Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 03-11-2009 o 16:46
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Wiem że jest zatrzask. A propo ten oring ma być włożony gdzie, w grzybek w jego szerszym miejscu czy w obudowie kolektora. Bo coś mi się wydaje że między grzybkiem a kapturkiem tam w środku bez jakiejś uszczelki gumowej to jest żadne uszczelnienie. Jak wyjmowałem to wyjąłem tylko to co na zdjęciu przedstawiłem. A nic mi na pewno nie wypadło. Tak sobie głośno myślę, może jak nie było tego oringu to może stamtąd łapał lewe powietrze.
Ostatnio edytowane przez alfawm ; 03-11-2009 o 18:10
- oring ma być w miejscu oznzczonym 2- 2.
- uszczelka miedzy grzybkiem a gniazdem w korpusie nie jest potrzebna żadna, poniewaz to trochę inaczej działa.
- podcisnienie pomierzone przez przepływomierz ( mała cześć ) + przedmuchy idą od strony pokrywy klawiatury rozrządu , gniazdo korpusu, grzybek i wpadają do kolektora ssącego.
- to podciśnienie jest dość duże na biegu jałowym.
- grzybek i sprężynka zabezpiecza tylko wtedy , jeśli to podcisnienie nagle spadnie do ciśnienia atmosferycznego.
- za to brak tego oringu może skutkować fałszywym powietrzem.
--
![]()
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 03-11-2009 o 18:28
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm