce premium szykowałem się na jakąś batalię z ASO a poszło powiedziałbym normalnie.

  2. #72
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,434

    Domyślnie

    Pewnie że normalnie. Tzn nienormalnie że z tak świeżym autem cokolwiek się dzieje i że wymaga więcej niż coroczny przegląd wizyty w serwisie, jeszcze się musza więcej od japoncow nauczyć w tej Korei ale choć uczą się od lepszych jak postępować w razie W , w odróżnieniu od makaronów.

  3. #73
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mks
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Giulia Veloce '24
    Postów
    398

    Domyślnie

    w hyundaiu wymienili tylko moduł a w japońcach (hybrydowa Honda Jazz) po niecałych 10 tys km trzeba było wymienić cały silnik elektryczny z czymś tam jeszcze za łącznie 100tys zł (na gwarancji). Więc niech się uczą od japońców

  4. #74
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,434

    Domyślnie

    W Hondzie znają się na silnikach spalinowych, seria K itd , vide Vtec Cup na naszym podwórku, czy popularność S2000 we wszelkich wzdłużnych zastosowaniach z wynikami i trwałością ids itp (sam ostanio zaczynam objeżadżać 1 litr, 4 cylindry , rzędówka - 190 koni , 13 tys obr (!) ) , zresztą widać to i w F1, co do reszty nie wiem, jak ktoś chce mieć moduły, hybrydy i silniki elektryczne , to chyba się pisze na niemal pewne perypetie .

  5. #75
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mks
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Giulia Veloce '24
    Postów
    398

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    W Hondzie znają się na silnikach spalinowych, seria K itd , vide Vtec Cup na naszym podwórku, czy popularność S2000 we wszelkich wzdłużnych zastosowaniach z wynikami i trwałością ids itp (sam ostanio zaczynam objeżadżać 1 litr, 4 cylindry , rzędówka - 190 koni , 13 tys obr (!) ) , zresztą widać to i w F1, co do reszty nie wiem, jak ktoś chce mieć moduły, hybrydy i silniki elektryczne , to chyba się pisze na niemal pewne perypetie .
    Honda już od lat 90tych robi hybrydy

    a na spalinowych znają się tak że robią z zasilaniem benzynowo-olejowym już od lat 90-tych . W Motocyklach 13tys obr to żaden szał, mój nędzny peżocik kręci się do 11tys a jest chłodzony powietrzem i ma jeden cylinder. Zresztą już w latach 90tych były motocykle które kręciły się do 20tys., ale wysokie obroty niosą za sobą jeden skutek - 500tys km to raczej nie przejeździ.

  6. #76
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,434

    Domyślnie

    Raczej na pewno nie.
    A zasilanie benzynowo olejowe znamy w Alfach doskonale w stu letniej historii , słyszałem że audiki i pochodne również , w zasadzie to poza eko niczemu nie przeszkadza ale jasne lepiej oleju nie dolewać niż dolewać. Zgadzam się całkowicie.
    Wszędzie są plusy i minusy. W AR trwałym i wpisanym w genetykę jest minus serwisowy i sprzedażowy. Co ma odzwierciedlenie w powszechnie dostępnych rankingach jakości ASO i nie bez powodu o czym każdy Alfisti poza tymi z doskoku na chwilę , doskonale wie i nie ma tu czego bronić, a piętnować ile wlezie ,.lub uciekać daleko od tych przybytków które wciąż dostają autoryzację AR.

  7. #77
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2021
    Auto
    Były 159-ki
    Postów
    1,356

    Domyślnie

    Panowie, nie martwcie się, na rynek wchodzi nowo kształcone pokolenie.
    https://x.com/CezaryGraf/status/1925448773729177735
    Jak ci taki auto w ASO naprawi - będziesz Pan zadowolony .

  8. #78
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,434

    Domyślnie

    Poza x sem i innymi pierdolami kliko internetowymi jest jednak real'ne zycie , mam ciągły kontakt z chłopakami którzy ucząc się działali w projekcie Formuła Student a teraz robią grube rzeczy do Motorsportu i offroadu. Jak w każdym pokoleniu są tacy co wiedzą i nie jak piły używać . Szkopul w tym kogo Autoryzowana Stacja Obsługi klienta danej marki dobiera do zalogi i jak zachęca wynagrodzeniem , oraz jak taki Nowy jest kształtowany przez Starych. W AR to jest kształt Polmozbytu namiętnie kultywowany.

Podobne wątki

  1. [159] jakie producent sprzęgła alfa romeo 159
    Utworzone przez entuzjasta159 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 22-04-2015, 07:24
  2. Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM Jakie żarówki?
    Utworzone przez Bladyy w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 24-05-2013, 11:22

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory