Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 47 z 47

Temat: Opłacalność jazdy na gazie

  1. #41
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar alfaholik-Bioły
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    147 1.9JTD, Lybra 1.9JTD, Delta 1.6JTDm
    Postów
    423

    Domyślnie

    Mój przelicznik jest taki, że dotychczas taniej jeżdżę po mieście na benzynie...
    Natomiast w trasie lancia na gazie pali strasznie mało spokojnie da się zejść na 9l LPG natomiast w miescie ten wynik mozna podwoic przy mojej jezdzie... w miescie najmniej na gazie spala mi 15l gazu, ale to zależy dużo os stylu jazdy... mam co prawda zwykłą instalację gazową, mieszalnik w dolocie... ale sądzę, że teraz te wyniki ulegną zmianie ponieważ jutro montują mi nowy reduktor gdyż stary to szajs i przez niego auto dużo mi paliło. Ogólnie opłaca się gaz na trase, w miasto też, ale nie wiem jak mozna miec mniejsza butle niz 60l na gaz osobiście nie wyobrazam sobie miec butle 35l bo to musi bytc koszmar ciagle jezdzic na stacje... Na wiosnę raczej zmieniam instalację na sekwencję BRC zamontuja mi to w ASO gdyż ceny sa takie same jak u zwyklych gazowników.
    Reasumując jednemu się opłaca jeździć na gazie a innemu nie, zależy ile ktos robi kilometrów w ciągu roku i jak dlugo autem jezdzi. Ja kupilem lancie z gazem wiec nie musi mi sie to zwracac.

  2. #42
    darloss
    Gość

    Talking

    Cytat Napisał alfaholik-Bioły Zobacz post
    Mój przelicznik jest taki, że dotychczas taniej jeżdżę po mieście na benzynie...
    Natomiast w trasie lancia na gazie pali strasznie mało spokojnie da się zejść na 9l LPG natomiast w miescie ten wynik mozna podwoic przy mojej jezdzie... w miescie najmniej na gazie spala mi 15l gazu, ale to zależy dużo os stylu jazdy... mam co prawda zwykłą instalację gazową, mieszalnik w dolocie... ale sądzę, że teraz te wyniki ulegną zmianie ponieważ jutro montują mi nowy reduktor gdyż stary to szajs i przez niego auto dużo mi paliło. Ogólnie opłaca się gaz na trase, w miasto też, ale nie wiem jak mozna miec mniejsza butle niz 60l na gaz osobiście nie wyobrazam sobie miec butle 35l bo to musi bytc koszmar ciagle jezdzic na stacje... Na wiosnę raczej zmieniam instalację na sekwencję BRC zamontuja mi to w ASO gdyż ceny sa takie same jak u zwyklych gazowników.
    Reasumując jednemu się opłaca jeździć na gazie a innemu nie, zależy ile ktos robi kilometrów w ciągu roku i jak dlugo autem jezdzi. Ja kupilem lancie z gazem wiec nie musi mi sie to zwracac.
    Trasa trasie nie równa;-) raz zrobiłem na 36l gazu blisko 400km, a innym razem zaledwie 220km (autostrada A-4 170/190km/h) ;-)

    P.O.Z.D.R.O.

  3. #43
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfaholik-Bioły Zobacz post
    ...Na wiosnę raczej zmieniam instalację na sekwencję BRC zamontuja mi to w ASO gdyż ceny sa takie same jak u zwyklych gazowników.
    Reasumując jednemu się opłaca jeździć na gazie a innemu nie, zależy ile ktos robi kilometrów w ciągu roku i jak dlugo autem jezdzi. Ja kupilem lancie z gazem wiec nie musi mi sie to zwracac.
    Przeróbka gazu mieszalnikowego na sekwencję jest znacznie tańsza niż montaż gazu na nowo 1500zl spokojnie wystarczy i to aż nadto
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  4. #44
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar alfaholik-Bioły
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    147 1.9JTD, Lybra 1.9JTD, Delta 1.6JTDm
    Postów
    423

    Domyślnie

    Szkoda, że wcześniej nie wiedziałem. Dlatego moja propozycja zmiany calej instalacji poniewaz moja instalacja konczy swoja waznosc juz w sierpniu 2010roku i dlatego obawiam sie, ze albo podbicie nie taniego przegladu nie wiem na rok czy ile albo calkiem nowa instalacja na kolejne lata.
    Aktualnie za sam reduktor wraz z montazem w aso zaplace 470 pln a sam reduktor 370 pln nowy w aso. reduktor Tartarini. nie chcialem go regenerowac gdyz jest bardzo stary i napewno nowy bedzie najlepsza opcja.

  5. #45
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    Więc olej ten reduktor. Szczególnie że możesz go zastąpić zapewne każdym innym pod twoją aktualną generację. Ja też miałem do niedawna reduktor tartarini. Teraz mam Scorpiona w jego miejsce. Cały nowy reduktor tańszy od samego zestawu naprawczego I do tego dużo lepszy Przerabiaj śmiało mieszalnika na sekwencję a w 2010 roku kupisz sobie butlę nową Bo w instalacji LPG butla ma homologację na 10 lat. Następnie wysyła się ją gdzieś, gdzie jej znów podbiją homologację albo kupuje się nową butlę. Reszta instalacji jest bezterminowa. Jak pojedziesz na zwykły przegląd ( zgodnie z datą w dowodzie rejestracyjnym ), to na nim musisz po prostu okazać papier z homologacją na butlę. A te ASO weź olej. Za 500 reduktor z montażem? Montaż reduktora ( tego samego lub bardzo podobnego ) to kwestia odkręcenia 2 opasek z węży wodnych, 1 opaski z gazu i miedzi z gazem ( miedź zapewne będzie trzeba zarobić ponownie co jest banalne )..

    Tu masz kilka ciekawych opcji:
    WYMIANA STAREJ INSTALACJI NA NOWĄ Stag - 4 (valtek+alaska) z MONTAŻEM ( słabe graty ale z montażem już za 1200zl.. zawsze możesz dopłacić do scorpiona lub magic jeta... 100-200zl za reduktor i wtryski lepsze )


    Sam osprzęt:

    SCORPION ST + MAGIC JET + STAG4 ( 950zl Za bardzo dobre graty )

    STAG 200 + VALTEK + ALASKA ( 700zl za słabe graty )

    STAG 4 + SCORPION MINI + VALTEK ( 800zl za średniaka )


    ps. nowa butla to 200-300zl i spokój na kolejne 10 lat.

    pss. zawsze możesz kupić sobie coś taniej z używanych gratów Np komputer... Możesz nawet wszystko sam sobie upchać pod maską, bo i tak już masz LPG wbity w dowód a na przeglądzie ważna jest tylko butla żeby miała papier. Jakby sie uparł to w cenie reduktora z ASO dałby radę przerobić wszystko na sekwencję już
    Ostatnio edytowane przez minciu ; 18-11-2009 o 10:31
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  6. #46
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar alfaholik-Bioły
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    147 1.9JTD, Lybra 1.9JTD, Delta 1.6JTDm
    Postów
    423

    Domyślnie

    Masz racje, widze że siedzisz w temacie a ja niestety NIE;/
    juz za pozno auto zostawilem w aso dzis rano... no chyba, ze zdarzy sie cud i będą mieli kolejny problem, wiec rozwiaze z nimi zlecienie i tak jak mówisz sekwencja już nie będzie taka droga. Wielkie dzięki za informacje dotyczące, teraz już nie dam się tak łatwo naciąć na koszty związane z gazem.
    Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 19-11-2009 o 22:11 Powód: ort

  7. #47
    g.fu
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    100% jazdy miasto 15-16PB - LPG 17-18,5l/100km - w ciagu tygodnia krotkie trasy, silnik niedogrzany, slamazara nie jestem, i zawsze za późno do pracy wychodzę wiec i podeptac dobrze trzeba zeby przed korkami zdążyć
    oj nie jest ślamazara, nie jest prawdę rzecze choć trochę zbyt delikatnie to ujął

Podobne wątki

  1. strzały na gazie
    Utworzone przez dante w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 04-10-2012, 20:48
  2. [155] strzały na gazie
    Utworzone przez dante w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 28-09-2012, 11:01
  3. gaśnie na gazie
    Utworzone przez agresor125 w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-02-2012, 20:29
  4. Szarpanie na gazie
    Utworzone przez HuskyDogs w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-02-2011, 17:55
  5. [166] wskazania ICS-u na gazie
    Utworzone przez Fidel 15 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-12-2008, 00:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory