Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 80

Temat: 2.0 Tributo Italiano Nowe auto i awaria po 500km ;-(

  1. #61
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2024
    Auto
    Giulia MY24, SAAB 9-3 Conv MY11
    Postów
    48

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomaszko Zobacz post
    Najprędzej to akumulator padnięty, wszystko kwestia jak długo samochód stał u dilera, bo często mają wywalone i podładuja pierwszy raz przed oddaniem klientowi. Wcześniejsze długie rozładowanie, jak wiemy, nie służy akumulatorowi.
    Odebrałem ok. miesiąc od wyprodukowania, do tej pory (powoli blisko roku) żadnych objawów nie było... Sądząc po tym, że długo się ładuje to raczej jeszcze nie jest padnięty.

  2. #62
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2024
    Auto
    Giulia
    Postów
    36

    Domyślnie

    Cytat Napisał flyinghipo Zobacz post
    Odebrałem ok. miesiąc od wyprodukowania, do tej pory (powoli blisko roku) żadnych objawów nie było... Sądząc po tym, że długo się ładuje to raczej jeszcze nie jest padnięty.
    Miałem to samo w ubiegłym tygodniu - MY24. Auto z dnia na dzień wyładowało akumulator. Wydaje mi się, że jakiś moduł się zawiesił i nie się wyłączył po zamknięciu samochodu, albo auto pobierała jakąś aktualizację online, albo coś i może nie tylko moje tak wówczas miało. Kupiłem jump start na taki wypadek, ale to nic przyjemnego jak potrzebujesz auta, a tu nici z jazdy i musisz kombinować. Nowe auto, a bez assistance strach gdzieś dalej jechać.

  3. #63
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2019
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    AR
    Postów
    52

    Domyślnie

    Dzień dobry,
    Niniejszym chciałbym podsumować mój temat. Po 84 dniach ( styczeń 20 -16 kwietnia) dniach odebrałem naprawiony samochód od dealera. Sterownik został sprowadzony, a następnie zainstalowany w samochodzie. W międzyczasie wymienialiśmy się pismami które prowadziły do rozwiązania umowy. Przez ten cały czas trzeba było słuchać "bon motów" o zerwanych globalnych łańcuchach dostaw oraz o tym że nie od nich to zależy że sterownik jest nie osiągalny.
    Generalnie w tej całej historii, "drugiej stronie" chodzi o to by nie przekroczyć terminów które mogłyby otworzyć klientowi drogę do rozwiązania umowy.
    Trzeba też przyznać że faktycznie nie jest to wina samych dealerów w Polsce. Najwyraźniej nie mają aż takiego dużego wpływu na to by części zamienne były dostępne "na już" i to w zasadzie jest głównym problemem w tej całej historii.
    Sprawa zakończyła się w ten sposób, że w związku z gestem dealera otrzymałem rabat w wysokości około 2,5-3kPLN na zakup i montaż dodatkowego elektronicznego zabezpieczenia samochodu (w tym osłona na radar) oraz wymiana oleju/filtra po 1500km. Wszystko to planowałem zrobić po zakupie auta i wstępnie miałem to omówione z serwisem w Starowej Górze. Niestety nie zdążyłem nawet do nich z tym pojechać z samochodem zanim się zepsuł... Przy okazji w ramach tej samej operacji zaoferowano mi za free wyłączenie funkcji Start/Stop tak by nie włączała się po ponownym uruchomieniu samochodu. Co do samego serwisu to w porównaniu z Wrocławiem serwis Zasady w Starowej Górze robi według mnie lepsze wrażenie. Kontakt z klientem na bardzo dobrym poziomie, Pan Marcin M. dopilnował wszystkiego a na czas serwisu który trwał około 8h wypożyczył mi auto zastępcze bym mógł zwiedzić sobie Łódź.
    Z perspektywy czasu uważam że kupno nowego samochodu w tych czasach to jednocześnie zgoda na bandyckie traktowanie nas przez producentów/serwisy tychże samochodów. Mam nadzieję że Chińska konkurencja dostrzeże swoją szansę i w ramach konkurencji poprawi standardy obsługi nas jako klientów.
    Aktualnie auto jeździ choć niesmak pozostał, mam nadzieję że to koniec przygód.

  4. #64
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    337

    Domyślnie

    wyłączyli ci w ASO Start/Stop? To jakiś dodatkowy moduł, czy zmiana konfiguracji centralki?

  5. #65
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2019
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    AR
    Postów
    52

    Domyślnie

    Nie wyłączyli tylko odwrócili logikę że system pozostaje w pozycji w jakiej go ostatnio zostawiłeś. Jak będzie chciał to będzie włączony za każdym odpaleniem auta a jak nie to nie będzie działał.

  6. #66
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,669

    Domyślnie

    Ciekawe gdzie to siedzi w mapie bitowej...
    A propos tej osłony radaru to niedawno widziałem zdjęcię osłony metalowej potraktowanej łomem i wyrwany radar. Więc to może być słabe...
    Lepiej zabezpiecz linię CAN w radarze (mam do tego przejściówkę jakby co, chcesz to odezwij się na priv) albo pomyśl o zabezpieczeniu w stylu co robi epsonix albo CANblue (czy jakoś tak się nazywa). Ja też właśnie testuję rozwiązanie które blokuje nieautoryzowany dostęp do RFHUB-a i nie pozwala na dopisanie kluczyków - na razie działa super ale wpierw z tym trochę pojeżdżę i potestuję na sobie.

  7. #67
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2024
    Auto
    Giulia
    Postów
    36

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomekna Zobacz post
    Nie wyłączyli tylko odwrócili logikę że system pozostaje w pozycji w jakiej go ostatnio zostawiłeś. Jak będzie chciał to będzie włączony za każdym odpaleniem auta a jak nie to nie będzie działał.
    Cały świat pisze, że się tak nie da. A tu jakiś dealer w Polsce umie odwrócić działanie systemy start-stop. Może autoryzowane oprogramowanie dorobiło się takiej opcji. Ciekawe.

  8. #68
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,669

    Domyślnie

    No właśnie!

  9. #69
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,584

    Domyślnie

    Tunerzy to ogarniali (Squadra), ale żeby ASO - bardzo dziwne.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  10. #70
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2019
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    AR
    Postów
    52

    Domyślnie

    Cytat Napisał netzmark Zobacz post
    Ciekawe gdzie to siedzi w mapie bitowej...
    A propos tej osłony radaru to niedawno widziałem zdjęcię osłony metalowej potraktowanej łomem i wyrwany radar. Więc to może być słabe.
    Mam rozumieć że wydłubali radar i auto zostało? . Jeśli tak to spełniło swoją funkcję.

Podobne wątki

  1. Tributo italiano - brak wentylowanych foteli
    Utworzone przez janek w dziale Tonale
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-08-2024, 08:27
  2. Giulia Tributo Italiano
    Utworzone przez Temedes w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-05-2024, 08:09
  3. [MiTo] Czasem zapala się kontrolka 'awaria systemu EOBD', auto traci moc - co mam zrobić?
    Utworzone przez Lutraki w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 10-03-2013, 17:37
  4. Uszczelka pod głowicą nie wytrzymała 500km?
    Utworzone przez drift-r w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 07-02-2012, 14:33
  5. nowe auto
    Utworzone przez ROZEK w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 02-04-2007, 16:20

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory