Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 38 z 38

Temat: AKTYWNE zawieszenie ..............

  1. #31
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2024
    Auto
    Giulia
    Postów
    41

    Domyślnie

    Cytat Napisał marekkoczta Zobacz post
    W moim tak nie działa.
    Polecam wizytę u specjalisty

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	AAS.jpg
Wyświetleń:	57
Rozmiar:	74.6 KB
ID:	290568

  2. #32
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2021
    Auto
    Giulia Quadrifoglio
    Postów
    88

    Domyślnie

    Cytat Napisał marekkoczta Zobacz post
    Gdzie ty takie mądrości wyczytałeś. Amortyzator zwykły z blokada elektryczna to nie rakieta nasa.
    Chłopie, nie kompromituj się. Jak zwykle braki podstawowej wiedzy musisz kryć brakiem kultury..? Auta z aktywnym zawieszeniem mają dodatkowe czujniki przyspieszeń z przodu auta i tłumienie amortyzatorów regulowane jest w czasie rzeczywistym tak, żeby ograniczyć przechyły. Wszystko jest zresztą opisane w materiałach AR, ale może dla ciebie to jest technologia z NASA.

  3. #33
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2018
    Mieszka w
    BIALYSTOK
    Auto
    alfa romeo
    Postów
    1,678

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrzejek Zobacz post
    Chłopie, nie kompromituj się. Jak zwykle braki podstawowej wiedzy musisz kryć brakiem kultury..? Auta z aktywnym zawieszeniem mają dodatkowe czujniki przyspieszeń z przodu auta i tłumienie amortyzatorów regulowane jest w czasie rzeczywistym tak, żeby ograniczyć przechyły. Wszystko jest zresztą opisane w materiałach AR, ale może dla ciebie to jest technologia z NASA.
    Chłopem to ty jesteś , w czasie rzeczywistym to nawet na zwyklej drodze z dziurami nie czujesz różnicy. Reklama działa cuda.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał blaszany Zobacz post
    Polecam wizytę u specjalisty

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	AAS.jpg
Wyświetleń:	57
Rozmiar:	74.6 KB
ID:	290568
    Tak jak pisałem wcześniej amor który ma ustawienie normal i soft i nic tam więcej nie odbywa sie.

  4. #34
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2021
    Auto
    Giulia Quadrifoglio
    Postów
    88

    Domyślnie

    Cytat Napisał marekkoczta Zobacz post
    Tak jak pisałem wcześniej amor który ma ustawienie normal i soft i nic tam więcej nie odbywa sie.
    Naprawdę, jeśli nie masz wiedzy to się nie wypowiadaj, bo w co drugim temacie można znaleźć twoje 3 grosze niemające wiele wspólnego z rzeczywistością...

    The CDCM module controls the following:
    - Front aerodynamic splitter (available only on the Quadrifoglio version).
    - Rear Differential Torque Vectoring. (available only on the Quadrifoglio version).
    - Four variable shock absorbers controlled by solenoid valves located inside each shock absorbers.
    - Two front vertical active dampening sensors fitted on the body behind the head lamp units, underneath the hood.
    - Two vertical active dampening sensor located on the front steering knuckles.
    The system continuously monitors the damping of the shock absorbers through the actuators installed in each shock
    absorber.
    The shock absorbers can be adjusted to the conditions of the road surface and to the dynamic conditions of the vehicle.

    Controlled shock absorbers, available on the Quadrifoglio versions and an optional on all other
    versions, further reduce dynamic pitch when braking and the Skyhook control calibration minimizes
    dynamic roll gradient and body oscillation




    Nawet zawieszenie w 164 miało tryb auto, który sterował tłumieniem w czasie rzeczywistym, na podstawie m.in. czujnika przyspieszenia, skrętu i hamulca.

  5. #35
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2022
    Auto
    Stelvio/Giulia USA
    Postów
    244

    Domyślnie

    To że nazwa jest piękna : czyt. aktywna , płynna, sterująca itd. to nie znaczy że te zawory tak działają. Marek ma tu rację.
    Płynnie, aktywnie, sterowane znaczy że pod wpływem informacji z czujników vel DNA/guzika idzie info że z taczki ma zrobić softa, i odwrotnie.
    Te aktywne amortyzatory to nie cudotwórcy, żebyś miał faktycznie płynną pracę amortyzatorów to trzeba jeszcze kompresora i zbiornika z buforem powietrza/płynu, a tego w alfie nie ma, chyba że coś wiesz o czym my nie wiemy.

    Bo te opisy to zwykły bełkot marketingowo-techniczny, a amory masz po prostu zero/jedynkowe.
    Stelvio I gen. USA

  6. #36
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2024
    Auto
    Giulia
    Postów
    41

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomek_poznan Zobacz post
    Bo te opisy to zwykły bełkot marketingowo-techniczny, a amory masz po prostu zero/jedynkowe.
    Jeżdżę samochodem z aktywnym zawieszeniem i bez obrazy, ale głupoty piszesz. Nie działa zero/jedynkowo.

  7. #37
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,727

    Domyślnie

    A nie ma dostępnej jakiejś dokumentacji od producenta tych amortyzatorów? Wtedy po pdf byłoby jasne co można za ich pomocą zrobić a co jest marketingiem..

  8. #38
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2021
    Auto
    Giulia Quadrifoglio
    Postów
    88

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomek_poznan Zobacz post
    To że nazwa jest piękna : czyt. aktywna , płynna, sterująca itd. to nie znaczy że te zawory tak działają. Marek ma tu rację.
    Płynnie, aktywnie, sterowane znaczy że pod wpływem informacji z czujników vel DNA/guzika idzie info że z taczki ma zrobić softa, i odwrotnie.
    Te aktywne amortyzatory to nie cudotwórcy, żebyś miał faktycznie płynną pracę amortyzatorów to trzeba jeszcze kompresora i zbiornika z buforem powietrza/płynu, a tego w alfie nie ma, chyba że coś wiesz o czym my nie wiemy.

    Bo te opisy to zwykły bełkot marketingowo-techniczny, a amory masz po prostu zero/jedynkowe.
    Bełkot techniczny to jest to, co tu napisałeś. W adaptacyjnych amortyzatorach jakie są w Alfie sterujesz elektrozaworem zmieniając jego tłumienie i nie jest do tego potrzebne żadne sprężone powietrze... Te dodatkowe akcelerometry rozumiem, że wg ciebie Alfa daje jako atrapy? Jakieś dowody twoich tez, czy tak ci się wydaje?

    Cytat Napisał netzmark Zobacz post
    A nie ma dostępnej jakiejś dokumentacji od producenta tych amortyzatorów? Wtedy po pdf byłoby jasne co można za ich pomocą zrobić a co jest marketingiem..
    Jest dostępna: https://www.ukintpress-conferences.c...cogiordano.pdf

Podobne wątki

  1. [MiTo] Aktywne zawieszenie.
    Utworzone przez kas602 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 25-04-2025, 14:12
  2. [164] Amortyzatory aktywne
    Utworzone przez Xofer w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 12-02-2011, 21:00
  3. [145] Zawieszenie
    Utworzone przez kuba18nh w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-12-2009, 10:47
  4. zawieszenie
    Utworzone przez jarek156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-09-2009, 22:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory