Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: 1.4 16v t-jet 150KM brak mocy, problem z odpalaniem

  1. #1
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,185

    Domyślnie 1.4 16v t-jet 150KM brak mocy, problem z odpalaniem

    Mam problem z fiatem 1.4 16v turbo 150KM. Z LPG. Problem dotyczy benzyny. Kasaowanie parametrów i adaptacja niewiele pomaga. Silnik z trudem odpala czasem za pierwszym A czasem za piątym razem. Nie ma takiej mocy. Nie ma nieszczelnosci na wydechu, wydech drożny, podciśnienie jest i generalnie dolot szczelny. Turbo działa, zawór n75 jest ok, grucha i sztanga działa. Rozrząd ok, układ zapłonowy ok, błędów brak. Podnieniony map sensor, czujniknspalanianstukowego , czujnik walka rozrzadu i bez zmian. Sonda za kątem trochę leniwa ale po lekkim gazie działa w zakresie napięciowym. Zostaje tylko uwalony sterownik? Co mnie martwi to kąt wyprzedzenia zaplonunu sztywno 0.0 niezależnie od obrotow i obciążenia.Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG-20251010-WA0004.jpg
Wyświetleń:	28
Rozmiar:	31.0 KB
ID:	290741
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,185

    Domyślnie 1.4 16v t-jet 150KM brak mocy, problem z odpalaniem

    Mam problem z fiatem 1.4 16v turbo 150KM. Z LPG. Problem dotyczy benzyny. Kasaowanie parametrów i adaptacja niewiele pomaga. Silnik z trudem odpala czasem za pierwszym A czasem za piątym razem. Nie ma takiej mocy. Nie ma nieszczelnosci na wydechu, wydech drożny, podciśnienie jest i generalnie dolot szczelny. Turbo działa, zawór n75 jest ok, grucha i sztanga działa. Rozrząd ok, układ zapłonowy ok, błędów brak. Podnieniony map sensor, czujniknspalanianstukowego , czujnik walka rozrzadu i bez zmian. Sonda za kątem trochę leniwa ale po lekkim gazie działa w zakresie napięciowym. Zostaje tylko uwalony sterownik? Co mnie martwi to kąt wyprzedzenia zaplonunu sztywno 0.0 niezależnie od obrotow i obciążenia.Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG-20251010-WA0004.jpg
Wyświetleń:	28
Rozmiar:	31.0 KB
ID:	290741
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,264

    Domyślnie

    Jakie masz wartości FRA, DTV1, DTV2?

  4. #4
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,539

    Domyślnie

    Zakręć lpg na butli i pojeżdzij parę dni.
    Sprawdż ten zapłon może innym programem.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. [GT] Problem z odpalaniem silnika 1.9JTD 150KM
    Utworzone przez adio w dziale GT
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 21-05-2018, 12:13
  2. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-12-2014, 15:02
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-11-2013, 20:41
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-06-2013, 20:14
  5. 2,5v6 brak mocy i problem z odpalaniem
    Utworzone przez robertos_xyz w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-06-2012, 20:18

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory