Chodzilo mi ile Alfa daje napiecia jak się zmieni proxi na AGM.
EDIT: Na utrate % nie zwracałem uwagi ale to może być normalne. Ten samochod sporo chla nawet jak śpi.
Chodzilo mi ile Alfa daje napiecia jak się zmieni proxi na AGM.
EDIT: Na utrate % nie zwracałem uwagi ale to może być normalne. Ten samochod sporo chla nawet jak śpi.
Ostatnio edytowane przez netzmark ; 16-05-2025 o 21:51
Tez mam nowy EFB, bo taki był fabryczny, czy w ustawieniach ładowania można coś zmieniać w zależności jak mamy aku?
Ale jeśli już to pewnie z pozycji komputera a nie ustawień kierowcy na wyświetlaczu.
Komputera tylko.
@epsonix Ktoś musi od czasu do czasu zapytać, więc teraz ja kładę głowę na pieniek... czy jest jakieś światełko w tunelu w temacie "oszusta IBS"?
z przykrością musze się przyznać, że od miesięcy nawet na to nie spojrzałem (no dobra, projekt frezowań obudowy jest zrobiony i gotowy do zamówienia). wiem, minęło pół roku od ostatniego posta tutaj i niestety ja wiecznie tkwię w immobilizerze (jak nie support, to jakieśupdaty dokumentacji, to znów jakieś śledztwo czy kolejne drobne poprawki) czy innych starych produktach (produkcje nowe, zamówienia, dystrybutorzy), na to urlopy się wyjeżdżało, na to opieka nad dzieckiem (i tak żona więcej znacznie robi), żona w szpitalu była tydzień czasu, ja się też troche zdrowotnie muszę bujać po lekarzach i badaniach (kręgosłup + uszkodzone kolano) - rehabilitacje. nadgodzin nie robię bo nie ma czasu ani sił niestety, raczej pracuje na 6-7h bo reszta to różne sprawy/ograniczenia.
to że takie urządzenie musi powstać to pewnik - sam za chwilkę będę potrzebował bo u mnie na pewno będzie spadal SoC już za chwilkę (mam nie w pełni fukcjonalny prototyp, w którym jak rzuciłem w kąt projekt to byłem o krok od dodnia oszukiwacza - de facto mam monitor tylko teraz), a SoC u mnie obecnie ok 55-65% (aku prawie 4 lata i jeżdżenie lokalnie głównie), przy mrozach będzie gorzej więc już ogrzewania tylnej szyby sam nie uświadczę.
No ale w tym momencie się nie mogę dalej tym zająć. Dopiero co przyjechały płytki na nową wersję immo, jest narazie tylko przeportowana stara, a plan jest przerobić totalnie core firmwaru tak aby pozbyć się błędu w BCM. Ten core będzie dzielony (choc w innym trybie trochę pracy) właśnie z IBS fakerem. Niestety to nie jest praca na kilka dni, szczególnie testowanie/dopracowywanie/upewnienie się że jest tip-top i bulletproof. Będzie info jak coś się będzie działo, ale parę tyg potrzebuję jeszcze na immo zanim zacznę. wiem, zbliża się zima i przydałoby się na już i wiem, miało być inaczej, ale za dużo ciągle u mnie się działo priv/zdrowie jak i firma i musiałem dla własnego komfortu wymazać z głowy na jakiś czas w ogóle myśli o kolejnym produkcie.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Cóż, będziemy czekać [emoji846] Jest tu pewnie duża grupa ludzi, którzy chętnie by coś takiego zamontowała. Mój IBS chyba zwiastował, bo potrafi pokazać nawet 0 (w MyGiulia) a wszystko chodzi bez błędów (grzanie foteli, kierownicy itd.) [emoji16] Ładowanie 14.4 V non stop, akumulator jeszcze oryginalny (samochód z 2019r). Nawet myślałem, żeby wymienić moduł IBS, ale skoro działa w ten sposób, to zrezygnowałem. Pewnie zrobię to, ale tylko razem z zamontowaniem Twojego "oszusta" [emoji16] Więc kibicuję...
Wysłane z mojego Power Armor 18T przy użyciu Tapatalka
Ja tylko podbije, że też jestem chętny jak wielu innych