Nie rozbierają się wtyczki żeby poprawić podlaczenia?
Możliwe ze z mnóstwem fiatow one działają tylko z Alfą nie, tak samo jak nie wszystkie bypassy, w niektorych brak dwóch krosów które trzeba dorobic. 5 dolarów bedziesz reklamowal...
Nie rozbierają się wtyczki żeby poprawić podlaczenia?
Możliwe ze z mnóstwem fiatow one działają tylko z Alfą nie, tak samo jak nie wszystkie bypassy, w niektorych brak dwóch krosów które trzeba dorobic. 5 dolarów bedziesz reklamowal...
Żeby jasność była, nie praktykuje tego, nie pochwalam i jestem temu przeciwny. Zakupy przez internet gdzie w różnych przypadkach o których min pisałeś jest uzasadniony zwrot ale trzeba kupować z uczciwością a nie korzystaniem głupio i bezpodstawnie z prawa zwrotu. Tutaj kolega najwidoczniej nie miał innej opcji żeby pożyczyć sprawdzić. Ale jak widać zakup tego na próbę się sprawdzić. I to mnie bardzo cieszy
Może adapter (zalany chińczyk), może interfejs twój ledwo łapie i przy bezpośrednim połączeniu tylko z SGW gdzie staje się repeaterem łączy, ale jeśli masz bypass i całą sieć CAN to już nie - chyba jedyna reklamacja na mój bypass która okazała się niezasadna to była wadliwa seria interfejsów CANtieCAR - tak to dokładnie działało z SGW się łączył, z ominiętym nie - po naprawie egzemplarza CANtieCAR klienta (podobno wada znana dystrybutorowi), już normalnie się łączył też z bypassem
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Sukces! Wywaliłem czerwony adapter i zamiast niego podpiąłem SGW Bypass (kostkę)- teraz wszystko śmiga elegancko. Podpowiedzcie proszę- na początek zmiana kierunków na EU (mam już założone lampy tył po przeróbce) i wgranie konfigu PL- coś jeszcze ewentualnie warto? Moja wersja multimediów to polift- jest AA ale brak jest oryginalnej navi- da się to jakoś uruchomić, czy warto?
jeśli nie masz navi usa przed konwersją, to nie masz i po - fizycznie brak sprzętu w radiu, brak anteny itp. odpalanie np asystenta HAS wymaga navi - więc jeśli nei masz, nie odpalisz (ale i trzeba kierownice z czujnikiem - pytanie czy masz). inne zależą od tego czy masz kamerę, blissa, radar itp. da się też retrofitować np kierę, radio ale idziesz w koszty (radia zablokowane na vin). wszystko to kwestia konkretnego auta i zasobności porfela (a czasem tylko zmiany ustawień). nie ma jednej łatwej odpowiedzi - ktoś musi looknąć na konfig auta i to choćby zgrubnie dla konkretnego wycenić a Ty też w głowie musisz zdecydować czy warto.
z tanich rzeczy w polifcie, tryb race (lub dynamic bez ESC jeśli masz aktywne amorki), ale z cechami jakie niesie dla trybu D (brak podbitego gazu w D co dla jednych to zaleta dla innych wada).
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Zrobiłem dzisiaj konwersję na rynek PL, wyłączenie obrysów, odseparowanie kierunków, aktywację zamykania/otwierania szyb z pilota. Powiem szczerze szybko poszło myślałem że dłużej takie PROXY idzie a tu ze 3 minuty było wszystkiego. Trzeba było dodatkowo przewody w BCM łączyć bo nie otwierał drzwi kierowcy. Na deser zostało mi wywalić TBMa i kalibracja stołków żeby pamięć działała poprawnie.
Co do retrofitów to z tego co widzę stosunkowo łatwo dołożyć ACC (jest w aucie kamera i radar). Tylko pytanie- sporo jest przycisków na kierownice na lewą stronę do polifta z guzikiem kierownicy do HAS. Czy jak kupię taki ale nie będę miał HAS to będzie to generować jakieś błędy (chyba nie powinno bo funkcja jak i przycisk nie będą aktywne?).
Ostatnio edytowane przez maciuo ; 28-05-2025 o 22:09
będzie działać
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Zrobiłem odpięcie TBM-a tak jak na ruskiej stronie: https://www.drive2.ru/l/668199605552298640/
Ja bym do tego opisu jeszcze dodał konieczność odpięcia takich bocznych plastików które łączą tunel środkowy z deską (jeden plastik w nogach pasażera i drugi w nogach od kierowcy po bokach tunelu). Jak tunel jest odkręcony (2 śruby z tyłu do podłogi) i plastiki po bokach zdjęte można tunel ostrożnie odsunąć z 15-20 cm do tyłu. Wtedy jest dostęp do wtyczki.
Jako że nie mam nawigacji nie odpinałem anten z TBM. Odpiąłem tylko wtyczkę TBMa i zrobiłem Proxi. Komunikat zniknął, nic nie modyfikowałem w hex ani nie miałem problemów z USB tak jak tu:
https://www.forum.alfaholicy.org/giu...i_wer_usa.html
USB działa normalnie i AA też łączy.
Co do modów to jestem zdecydowany na ACC i w zasadzie chyba tyle potrzebuję. Przypuszczam, że jakbym miał AlfaOBD to mogę włączyć LDW i asystenta świateł drogowych bez przycisku na manetce?(a stosowne opcje umożliwiające włączenie/wyłączenie asystenta będą widoczne w menu ekranu multimediów).
I kolejne pytanie odnośnie TSR- to powinno czytać z kamery- da się to włączyć tak poprostu w alfaOBD?
Ostatnio edytowane przez maciuo ; Wczoraj o 16:43
napisz (lub przypomnij) czy masz :
1.radar potrzeba do FCW/ACC
2.kamerę w szybie potrzeba do LDW, LKA, TSR, TJA (i HAS którego nie dołożysz bo navi brak)
3.blissy (active blind można aktywować)
4.kierownicę z czujnikiem trzymania rąk (potrzeba do active blind spot, TJA, HAS, LKA)
5.manetkę do LDW przy okazji auto high beam można dodać (ale musi być też kamera) - masz manetkę pewnie bez przycisku na lewej - możesz u mnie na sklepie kupić nówkę:
https://shop.stuff4car.com/pl/index....&product_id=62
2&3 potrzeba jeśli chcesz też ACC z ISC odpalić
potem pogrzebanko w proxi
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Mam radar i kamerę. Jest FCW fabryczny. Nie mam blisow i nawigacji. Słyszałem że można LDW dołożyć bez manetki (jest sama opcja w radiu) ale w sumie bardziej ciekawość niz potrzeba. Z rzeczy które mam w drugim samochodzie korzystam i tu też by sie przydalo to ACC I rozpoznawanie znaków.