Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Temat: 2.4 JTD MR04 Gaśnie podczas jazdy!

  1. #1
    LukasL
    Gość

    Domyślnie 2.4 JTD MR04 Gaśnie podczas jazdy!

    Hej, witam Was wszystkich.

    Mam wielki problem z silnikiem 2.4 JTD w mojej 166. Rocznik 2006, kupiona miesiąc temu od polskiego klienta z polskiego salonu.

    Silnik gaśnie podczas jazdy. Raz zgasł podczas hamowania przed światłami, ale cztery razy przy przyspieszaniu, podczas wyprzedzania. Examiner wykazał błąd: "P2295 Ciśn. Paliwa (regulat. wyjscie pompy wys. cisn. lub rurka) przerywany. Cisnienie zbyt wysokie"

    Początkowo w serwisie zalecono zatankowanie innego paliwa i jeśli problem się powtórzy, to zwrócić się z powrotem na wymianę regulatora ciśnienia paliwa. Problem się powtórzył, regulator wymieniono, chłopaki z serwisu zainkasowali 1200 złotych.

    Problem w tym, że po kilku dniach sytuacja się powtórzyła. Wyprzedzałem dzisiaj kolumnę samochodów i silnik zgasł na lewym pasie!Nie muszę wspominać, że to niebezpieczne i frustrujące.

    Bardzo proszę o porady, sugestie i pomoc. Macie może jakieś myśli odnośnie tej sytuacji?

    Dzięki z góry!

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Czujnik położenia kątowego wału korbowego masz pewnie do wymiany. A regulator ci wymienili czy tylko wyczyścili. Może masz zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa - wlej jakis środek czyszczący np. STP i zatankuj lepszego ON np. na Shellu lub Statoil
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    LukasL
    Gość

    Domyślnie

    Problem w tym, że zaczęło się od "lepszego" ON na Shellu. Tankuję tylko Shell i BP paliwa. W serwisie powiedziano mi, że jeśli byłoby coś nie tak z czujnikiem położenia kątowego wału korbowego, to nie mógłbym odpalić samochodu przez 20-30 minut po zgaśnięciu, a ja mogę już po 30 sekundach. Coś nie tak jest ze zbyt wysokim ciśnieniem paliwa (tak 'mówi' Examiner).

    Jakie serwisy w Warszawie i okolicach polecacie?

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    To masz kłopot z cisnieniem paliwa na listwie - pewnie regulator cisnienia do czyszczenia
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #5
    g.fu
    Gość

    Domyślnie

    Tylko, że jak udało mi się doczytać regulator został wymieniony, za co ASO skasowało kolegę na 1200PLN.
    Chyba, że ściemniali i tylko wyczyścili, a klientowi powiedzieli, że płaci za wymianę

  6. #6
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    hm wymien sobie lepiej czujnik polozenia walu. mialem identycznie ten sam blad a jednak po wymianie czujnika wszystko wrocilo do normy. auto rowniez po kilku sekundach od zgasniecia odpalalo.

  7. #7
    PIetro
    Gość

    Domyślnie

    Mialem ten sam problem w 156 2.4 JTD ale to byla wina paliwa, na szczescie)

  8. #8
    LukasL
    Gość

    Domyślnie

    Możliwe, że to paliwo. Od tamtego czasu leję mu tylko V-Power albo Ultimate, dodałem STP i odpukać, do trzech dni nie gaśnie. Wizyta w serwisie jutro, zobaczymy, co tam powiedzą...

    Dzięki za odpowiedzi Panowie

  9. #9
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,571

    Domyślnie

    Maja Alutka nieczekiwanie gasła, gdy przytkał się wtryskiwacz (ciś. w układzie paliwowym odbiegało od normy).Koszt regen. 4 szt. równierz 1200pln.

  10. #10
    LukasL
    Gość

    Domyślnie

    Witam ponownie!

    Minęło trochę czasu, lecz problem powraca, niestety. Niedawno regenerowana była turbosprężarka, bo siadła. Od czasu regeneracji auto spisywało się bez zarzutów i nie gasło.


    Dzisiaj jednak dwa razy zgasła, przy przyspieszaniu. Specjalnie ostre nie było, powiedziałbym, że pedał w położeniu środkowym. Bez szaleństw, ot wyprzedzanie na spokojnie. Na pewno nie jest to EGR, ani też regulator ciśnienia paliwa. Bład ten sam, co w pierwszym postcie.

    Zauważyłem, że auto się "przytyka", czyli podczas przyspieszania nagle, na ułamek sekundy, przestaje i znowu. A później gaśnie.

    Mam niewymieniony filtr paliwa, czy to możliwe, że on jest odpowiedzialny? Czy zasyfiony filtr paliwa może wpływać na takie mało płynne przyspieszanie i gaśnięcie? Co jeszcze może być przyczyną?

    Cholerka, troche to męczące...

Podobne wątki

  1. [159] Gaśnie podczas jazdy, nie zapala
    Utworzone przez variatore w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-01-2016, 16:14
  2. Gaśnie podczas jazdy
    Utworzone przez BigMen23 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-05-2014, 11:39
  3. Gaśnie podczas jazdy 2.4 JTD
    Utworzone przez mlody86serock w dziale 166
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 05-11-2013, 19:49
  4. Ksenon gaśnie podczas jazdy
    Utworzone przez Revol84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 25-10-2012, 18:09
  5. (156) gaśnie podczas jazdy
    Utworzone przez xxx258 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-11-2008, 14:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory