U mnie w instrukcji też jest taki tekst ale w menu auta nie widziałem.
U mnie w instrukcji też jest taki tekst ale w menu auta nie widziałem.
Co do problemów z radiem (wymieniono bo były błędy i może to radio dawało problem z modułem Connect Box który się mógł zaktualizować), choinki na desce i auta lawecie to przerabiałem to również. Problemem według mnie był akumulator, choć serwis sprawdzał i twierdził że wszystko z nim jest ok. Po trzech latach wymieniłem na nowy zmuszony kolejnym problemem z odpaleniem i od tej pory wszystko jest ok. Moduł Connect Box się po dwóch dniach zaktualizował .
Z gory przepraszam ,pewne juz bylo nie raz , ale gdzie moge znalezc updaty do radia ?
Na foru giulii alfaowner watek ok nfotainment updates post 1 wszystko jest
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Dzięki
Najnowszy update: Moduł wiązki poległ podczas włączania światła przeciwmgielnego. Samochod stracił całkiem te światła, diagnoza w ASO - wymieniamy moduł haka i sprawdzimy. Jak nie pomoże, to znaczy że uwaliło BCM.
Polecam. To ASO totalnie obrzydziło mi tą markę. Już miałem przeboleć te czujniki parkowania i zostawić jak jest, ale w tym przypadku to już musi to zostać przywrócone do pierwotnego stanu, potem auto pójdzie na sprzedaż. Miałem je trzymać minimum do końca gwarancji, no ale coż.
nieźle, więc albo wadliwy moduł/wiązka od Westfalii (wątpię), albo coś namotali przy podłączaniu i coś uwalili albo rozłączyli, albo zmanipulowali wiązkę błędnie i teraz krzak. Takie rzeczy mogą być wszędzie, ale jak chcesz, tak czujesz, to trzeba iść za sercem (tak jak wielu z nas też idzie ale w kierunku Alfy). Auto najlepiej kupować z fabrycznym doposażeniem w hak i cokolwiek co chcesz w wyposażeniu - reszta to zawsze ingerencja.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Dobra, ale czy jest szansa że faktycznie uwaliło ten BCM? W bagażniku rowerowym swiatło działa, reaguje na włączanie/wyłączanie, tylko sam samochód je stracił. Jak pisałem - mówią, że błąd idzie z modułu wiązki. Jeszcze podobno po podmianie tego modułu trzeba robić coś z proxi. Czy faktycznie tak to się odbywa przy takich modułach?
poczekaj, światło przeciwmgielne w module dobrze jest wyłączać kiedy jest wpięte coś w hak - musiałbym sprawdzić u siebie, ale tak to powinno działać.
niektóre moduły mają na to czujnik w złączu (np otwarcie klapki), inne może bazują np na poborze prądu przez podłączone coś do gniazda.
Jeśli działa w przyczepce/platformie rowerowej a nie działa w aucie to IMHO jest dobrze. Natomiast po wypięciu z gniazda powinno za to załączać tylne p/mgielne w aucie - próbowaliście? Nie wiem jak logika tam działa, czy od razu przełączy czy np dopiero po uśpieniu auta - to też weź pod uwagę. Daj znać.
No ewentualnie coś źle podłączyli że widzi stale wpięte coś w gniazdo, albo czegoś nie podłączyli, albo złe gniazdo itp. Niech szukają - to co słyszę to raczej mi wygląda na głupie nieporozuienie lub błąd. A BCM pewnie nieuwalony, szczególnie jeśli w bagażniku rowerowym działa światło.
O ile kojarzę, to akurat od przeciwmgielnych wiązkę się tnie i właśnie wpina moduł 2 kable do/z modułu pomiędzy. Tak też stop się realizuje w tych modułach co u siebie montowałem (w Giulii Westfalia a w Tonale Hak-system), tyle że przy Stop akurat światła na aucie nie mają gasnąć.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.