Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: problem z przelaczeniem na gaz

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar slider2002
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9JTD 110KM
    Postów
    591

    Domyślnie problem z przelaczeniem na gaz

    witam sprawa co prawda nie dotyczy alfy ale drugiego, tez wlaskiego auta w domu. sprawa jesta jedna z tych samonaznikajacych. pacjent to siena 1.6 z instalacja II gen tartarini. problem polega na tym ze po odpaleniu zimnego silnika mozna jechac nawet 100km a on i tak sie nie przelaczy na gaz. termostat sprawny. temperature lapie po 2-3km jazdy a mimo to nie chce sie na gaz przelaczyc. jak zatrzymam auta, zgasze silnik i od razu odpale to nadal gaz sie nie wlacza a wystarczy ze zatrzymam samochod, zgasze cieply silnik i odpale go po 10 minutach id reki przelacza sie na gaz i wszytstko dziala az do wystygniecia silnika. jak wystygnie to znow sie nie przelacza. jakies rady albo sugestie?

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Nie zapowietrzył się układ ogrzewania parownika?
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar slider2002
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9JTD 110KM
    Postów
    591

    Domyślnie

    tez o tym myslalem ale jak go reka dotykam to jest goracy. ale jeszcze sie mu przyjze.

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    To jak tak, szukaj w elektryce LPG, albo gubi signał obrotów albo czujnik temp. reduktora szwankuje lub jego elektryczne połączenie z centralką LPG.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. ICS problem z radiem, problem z dzwiękiem - przerywa, pyka
    Utworzone przez deszczyk w dziale 166
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 29-02-2016, 10:43
  2. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 18:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory