To dziwne bo jeszcze 4 miasiące temu w ASO FIAT podali mi cenę 4000 do AR 159, a do tego typy DPF nie potrzeba żadnego płynu, jest bezobsługowy. Za to do FIATA 500 już 10 000!!!
Z płynem występują w Peguot i reszcie franc i chyba w grupie VW.
Wymiana to żadna filozofia - jak nomalny tłumik z czujnikiem temp i dwoma przewodami ciśnieniowymi.
W niektórych serivisach Opla pozaproceduralnie płuczą specjanym płynem jeden z nich to chyba ATLANTOL HDE.
Teoretycznie DPF w AR jest dożywotni, ale w servisach nieśmiało mówi się o 100 000 km. O płukaniu nie mówi się wogóle.
Na allegro pojawiły się regenerowane za 1300 przy zwrocie starego, a na ebayu italiano sprzedają za około 2700,- chyba nowe
Przy odrobinie uwagi przy wypalaniu nie powinno być problemów, wystarczy nie gasić auta w tym czasie.