Strona 75 z 207 PierwszyPierwszy ... 25656667686970717273747576777879808182838485125175 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 741 do 750 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #741
    Użytkownik Ogier Avatar sQun49
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Szewce k/Kielc
    Auto
    166 2.5 V6 + LPG
    Postów
    162

    Domyślnie

    niestety nie mam kabla do Ecu gazu więc pozostaje mi tylko pomiar miernikiem...
    Wreszcie fabryczna navigacja w 166 mówi do mnie po polsku...

  2. #742
    romek126
    Gość

    Domyślnie

    Dorzucam jeszcze swoje ostatnie zabawy z alfadiagiem, znalazłem popularny błąd w ECU ME 7.3.1. jedyny jak na razie ale nie fajny.
    Nie chodzi mi też elektrowentylator ale alfadiagiem tylko tyle doszedłem że test wyszedł failed, nie wiem czy da się zdiagnozować co jest przyczyną, nie znalazłem opcji.
    Ostatnio edytowane przez romek126 ; 15-11-2009 o 23:51

  3. #743
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    Cytat Napisał kiepas96 Zobacz post
    Panowie pomocy, zaświeciła mi się kontrolka Airbagu, w żaden sposób nie mogę się połączyć z ecu ar. przerobiłem kabel, 3 razy przemieżony.
    KWP71 działa tylko z absem Kombinowałem z ustawieniami prędkości i itp COM. Interfejs Vag-kkl, z unidiagiem i alfadiagiem działa ale tylko ecu.

    kwmp71 Wyrzuca mi coś przy predkośći 1200, kwp81??, 0x00
    przy 0x14 i 0x0A nic nie wykrywa

    COM Port opened
    Init started
    Init Ready
    KeyBytes, count : 5
    A7
    86
    02
    97
    9B
    error rcv wait timeout
    ID after 5baud init:
    no data received
    Error in Communication

    Problem rozwiązała wymiana sterownika na inny i numerach 60655033, po wymianie kontrolka nie świeci się a kwp i alfadiag łączą się bez problemu i pokazują żadnych błędów dtc. Dzięki za pomoc i dla ar145ts za dostarczenie sterownika. Ps stary rozbiorę i zamieszcze fotki jeżeli kogoś to interesuje

  4. #744
    przemo27
    Gość

    Domyślnie

    Miałem podobny problem ( świecąca się kontrolka brak możliwości połączenia z kompem ) i również musiałem wsadzić nową centralkę. Tylko w moim przypadku starą mi któryś z mechaników zap... i nie dojdę już gdzie i kiedy. Przestrzegam więc wszystkich przed nieuczciwymi ( czytaj złodziejami ) mechanikami z małopolskich serwisów samochodowych. Nie wiem jak to jest , czy airbag działa po zapaleniu się czerwonej kontrolki ( czy poduszki są aktywne ) ale okradanie samochodu i przyczynianie się do tak drastycznego zmniejszenia bezpieczeństwa użytkownika oraz pasażerów powinno być nagłośnione i traktowane surowo przez prawo a wszyscy łącznie z policją mają to głęboko w dup.... .Dodam jeszcze , że dokonywanie zakupu z niesprawdzonych ( podejrzanych) źródeł zwiększa tylko skalę tego procederu. Oczywiście na chwile obecną alfadiag łączy się bez problemu z nową centralką airbag i nie wykazuje żadnego błędu i jest super. Alfadiagiem połączyłem się również z ecu fiata punto II oraz jego arbagiem i zdiagnozowałem usterki typu niesprawna sonda lambda + rozładowanie akku jeszcze kilka innych . Po wykasowaniu błędów powraca tylko uszkodzona sonda ( coś panowie mechanicy jej zrobili przy wymianie wydechu).

  5. #745
    Użytkownik Ogier Avatar sQun49
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Szewce k/Kielc
    Auto
    166 2.5 V6 + LPG
    Postów
    162

    Domyślnie

    Czy spotkał się ktoś z takim przypadkiem że w pewnym momencie sondy wskazują napięcie stałe w okolicy 0,46V - takie coś miałem przy pomiarze miernikiem oraz na wykresie w programie diagnostycznym... Po pewnej chwili wszystko wróciło do normy i sondy znów oscylowały w okolicy 0,1 - 0,85 V lecz sytuacja powtórzyła się dwukrotnie w ciągu godziny zabawy przy aucie.
    Wreszcie fabryczna navigacja w 166 mówi do mnie po polsku...

  6. #746
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #747
    Użytkownik Ogier Avatar sQun49
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Szewce k/Kielc
    Auto
    166 2.5 V6 + LPG
    Postów
    162

    Domyślnie

    Wszystko fajnie, ciekawe wykresy, diagnoza byłaby prosta gdyby mieć oscyloskop i wykres sondy pasowałby do jednego z trzech typów zaprezentowanych w tej prezentacji. Ale co zrobić jak sonda normalnie działa a w pewnym momencie nie jedna a dwie sondy mają identyczne stałe napięcie - wg wykresu trzeba wymienić sondy bo nie pracują ale za chwilę wszystko jest z nimi ok...

    Może jakiś reset wykonać? Może coś się zapętliło i pojawia się niepotrzebny sygnał z ECU przez co sondy stają w miejscu? Czy jest to możliwe?
    Wreszcie fabryczna navigacja w 166 mówi do mnie po polsku...

  8. #748
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - masz rację, tylko pomiary oscyloskopowe mogą coś powiedzeć.
    - ECU nie ingeruje w przebieg sondy lambda.
    - napięcie 0.46 V powstaje wtedy jeśli sonda jest zimna, co raczej na pracującym silniku sie nie zdarza.
    -raczej bardziej wiarygodne byłyby wykresy z programu diagnostycznego niz pomiary miernikiem.
    --
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #749
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Podlaczylem dzis 147ke 1.9 JTD pod alfadiag, pochodzilo to moze z 5 minut i program sie rozlaczyl po czym program sie zawiesial i juz sie nie uruchamia
    Unidiag w ogole sie nie polaczyl.
    Co to sie wydarzylo?

  10. #750
    piotrparyski
    Gość

    Domyślnie

    Wczoraj podłączyłem swoją 147 1.9jtd 2002r. zmostkowanym kablem KKL OBD2 (pin 7-3) w celu wyłączenia AirBag'a (program KWP71 Diag).

    Kontrolkę udało się wyłączyć, jednak dzisiaj po przestawieniu położenia fotela kontrolka znowu zaczęła się świecić ...
    Podłączyłem samochód, włączyłem KWP71 i uzyskuję następujący błąd:

    Read diagnostic faultcodes :
    Bytes received: 22 27 00 67 9E
    DTC: 0x22 = 34
    state : 1
    type : 0x07 Too high value
    condition1 : 0x00
    condition2 : 0x67
    counter : 0x9E

    Najgorsze jest to, że owego błędu nie da się usunąć i kontrolka non stop się świeci jestem sfrustrowany i nie wiem co robić.. ktoś ma jakiś pomysł? :|

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory