Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: Proszę o diagnozę (pilne)

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    składanie w kolejności: sprężynka, grzybek.
    - w środku tej obudowy powinien byc jeszcze oring, uszczelniacz.
    - musisz dobrze założyć ten kapturek, on ma taki zatrzask w obudowie kolektora ssącego
    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 03-11-2009 o 16:46
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #12
    alfawm
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    składanie w kolejności: sprężynka, grzybek.
    - w środku tej obudowy powinien byc jeszcze oring, uszczelniacz.
    - musisz dobrze założyć ten kapturek, on ma taki zatrzask w obudowie kolektora ssącego
    --
    Wiem że jest zatrzask. A propo ten oring ma być włożony gdzie, w grzybek w jego szerszym miejscu czy w obudowie kolektora. Bo coś mi się wydaje że między grzybkiem a kapturkiem tam w środku bez jakiejś uszczelki gumowej to jest żadne uszczelnienie. Jak wyjmowałem to wyjąłem tylko to co na zdjęciu przedstawiłem. A nic mi na pewno nie wypadło. Tak sobie głośno myślę, może jak nie było tego oringu to może stamtąd łapał lewe powietrze.
    Ostatnio edytowane przez alfawm ; 03-11-2009 o 18:10

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - oring ma być w miejscu oznzczonym 2- 2.
    - uszczelka miedzy grzybkiem a gniazdem w korpusie nie jest potrzebna żadna, poniewaz to trochę inaczej działa.
    - podcisnienie pomierzone przez przepływomierz ( mała cześć ) + przedmuchy idą od strony pokrywy klawiatury rozrządu , gniazdo korpusu, grzybek i wpadają do kolektora ssącego.
    - to podciśnienie jest dość duże na biegu jałowym.
    - grzybek i sprężynka zabezpiecza tylko wtedy , jeśli to podcisnienie nagle spadnie do ciśnienia atmosferycznego.
    - za to brak tego oringu może skutkować fałszywym powietrzem.

    --

    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 03-11-2009 o 18:28
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #14
    alfawm
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - oring ma być w miejscu oznzczonym 2- 2.
    - uszczelka miedzy grzybkiem a gniazdem w korpusie nie jest potrzebna żadna, poniewaz to trochę inaczej działa.
    - podcisnienie pomierzone przez przepływomierz ( mała cześć ) + przedmuchy idą od strony pokrywy klawiatury rozrządu , gniazdo korpusu, grzybek i wpadają do kolektora ssącego.
    - to podciśnienie jest dość duże na biegu jałowym.
    - grzybek i sprężynka zabezpiecza tylko wtedy , jeśli to podcisnienie nagle spadnie do ciśnienia atmosferycznego.
    - za to brak tego oringu może skutkować fałszywym powietrzem.

    --

    Dzięki bubu. Muszę poszukać jakiegoś simeringa.

Podobne wątki

  1. proszę o diagnozę - FES Alfa 147 1,9JTD 115KM
    Utworzone przez 156X w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-07-2013, 20:37
  2. [155] Proszę o pomoc pilne
    Utworzone przez dante w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 09-06-2012, 12:24
  3. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 25-10-2011, 20:51
  4. proszę o diagnozę mojego jtd dziwny świst
    Utworzone przez viruskill w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 08-02-2010, 13:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory