Hehe stoperem to można zmierzyć bieg dziecka na 100m

a co do opon, jeżeli miałeś łyse tak jak twierdzisz, to na nowych tylko pogorszysz wynik

bo
- nowa opona będzie cieższa
- łysa opona ma większą pow.styku z nawierzchnią heheheheheheheheh a nie mowiłeś aby było mokro
możesz przyjechać na alfadiaga, to ci garantuje że Ci wyjdzie z 10,5

jak nie więcej...
Przechodzone to są diesle - które z salonu wyjeźdzają po to aby zrobić pół miliona km

a potem wpadają w łapki szczęśliwych posiadaczy z przebiegiem 98tyś km
a co złego w LPG? LPG spełnia u Mnie 3 funkcje:
A-dzięki temu mój motor z przebiegiem 180tyś km pali zaledwie 0.12l / 1000km oleju, przy dynamicznej jeździe
B-mam auto które nie pracuje jak traktor, a jest tańsze w eksploatacji od diesla
C-mam wszystkie zalety benzyniaka (łącznie z pełnym sterowaniem mieszanką itp. lpg poprzez komputer od benzyny) + więcej mocy
więc naprawdę to bardzo głupie rozwiązanie...



a skoro zwiększenie mocy + obniżenie kosztów eksploatacji to takie głupie, to nie wiem po co reszta 'głupków' robi chip tuning w dieslach w celu wlasnie zwiekszenia mocy, i (niby) zmniejszenia zużycia ropy