Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 38

Temat: AKTYWNE zawieszenie ..............

  1. #21
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Brwinów k/Warszawy
    Auto
    Lancia Lybra 2.0 Comfortronic, Lancia Ypsilon '16 ALFA ROMEO GIULIA Q4 18'
    Postów
    96

    Domyślnie

    Odkopię temat.

    Zastanawiam się nad tym w Stelvio.
    Mam dwa Stelvio do wzięcia:
    Obie czarne.
    Jedno to intensa z tym zawieszeniem i asystentem pasa ruchu oraz szyberdachem, ale ma czarne fotele. (Już miałem i trochę mam przesyt)
    Druga to Veloce bez tego zawieszenia i bezt asystenta pasa ruchu, ale ma czerwone fotele (MAM LOVE do tych foteli )
    Cena ta sama obu modeli.
    Pytanie czy to zawieszenie regulowane za pomocą przycisku to must have ?
    Czy spokojnie można bez tego brać i się nie zastanawiać ?

  2. #22
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2024
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Subaru OBK 3.6 MY12, Giulia 2.0T MY23
    Postów
    191

    Domyślnie

    Ja bym brał bez, łatwiej odpalić tryb Race

  3. #23
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,705

    Domyślnie

    @zinedine11, czemu tak podkreślasz tego asystenta pasa ruchu i o co konkretnie chodzi? HAS, LKA czy co? Nie piszesz co ta Veloce konkretnie ma i czy to nowy samochód na gwarancji czy używany w którym możesz grzebać bez najmniejszych już obaw. Może się okazać, że dodanie kilku opcji to trywiał.

    @jo_gurt, Dlaczego łatwiej, aktywne coś tu komplikuje? Chyba wręcz lepiej dla jeżdżenia w Race(3)?

  4. #24
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Brwinów k/Warszawy
    Auto
    Lancia Lybra 2.0 Comfortronic, Lancia Ypsilon '16 ALFA ROMEO GIULIA Q4 18'
    Postów
    96

    Domyślnie

    Mówię o nowych samochodach.

    Mam dwie czarne wersje do wyboru, ponieważ nie trawię tych czarnych nadkoli i progów przy innych wersjach kolorystycznych. Tak to bym wziął zieloną z dachem, ale tributo italiano nie ma z dachem.
    Nie podkreślam, tylko wskazuję na różnicę między tymi dwoma modelami.

  5. #25
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,705

    Domyślnie

    Rozumiem.

    Czy aktywne zawieszenie to "must have"... większość, w tym ja, tego nie ma i nie płacze (może dlatego, że nie zna :-)).
    To chyba też w sporym stopniu zależy jak chcesz tego samochodu używać. Tor czy takie raczej zwykłe jeżdżenie.
    Pewnie też znacznie wyższy koszt ew. naprawy takiego układu.

  6. #26
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2024
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Subaru OBK 3.6 MY12, Giulia 2.0T MY23
    Postów
    191

    Domyślnie

    Cytat Napisał netzmark Zobacz post
    @jo_gurt, Dlaczego łatwiej, aktywne coś tu komplikuje? Chyba wręcz lepiej dla jeżdżenia w Race(3)?
    A to już ogarnięte jest adaptacyjne zawieszenie? Tj, że pół robi się twarda a pół miękka? Czyli to już zbędne?
    https://shop.alfissimo.com/home/1759...race-mode.html

  7. #27
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2024
    Auto
    Giulia
    Postów
    41

    Domyślnie

    Cytat Napisał netzmark Zobacz post
    Rozumiem.

    Czy aktywne zawieszenie to "must have"... większość, w tym ja, tego nie ma i nie płacze (może dlatego, że nie zna :-)).
    To chyba też w sporym stopniu zależy jak chcesz tego samochodu używać. Tor czy takie raczej zwykłe jeżdżenie.
    Pewnie też znacznie wyższy koszt ew. naprawy takiego układu.
    Ja mam aktywne i polecam. Nie dlatego, że używam jakoś bardzo często przycisku do zmiany siły tłumienia amortyzatorów. To zawieszenie jest aktywne cały czas i auto samo się utwardza przy dynamicznej jeździe. I ma wiele stopni działania, nie tylko dwa lub trzy, ale też wiele pośrednich, których nie można wybrać przyciskiem, bo to komputer decyduje kiedy usztywnić amortyzatory i nie robi tego zero-jedynkowo. Auto z takim zawieszeniem jest jeszcze fajniejszą zabawką.

  8. #28
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2018
    Mieszka w
    BIALYSTOK
    Auto
    alfa romeo
    Postów
    1,668

    Domyślnie

    Cytat Napisał blaszany Zobacz post
    Ja mam aktywne i polecam. Nie dlatego, że używam jakoś bardzo często przycisku do zmiany siły tłumienia amortyzatorów. To zawieszenie jest aktywne cały czas i auto samo się utwardza przy dynamicznej jeździe. I ma wiele stopni działania, nie tylko dwa lub trzy, ale też wiele pośrednich, których nie można wybrać przyciskiem, bo to komputer decyduje kiedy usztywnić amortyzatory i nie robi tego zero-jedynkowo. Auto z takim zawieszeniem jest jeszcze fajniejszą zabawką.
    Gdzie ty takie mądrości wyczytałeś. Amortyzator zwykły z blokada elektryczna to nie rakieta nasa.

  9. #29
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2024
    Auto
    Giulia
    Postów
    41

    Domyślnie

    Cytat Napisał marekkoczta Zobacz post
    Gdzie ty takie mądrości wyczytałeś. Amortyzator zwykły z blokada elektryczna to nie rakieta nasa.
    A Tobie o co chodzi? Zawsze jesteś taki uprzejmy? Napisałem jak działa aktywne zawieszenie w moim samochodzie.

  10. #30
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2018
    Mieszka w
    BIALYSTOK
    Auto
    alfa romeo
    Postów
    1,668

    Domyślnie

    Cytat Napisał blaszany Zobacz post
    A Tobie o co chodzi? Zawsze jesteś taki uprzejmy? Napisałem jak działa aktywne zawieszenie w moim samochodzie.
    W moim tak nie działa.

Podobne wątki

  1. [MiTo] Aktywne zawieszenie.
    Utworzone przez kas602 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 25-04-2025, 14:12
  2. [164] Amortyzatory aktywne
    Utworzone przez Xofer w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 12-02-2011, 21:00
  3. [145] Zawieszenie
    Utworzone przez kuba18nh w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-12-2009, 10:47
  4. zawieszenie
    Utworzone przez jarek156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-09-2009, 22:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory