Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: Gratka dla gazowników - seryjna Alfa z LPG :D

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    miniciu ale ty mowisz o zwykłaśnej instalce sekwencyjnej 4gen, nie wiadomo jakiego producenta instalacje 5 generacji są produkowane przez zaledwie kilka firm, liderem jest firma VIALLE znana na całym świecie (a nie jakaś egzotyczna jak to nazwałeś), tak więc mając produkt VIALLE w razie potrzeby części piszemy po prostu do producenta. Albo udajemy się do serwisu VIALLE (jest kilka w PL) tak więc ZERO problemów, nie wspominając już o tym że w LPI serwis polega tylko na ew naprawie/wymianie uszkodzonej części, bo instalacji się w żaden sposób nie reguluje - wszystko pracuje pod kompem który steruje benzyną, dzięki czemu funkcje diagnostyczne itp są nienaruszone
    http://www.vialle.nl/home.html?L=3


    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Roger wiem ze jest filtr miedzy wlewem a butla w nowych instalacjach majacy wylapac syf przy tankowaniu.
    Filtr między butlą a wlewem to swoją drogą, ale filtr w pompie jest w każdej instalacji pompy bardziej się psują jeżeli ktoś od nowości nie uzupełniał w niej oleju który ją smaruje, niż od jakości paliwa
    Ostatnio edytowane przez RogerIZ28 ; 24-10-2009 o 11:04

    diesel power http://je.pl/qeuy

  2. #12
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Cytat Napisał RogerIZ28 Zobacz post
    firma VIALLE
    No to już wiem o co chodzi i w newsie nikogo nie okłamałem. Tłumacząc z francuskiego i włoskiego wynikało, że ta instalacja jest produkcji FPT, a nie jakiejś firmy

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tuti Zobacz post
    No to już wiem o co chodzi i w newsie nikogo nie okłamałem. Tłumacząc z francuskiego i włoskiego wynikało, że ta instalacja jest produkcji FPT, a nie jakiejś firmy
    5gen nigdy nie będzie produkcji fiata i chyba żadna inna instalacja - i dobrze, bo nie mają kompletnie doświadczenia na ten temat

    to jak jak by chcieć aby w naszych alfach zasilanych PB był układ zasilania marki AR lub fiata... nigdy tak nie będzie, bo mamy układ boscha (czyli nie fabryczny? ) zawieszenie w 156 mamy TRW a nie FIAT/AR, itd itp, gdyby tak na to patrzeć to na świecie nie pojawiła się jeszcze w ogóle w żadnym samochodzie fabryczna instalacja

    co więcej, tym tokiem myślenia - można powiedzieć że nie powstał jeszcze ani jeden 'fabryczny' samochód
    Ostatnio edytowane przez RogerIZ28 ; 24-10-2009 o 14:19

    diesel power http://je.pl/qeuy

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    W takim razie skoro producent tego LPI jest znany i ma pewną przyszłość na rynku LPG to ok. Może być taki gazik Bo ja tam zrozumiałem z tego tekstu, że Fiacik jakiś swój wynalazek tam wkłada.. a taki serwisować to ojojoj i jeszcze za 2-3 lata po gwarancji by się zapewne wypieli 4ma literami na użytkowników swoich pojazdów.

    A układy Tartarini to właśnie montowane były w salonach Fiata;/
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał minciu Zobacz post
    W takim razie skoro producent tego LPI jest znany i ma pewną przyszłość na rynku LPG to ok. Może być taki gazik Bo ja tam zrozumiałem z tego tekstu, że Fiacik jakiś swój wynalazek tam wkłada.. a taki serwisować to ojojoj i jeszcze za 2-3 lata po gwarancji by się zapewne wypieli 4ma literami na użytkowników swoich pojazdów.

    A układy Tartarini to właśnie montowane były w salonach Fiata;/
    W oplach też były montowane, z tego co wyczytałem z neta to nie są to fachowcy jeśli chodzi o instalacje LPG, być może był to ich debiut w tym zakresie, ale co tam - jak zwykle u fiata wszystko rozbiło się pewnie o cenę, no i wyszło z tego co wyszło. Z tego co widać należą do grupy Emerpol i zajmują się instalacjami gazowymi - ale nie takimi do samochodów, tylko gazociągi itp dziwna sprawa, ale może w serwisch opla można coś podziałać
    Ostatnio edytowane przez RogerIZ28 ; 24-10-2009 o 14:27

    diesel power http://je.pl/qeuy

  6. #16
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Wracając do tematu - jest reklama Mito LPG

    http://www.alfanews.pl/2009/11/14/re...yjna-mito-lpg/

  7. #17
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Jest komunikat Fiat Auto Poland: http://www.alfanews.pl/2009/11/26/mi...komunikat-fap/

    Z niego dowiecie się dokładnie co to za instalacja - ja miałem z tłumaczeniem włoskiego komunikatu "małe" problemy.

    Myślę, że Mito LPG pojawi się też w Polsce. FAP nie pisze o ciekawostkach, tylko o ważniejszych wydarzeniach. Możliwe, że chcą sprawdzić reakcję Polaków na ten pomysł

  8. #18
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  9. #19
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Kolejny ukłon AR w stronę technologi LPI,i bardzo dobrze...
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Z rysunków wynika że to Mito z LPG ma butlę w bagażniku a myślałem że jak fabrycznie to zbiornik jest tam gdzie benzynowy a benzynowy mniejszy. Cena wyższa o ok 2 tys euro więc biorąc wszytko powyższe pod uwagę kiepski interes skoro z 3 tys PLN można mieć porządną instalkę z OBD montowana u nas.

Podobne wątki

  1. Navigacja seryjna - problem z uruchomieiem
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-10-2013, 15:45
  2. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 23-08-2013, 14:13
  3. Wzmacniacz a instalacja seryjna glosnikow.
    Utworzone przez Przemo1981 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 18-12-2012, 23:53
  4. [75] Gratka na Allegro
    Utworzone przez 75andrew155 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-02-2009, 13:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory